Spring naar bijdragen

Gespot!


Mav
 Share

Recommended Posts

vandaag: 14:07 A15 richting rotterdam bij Tiel: Groene Wagoneer met hout.

14:12 A15 Richting rotterdam bij Tiel: Witte CJ7 met bruine ST

verder: ontelbare ZJ's WJ's en XJ's op het traject lochem-zutphen-arnhem-elst-waalwijk (meeste daarvan waren leasebakken zo te zien aan de bestuurder)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Originally posted by Bouwhelm@Aug 15 2005, 10:39

ROFL, bij Tauw in Deventer was ik.....das gek om te lezen dat je gespot bent..

(bezig met overval op het werk vrijgezellenfeest, vandaar de snelle vrienden in de auto) :-)

<div align="right">

LoL... Ik was die ene (grijze laugh.gif ) van de twee monteurs die het hek voor je opendeed...

Volgende "spotted Jeep":

Gisteren, 15-8, stond ik rond 17:00 uur in Molenhoek (bij Mook) een paar auto's achter een groene CJ-7. De Jeep reed vervolgens rechtdoor en ging de A73 richting Beuningen op. Net voorbij de afslag Dukenburg kon ik er voorbij komen:

GRCJ.jpg

Géén idee waar hij verder heenging... cool.gif

En vandaag, even na 12en:

Een zwart-metallic Grand-Cherokee, geparkeerd aan het Horapark in Ede, thv de kantoren van Diade, Friesland-Foods en Friesche vlag. De ZJ was een "Limited" uitvoering en stond met de rechterzijde in de struiken geparkeerd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee hee!!! biggrin.gif

Nice Desp!!!

En om op Bouwhelm terug te komen: Idd leuk om te lezen dat je Jeep gespot is!! yes.gif

Owja... ik zag vanmiddag om 17:20 in Dieren een mooie originele Willy's rijden! Helemaal kompleet met scheppen en zooi, open kap natuurlijk, met zo te zien een bestuurder die er 65 jaar geleden ook al in reed! laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PVD, spotten jullie zo weinig, of moet ik echt meer op het verkeer gaan letten? blink.gif

Vandaag, N325 net voor knooppunt Velperbroek:

Een rode XJ "4.0 litre" op grijs kenteken. Dus met hoog dak en die andere <strike>onzinnige</strike> aanpassingen. Auto had ernstig verweerde lak ( poetsuhh, gek! tongue.gif ) en was verder helemaal standaard!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

/me zat weer een dag op de weg, dus:

Ongeveer 9:00 in de Velswijk (Tussen Hengelo Gld en Doetinchem),

Een rode CJ-7, wat verhoogd en zo te zien op 33"ers. Kwam me heerlijk open (zonder deuren) tegemoet richting Doetinchem. De (mud?) banden kwamen kwa geluid boven de motor uit... blink.gif

-----------------------------------------------------------

Daarna, rond 11:30 op de Playbrug in Arnhem ( richting zuid):

cherplay.jpg

Een zo goed als nieuwe KJ met een beetje -bling-. 't Was een diesel, btw!

------------------------------------------------------------------------------------

Omstreeks 13:30 zag ik vervolgens een metallic zwarte WJ geparkeerd staan bij een woning aan de Dreijenseweg in Oosterbeek.

--------------------------------------------------------

Op de weg naar huis kwam ik tenslotte in Doesburg, op een parkeerplaats aan de Koepoortwal, deze CJ-7 tegen:

CJdoes.jpg

Had voorheen dus duidelijk last van een doorgerot raamframe wink.gif

De sticker op de ruit laat zien dat er wel degelijk off-road mee is gereden. De banden zijn echter niet echt van het off-road type....

Of ehh..Zou die sticker nog van de vorige eigenaar van de voorruit zijn??? frusty.gif

Zo, weekend... ff geen Jeeps spotten tongue.gif

Edit:

TopGear gezien? idd: Een blauwe Wrangler (van een cameraman) stond in de studio. Hij kreeg het predicaat "Uncool" van Jeremy Carckson.. sad.gif

/me is geen fan van TopGear meer... no.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zaterdagochtend 07.00 uur

op klaverblad hoevelaken

grijze zj

1 uur later op a1 richting apeldoorn

een tj op transport.

was nodig toe aan een opknapbeurt , de (ronde) koplampen lagen er al uit

Volgens mij hing er een grote toyota voor de aanhanger

en nee, ik rij daar geen rondjes laugh.giflaugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag ff naar Wijhe geweest, en wat denk je... wink.gif

Op de terugweg in Zutphen, bij het Brand-Oil tankstation aan de van der Cappellenlaan:

Een beige/houtlook Grand-Wagoneer V8 in uitstekende staat!

Even later, in Hummelo, stond daar weer die groene Wagoneer V8, welke ik eerder al eens spotte, geparkeerd op de hoek Keppelseweg/Dorpsstraat. Auto had een tirecarrier zonder wiel huh.gif en een roestige achterbumper.

Een FSJ dag, dus..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Ab changed the title to Gespot!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...