Spring naar bijdragen

Gespot!


Mav
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Originally posted by Mav ©@Sep 1 2005, 16:23

Vanmiddag A28 bij afslag Nijkerk voor het eerst een WK gespot, een zilvergrijze....

En hij was mooi smile.gif <div align="right">

Ik heb er vanmiddag ook één "in het wild" zien rijden:

Een zwarte kwam me tegemoet op de rijksweg tussen Didam en Wehl. Tijdstip: ongeveer 13:30

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag was het een beetje "Paarse ZJ dag" tongue.gif

Allereerst stond er rond 13:30, op de parkeerplaats "de Vundelaar" (Q8) bij Wilp aan de A1, een paarse ZJ geparkeerd. De bestuurder, een man, had zijn stoel achterover gezet en lag heerlijk te pittuh! biggrin.gif

Vervolgens om 14:00 op de Utrechtseweg in Oosterbeek... Weer een paarse ZJ... dry.gif

En tenslotte in Wageningen, omstreeks 15:30 op de Lawickse Allee, stond er op de parallelweg óók een paarse ZJ! huh.gif

Verder kwam ik in Oosterbeek nog een paar Willy's mét kap tegen, tja.... September he... wink.gif

En tenslotte, om 16:45, tussen Wageningen en Renkum: Een groene Wrangler "Sahara", helemaal open (het miezerder aardig) en met een breed lachende dame achter het stuur!! smile.gif

Lekker Jeepspot dagje dus wel weer! wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha, dus jij was t wel met de ietwat verbaasde blik, in de blauwe XJ. ik was al blij dat eindelijk iemand terug zwaaide, ik kwam 1 minuut eerder een blauwe FSJ tegen die ook verbaasd keek en toen nog maar een trek van de sigaar nam.

On topic:

vanavond om 18:30 op de Mr. de Boerlaan een blauwe XJ tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Ab changed the title to Gespot!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...