www.jeepie.nl Posted August 15, 2021 Report Share Posted August 15, 2021 4 weken lol en fun die ze mij weer niet afnemen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
REAL STRANGLER Posted August 15, 2021 Report Share Posted August 15, 2021 Mooi filmpje! Zelf heb ik alleen maar mijn koplampen op een bijzondere manier gesteld...... Siert. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arjanw Posted August 18, 2021 Report Share Posted August 18, 2021 Als je sleutelen hier ook onder schaart dan hoort deze er ook bij.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
www.jeepie.nl Posted August 19, 2021 Author Report Share Posted August 19, 2021 (edited) Vandaag maar eens de Jeep een wasbeurt, massage, en poetsbeurt laten geven. Weer als nieuw, was ook wel eens nodig na 4 weken Spanje. Normaal doe ik het zelf, maar dit keer de lak laten polijsten en alle krasjes eruit. Ook de bunnenzijde is weer geheel stofvrij en als nieuw. ICC Pitlo bedankt Edited August 19, 2021 by www.jeepie.nl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kapt. Bob Posted August 20, 2021 Report Share Posted August 20, 2021 Weekendje Fürsten Forest. Even een Laro helpen die bij het naar beneden rijden van de helling in de zijkant vast zat en niet meer achteruit de helling op kwam. Het was mevrouw haar eerste kennismaking met terreinrijden…. 😬 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cannonball Posted August 21, 2021 Report Share Posted August 21, 2021 Op 15/8/2021 om 4:43 PM zei REAL STRANGLER: Mooi filmpje! Zelf heb ik alleen maar mijn koplampen op een bijzondere manier gesteld...... Siert. Knap gedaan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
REAL STRANGLER Posted August 21, 2021 Report Share Posted August 21, 2021 1 uur geleden zei Cannonball: Knap gedaan! Het was wel lastig om goede takken te vinden....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cannonball Posted August 21, 2021 Report Share Posted August 21, 2021 Niet eerst even te voet het pad verkend?😅 Leuk gaatje wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OIIIIIIIO Posted August 22, 2021 Report Share Posted August 22, 2021 Ik denk dat Siert de dunne tak heeft gebruikt om te verkennen, daarna takken klaar gelegd voor een spectaculaire foto.....😁 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
F.M Posted August 23, 2021 Report Share Posted August 23, 2021 lekker wezen knallen met de Iron Bitch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kapt. Bob Posted April 3, 2022 Report Share Posted April 3, 2022 Op 21/8/2021 om 12:06 AM zei Kapt. Bob: Weekendje Fürsten Forest. Even een Laro helpen die bij het naar beneden rijden van de helling in de zijkant vast zat en niet meer achteruit de helling op kwam. Het was mevrouw haar eerste kennismaking met terreinrijden…. 😬 Dit was de eerste en tevens laatste keer naar Fürsten Forest. Door de corona pandemie was het park te lang gesloten. De Nederlandse eigenaren hebben het park inmiddels verkocht. De nieuwe eigenaar heeft andere plannen. Erg jammer! https://www.jeep-forum.de/threads/fursten-forest-wurde-verkauft.135443 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts