Spring naar bijdragen

Grrrrrr


GrandDad
 Share

Recommended Posts

Vandaag op TV weer zo'n lulhannes die denkt te moeten scoren met het noemen van "terreinwagens" als grote vervuiler. ('n Cayenne bijvoorbeeld ?) dry.gif

Ik erger me steeds meer aan al die domme zwetsers die niet weten waar ze over praten, maar als zogenaamde deskundige iets quasi-wetenschappelijks opboeren.

1. De aarde warmt niet op, ze koelt al miljarden jaren af. huh.gif

2. De "biologische" veeteelt verziekt het milieu met vele tonnen verteringsgassen.

3. De levende wezens in zee krijgen jaarlijks tonnen oestrogeen toegediend dat via ons riool daar terecht komt, effecten op vruchtbaarheid ??? blink.gif

3. We meten "het weer" pas zo'n honderd jaar, maar hoe was het daarvoor ?

4. Ongeveer 500 jaar geleden was het ook over de hele aarde warmer, in NL (bestond dat al ?) werd gewag gemaakt van bloesem in januari. cool.gif

Natuurlijk moeten we zuinig zijn op "ons" milieu, maar dat geeft niemand een vrijbrief om maar een eind weg te kraaien.

Als je een effectieve maatregel wil treffen, ontrafel dan eerst het probleem en kijk daarna naar het effect van je maatregel.

De vervuiling door een auto wordt bepaald door het aantal gereden km x het gemiddelde verbruik per km x de vervuiling per verbrande liter brandstof. Daar komt het type auto, de kleur van de lak, het merk, het inkomen en de haarlengte van de bestuurder, de hoogte van de buitenspiegel en de dag van de week NIET in voor. Wel : rijstijl, motoreigenschappen en gereden km en/of uren in de file ;

en dat kun je nu eenmaal niet aan een auto zien.

Zo, dat lucht op en ik blijf lekker puh van m'n GC genieten biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om het verhaal maar even te staven...

ijskap van Groenland:

Greenland_ice_Joh05_PDF_fig2_L.gif

Een onderzoek van de Europese Ruimtevaartorganisatie (ESA) naar de ontwikkeling van de ijskap van Groenland tussen 1992 en 2003 toont opmerkelijke resultaten. Tegen ieders verwachting in blijkt de ijskap te groeien in plaats van weg te smelten. Gemiddeld in de periode van onderzoek is de ijskap ongeveer 5 centimeter per jaar dikker geworden.

De ijskap op Groenland beslaat een enorme oppervlakte. Volgens ESA is dit 1.833.900 vierkante kilometer. De gemiddelde dikte van de kap is 2,3 kilometer. Met behulp van diverse satellieten is men tot de conclusie gekomen dat in de gebieden boven de 1500 meter de ijskap gedurende het onderzoek jaarlijks 6,4 centimeter dikker is geworden. In de gebieden eronder nam de dikte van het ijs iets af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie hebben gelijk, feiten liggen vaak anders dan onze bestuurders ons willen doen geloven.

Maar bestuurders hebben dan ook heel andere belangen, als zij feiten presenteren.

onder andere;

1e: een direct eigenbelang,

2e: een indirect eigenbelang,

3e: een belang met de toekomstige baangever, (want "werkgever" kun je dat met de beste wil ter wereld niet noemen),

4e: een belang met zijn (reeds bekend) opvolger,

5e: een belang met de minnaar van zijn/haar partner (want verneukt wordt je toch)

6e: een belang met de John de Mol (die hem/haar zo goed in beeld brengt)

7e: een belang met RTL7 (die positief is gestemd als de beurs snel fluctueerd)

8e: een belang met AFM drs Van Leeuwen (Alleen de naam is gevaarlijk)

9e: een belang met de zus van de werkster van bestuurder

10e: een belang met de bouwer van tijdelijke prefap opvangpandjes,

11e: een belang met Shell, BP en andere brandstofverkopers

12e: een belang met sjeik "ben al reik sat"

13e: een belang.................. ik wordt hier ziek van

bestuurders: no business like my business

Wij zijn de frusties die ze kiezen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Podenji@Nov 7 2005, 20:10

mensen lullen graag links maar vergeten het verkeer van rechts dat voorrang heeft wink.gif

( ja denk daar maar eens over na, maar ben het dus wel met je eens, je bent overigens nog heel veel oorzaken vergeten tongue.gif )

<div align="right">

Veel vergeten??

Haarlak natuurlijk !!! wink.giftongue.giftongue.giflaugh.giflaugh.giflaugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by GrandDad@Nov 7 2005, 20:04

Vandaag op TV weer zo'n lulhannes die denkt te moeten scoren met het noemen van "terreinwagens" als grote vervuiler. ('n Cayenne bijvoorbeeld ?)  dry.gif

Ik erger me steeds meer aan al die domme zwetsers die niet weten waar ze over praten, maar als zogenaamde deskundige iets quasi-wetenschappelijks opboeren.

1. De aarde warmt niet op, ze koelt al miljarden jaren af.  huh.gif

2. De "biologische" veeteelt verziekt het milieu met vele tonnen verteringsgassen.

3. De levende wezens in zee krijgen jaarlijks tonnen oestrogeen toegediend dat via ons riool daar terecht komt, effecten op vruchtbaarheid ???  blink.gif

3. We meten "het weer" pas zo'n honderd jaar, maar hoe was het daarvoor ?

4. Ongeveer 500 jaar geleden was het ook over de hele aarde warmer, in NL (bestond dat al ?) werd gewag gemaakt van bloesem in januari.  cool.gif

Natuurlijk moeten we zuinig zijn op "ons" milieu, maar dat geeft niemand een vrijbrief om maar een eind weg te kraaien.

Als je een effectieve maatregel wil treffen, ontrafel dan eerst het probleem en kijk daarna naar het effect van je maatregel.

De vervuiling door een auto wordt bepaald door het aantal gereden km x het gemiddelde verbruik per km x de vervuiling per verbrande liter brandstof. Daar komt het type auto, de kleur van de lak, het merk, het inkomen en de haarlengte van de bestuurder, de hoogte van de buitenspiegel en de dag van de week NIET in voor. Wel : rijstijl, motoreigenschappen en gereden km en/of uren in de file ;

en dat kun je nu eenmaal niet aan een auto zien.

Zo, dat lucht op en ik blijf lekker puh van m'n GC genieten  biggrin.gif <div align="right">

Grand gelijk Gramps wink.gifwink.gifthumbsup.gifthumbsup.gifyes.gifyes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by JOHN GRAND@Nov 8 2005, 08:05

Veel vergeten??

Haarlak  natuurlijk  !!!  wink.gif   tongue.gif   tongue.gif   laugh.gif   laugh.gif   laugh.gif <div align="right">

biggrin.gif bijvoorbeeld, elke dag weer een bus of 2 hoor om mijn hanekam omhoog te houden tongue.gif

die milieufreaks lullen gewoon lekker uit hun nek die ze waarschijnlijk nooit wassen want zeep is ook slecht voor het milieu rolleyes.gif

en de politici die er ook ineens zo over denken lullen gewoon lekker mee om popi te worden want ze laten hun eigen auto of helikopter ook niet vaker bij huis staan om het goede voorbeeld te geven, ze lullen allemaal zo intressant terwijl het puur blabla is en veel dingen veel te vergezocht worden , maar goed zij moeten ook hun uren maken natuurlijk tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Dutch Rebel@Nov 8 2005, 01:03

Wij zijn de frusties die ze kiezen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

<div align="right">

wanneer gaan we er nou eens met z'n allen tegenin dan, want tot nu toe slikt iedereen het nog steeds;

- de torenhoge belastingen,

- de pressie van de politie en overheid op de gewone burger ipv op de onaangepasten ( incl dat linkse tuig wat het al jaren voor de gewone mens verziekt en alle weldenkende mensen vermoord)

- files

- de grote groep amtenaren wat alleen maar aan zichzelf en hun pensioen denkt

iemand een idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by corfu@Nov 8 2005, 13:47

wanneer gaan we er nou eens met z'n allen tegenin dan, want tot nu toe slikt iedereen het nog steeds;

<div align="right">

Die franse jeugd pikt het duidelijk allemaal niet.

En kunnen we al die groenfanaten niet naar China, India en Afrika sturen, kunnen ze daar wat aan de uitlaatgassen gaan doen. Die gasten maken er de grootste puinhoop van. Mexico ook even passeren missschien ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by mikev@Nov 8 2005, 15:05

Die franse jeugd pikt het duidelijk allemaal niet.

<div align="right">

Denk dat het in Frankrijk wat anders ligt. Auto's in brandsteken is anarchie Zal je Jeepie maar wezen Nee hier is alles fout aan. Als ik het ergens niet mee eens ben ga ik geen auto's in brand steken en stenen gooien naar de Politie

Hoop dat het niet overwaait want streetgangs en maffia zoals in USA is helemaal een ramp. sad.gifsad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by dezperado@Nov 8 2005, 16:39

Denk dat het in Frankrijk wat anders ligt.    Auto's in brandsteken is anarchie  Zal je Jeepie maar wezen  Nee  hier is alles fout aan.  Als ik het ergens niet mee eens ben ga ik geen auto's in brand steken en stenen gooien naar de Politie

Hoop dat het niet overwaait  want    streetgangs en maffia zoals in USA is helemaal een ramp.      sad.gif   sad.gif <div align="right">

Ben het er helemaal mee eens. Zal je Jeep maar zijn....

Vandaag was er al een oefening van een speciale eenheid van de politie.

Was op een terrein van de NS.

DSC01931metbalk.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote mikev; "Die franse jeugd pikt het duidelijk allemaal niet"

franse jeugd ph34r.gifph34r.gifph34r.gifph34r.gif ??? buiten de taal is er weinig frans aan,

ik zit niet voor niets 50% van mijn tijd in griekenland, daar hoef je echt geen spatsies te hebben.......

en als ze aan mijn jeepie komen zet ik hem in de 4wd laag, laat ze dan maar eens 185 pk tegenhouden. ( wat zal mijn koppel dan wel niet zijn?? ohmy.gifohmy.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi uut Johannesburg, South Africa

De zeespiegel daalt de laatste 100 jr alleen maar,

Wat is er gebeurt met het gat in de ozonlaag (was nog nooit zo klein...)

Wat is er gebeurt met de zure regen (De bossen in DL en Scandinavie....)

Een Suzuki Alto zonder kat. is meer vervuilend dan mijn 4,7ltr V8 Grand!@#$%.

Kortom, hoelang laten wij ons voorliegen dooor de milieu maffia!

Half Nederland gelooft al dat Peter Timofeef (postbus 51) gelijk heeft en wij dadelijk onder water verdwijnen.

Maak een vuist en laat je mening meetellen. Ga volgend jaar stemmen, maar kijk zeer goed waar je voor stemt!

Een land krijgt de president, die het verdient (en dat is beschamend genoeg als je naar onze huidige situatie kijkt).

Groeten, ben morgen weer terug in NL

Ape

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Ape@Nov 8 2005, 22:28

Maak een vuist en laat je mening meetellen. Ga volgend jaar stemmen, maar kijk zeer goed waar je voor stemt!

Een land krijgt de president, die het verdient (en dat is beschamend genoeg als je naar onze huidige situatie kijkt).

<div align="right">

stemmen is moeilijk als de partijen heel andere ideeen hebben dan jij of als de partijen zich heel leuk voordoen en als er gestemd is heel anders doen dan ze beloofd hebben of de persoon waar ze de meeste concurrentie van hebben laten liquideren sja dan krijgt NL idd de president die ze verdient, ofwel aan haar eigen regering te danken heeft wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...