Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Hallo,

wie kan mij helpen om mijn jeep 5.9 grand cherokee van Rijswijk naar Ede automatenrevisie ARE te vervoeren tegen een vergoeding. Automaat is uitgelezen bij ACL te Rijswijk geen foutcodes? Maar wordt verteld aan mij dat ik een totale revisie moet doen kosten € 3150

ik heb hierbij geen goed gevoel over dit bedrijf en ik ben dan ook een dief van eigen portemonnee.

ARE in Ede doet een totale revisie inclusief garantie voor € 1350 inclusief. Zie site van hun.

mijn pechhulpdienst Euro Cross doet maar een keer je auto vervoeren naar een autobedrijf. 

Dus daarvoor mijn vraag is er iemand die bereid is tegen de kosten de jeep te vervoeren van Rijswijk naar Ede.

groetjes, Paul

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Masis    82

ACL was vroeger een bekende automaatboer maar werd toen overgenomen door een aantal Chinezen. Tijdje terug rondje gereden in de 5,9 en diagnose gesteld, complete revisie was toen €1800 als ik me niet vergis.

Maar heb je zelf een auto trailer?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee Masis ik heb helaas geen autotrailer om de jeep te vervoeren. De manier waarop ik werd behandeld vond ik beneden peil. Uitlezen automaat geen foutcodes maar hierop zei hij gelijk automaat moet worden gereviseerd? Alleen als we de automaat openmaken kunnen we meer zien. Hij noemde alleen de bedragen op: openmaken 510 ex btw/ olie. Toen voelde ik mij niet serieus genomen. ACL luisterde niet naar mijn verhaal over de automaat wat er aan vooraf ging voordat hij niet tot bijna niet meer pakte. Op advies van een ander forumlid weet niet wie ben ik in Ede terecht gekomen bij ARE waar ik wel serieus wordt genomen. 

Bedankt voor je reactie

groet, Paul

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Masis    82
4 uur geleden zei rado:

deze gasten zijn ok.

http://www.automatenrevisie.nl/

http://www.automatenrevisie.nl/4-a518

1350 euro,- incl

kunnen auto ook halen

Maar met die heren had je niet zo'n goede ervaring toch? Ik heb deze meneer weleens aan de telefoon gehad, had een goed verhaal en kon ook diverse upgrades uitvoeren zoals SRT10 riemen in de transmissie gebruiken: http://www.transm.nl/index-46re.html

Is het niet handiger om de automaat hier in de buurt uit te laten bouwen en dan apart aan te leveren? Ben je denk ik vaak nog goedkoper uit, de automaatboeren rekenen gauw €500/600 voor uitbouwen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
rado    0

Hij rekent volgens mij 400 incl voor in en uitbouwen. Ophalen weet ik niet. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb contact met ARE in Ede en ze kunnen mijn jeep ophalen kosten vallen mee. In en uitbouwen €330 . Het probleem is dat de automaat is versleten. Dus revisie is de enige optie.

Bedankt allemaal voor jullie reacties.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Vette73    21

€330 ex. is €399,20 incl., dus de bedragen die Rado en Paul noemen zullen wel gerealateerd zijn ;)

Ik ben benieuwd naar de ervaring(en).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden