Spring naar bijdragen

Koplampen blijven soms branden


Recommended Posts

De koplampen van de Niner gaan soms niet uit ondanks het feit dat de lichtschakelaar op 'uit' gezet is. Het waarschuwingssignaal voor lampen aan bij contact uit gaat dan ook niet af.

Ik had dit ook bij de vorige Niner, toen dacht ik nog dat een exemplarisch was, maar mijn huidige Niner heeft hetzelfde. Iemand bekend met dit probleem? En beter, iemand een oplossing?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maakt het nog uit hoe je het licht uit zet? B.v. eerst het contact uit, dan het licht uit, of eerst het licht uit, dan contact uit.

Bij mijn XJ maakt dat verschil.... Doe ik eerst het contact uit en dan het licht uit, dan blijft het licht nog een minuut aan. Andersom niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep, is geen defect maar een feature, follow me home. Contact eerst uit dan pas de lampen blijft hij branden. Op de nieuwere generatie (WJ/KJ etc) kun je via de boordcomputer instellen of deze functie aan is, en zo ja, voor hoeveel seconde. Bij de ZJ kun je dit ook instellen, maar alleen met een DRB3 (dealer) scanner.

Wat waren de Amerikanen toch voor in de tijd :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wauw! Bedankt voor de antwoorden! It's not a bug, it's a feature :wub:

Ik ga eens uitproberen hoe lang het duurt voor ze uitgaan en of idd de volgorde van uitzetten uitmaakt. Het probleem is dat ik geen origineel boekje heb, dus ook nooit gelezen over deze feature.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...