Spring naar bijdragen

Ik Zal Me Ook Maar Even Voorstellen


Daanoli
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Ik ben Daan van 26 uit Den Bosch. Ik heb nu een klein jaartje geleden een Jeep Cherokee 4.0i uit '93 op LPG gekocht. En hier al een hoop plezier van gehad, eigenlijk is er nog niets kapot gegaan en issie net weer prima door de APK gekomen. Aangezien ik de auto zakelijk kan rijden vallen de kosten ook nog wel mee.

 

De auto is een beetje verhoogt en heeft een setje 31" BFG All terrains eronder liggen. Als ik de stickers die erop zitten moet geloven heeft hij aan een aantal rallies mee gedaan, maar dat weet ik niet zeker. Hij heeft er wel sportvering onder liggen.

 

Ik ben er vorige week ook mee naar de Jeep Academy geweest in Wamel, toen ben ik er wel achter gekomen dat mijn Jeep minder stoer is dan ik dacht ;)


Groetjes Daan

post-15617-0-99280700-1412759355_thumb.j

post-15617-0-08768500-1412759366_thumb.j

post-15617-0-20304500-1412759369_thumb.j

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou het is gewoon mijn dagelijkse auto (nu ja, ik woon en werk in de binnenstad dus meer wekelijkse auto). Dus ik wil er nog wel mee op de snelweg kunnen. Dus ik denk dat ik met een setje mudterrains toch een beetje doof wordt en ik beter bij mijn all terrains kan blijven. Mogelijk wil ik er nog wel een keer een lier op zetten. Dan ben je toch iets zelfvoorziendender als je vast komt te zitten :)

 

En de dag in Wamel vond ik wel heel tof dus wie weet ga ik nog wel eens vaker ja!

bewerkt door Daanoli
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom hier Daan !!

 

Wamel is ook 'gewoon' een zwaar terrein qua ondergrond. (zeker als eerste evenement)

Ben zelf (deze keer) alleen even wezen kijken, aan het eind v/d middag.

Kan de JeepTour op zondag 9 november aanraden. (Jeep Club Nederland)

 

Tot ziens, ergens in het 'veld'.

 

Groet Roo  B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...

Hoi

ik wilde van Wamel ook mijn eerste terreinevent maken maar is niet zo slim denk ik als ik dit lees.

Ik heb mijn Grand Cherokee pas 3 weken. Ze staan op "weg" banden, dus niet beginnen denk ik dan of kan ik een lichte route rijden denken jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon de blauwe route gaan doen, toen ik met de Cherokee mijn eerste keer offroad ging was op wegbanden in Weeze. Ik was verrast hoe goed dat ging. En blijf je even steken zijn er genoeg Jeepers die wel even een lijntje willen aanzetten. Je leert meteen je eigen beperkingen kennen, geloof me maar dat je Jeep meer kan dan jij in het begin aandurft. Had/heb ik ook nog weleens.

 

Groet Gerrit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Hahans,

 

Je wordt bij de Jeepclub niet zomaar het terrein ingestuurd je wordt begeleid door Marshals en ingedeeld in een groepje.

Deze zullen je in het terrein begeleiden en het een en ander leren.

Wamel is in principe wel een zwaar terrein zeker als het nat is maar voor blauw wordt er ook rekening mee gehouden dat die daar ook kunnen rijden.

Wat Gerrit hierboven al aangeeft helemaal mee eens.

Anders kom eerst kijken kun je nog altijd meerijden niets moet maar mag.

 

Groetjes Wim

Jeep Club Nederland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...