Spring naar bijdragen

Afstands Bediening Xj Defect


Recommended Posts

heb de accu even los gehad, En kan starten zonder gebruik van de afstands bediening, weet alleen niet of dit ook bij langdurig afkoppelen van de accu werkt

 

anders moet ik er een afstandsbediening bij gaan kopen, kun je die zelf inleren of kan een dealer dat alleen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb de accu even los gehad, En kan starten zonder gebruik van de afstands bediening, weet alleen niet of dit ook bij langdurig afkoppelen van de accu werkt

 

anders moet ik er een afstandsbediening bij gaan kopen, kun je die zelf inleren of kan een dealer dat alleen.

De afstandsbediening is trouwens alleen voor de centrale deurvergrendeling. De startonderbreker wordt aangestuurd door een transponder in de sleutel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De afstandsbediening is trouwens alleen voor de centrale deurvergrendeling. De startonderbreker wordt aangestuurd door een transponder in de sleutel.

 

volgens mij zit er geen transponder in de sleutel deze is gewoon plat zie dr ook niet bijzonders aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oke ben dr uit afstands bediening is idd alleen voor de deuren in mijn sleutel zit een transponder.

 

hoef ik me niet druk te maken over de afstandsbediening, voor jeepers met een sleutel probleem  hier kunnen ze deze maken : http://www.transpondersleutels.nl/sleutel-jeep/

 

allemaal bedankt voor de info.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Mijn 1998 XJ had wel een sleutel met transponder. Sleutel van de sleutelboer deed het echt niet.

Wat ik niet begrijp, is waarom ik dan op de afstandsbediening moet drukken om de startonderbreker uit te schakelen? Alleen de sleutel in het contact steken, zet die onderbreker niet uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik niet begrijp, is waarom ik dan op de afstandsbediening moet drukken om de startonderbreker uit te schakelen? Alleen de sleutel in het contact steken, zet die onderbreker niet uit.

Alleen de sleutel in het contact steken helpt idd niet. Pas als je de sleutel draait en contact maakt, gaat de startonderbreker uit.

 

Probeer het volgende maar eens:

- Maak de deur open met de sleutel. Dus niet met de afstandsbediening. De startonderbreker blijft actief. Bij mij zie ik dat doordat er een rood ledje knippert

- Steek de sleutel in het contact. Rode ledje blijft knipperen.

- Draai de sleutel totdat je contact maakt. Dus nog niet starten. Als je dit gedaan hebt is de startonderbreker uit. Mijn rode ledje gaat dan uit.

- Je kunt hem nu gewoon starten. Zonder afstandsbediening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...