gert Geplaatst January 3, 2014 Rapporteren Share Geplaatst January 3, 2014 liefst een ouwe, bij voorkeur V8, moet goed in orde zijn, ik zoek geen sleutel object. mail naar: zxcgvl@gmail.com Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marco Fennema Geplaatst January 3, 2014 Rapporteren Share Geplaatst January 3, 2014 Ik heb je een email gestuurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JeePee Geplaatst January 3, 2014 Rapporteren Share Geplaatst January 3, 2014 liefst een ouwe, bij voorkeur V8, moet goed in orde zijn, ik zoek geen sleutel object. mail naar: zxcgvl@gmail.com Een iets duidelijkere omschrijving van wat je zoekt en wat je er mee wilt gaan doen geeft waarschijnlijk een grotere kans op nuttige reacties.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gert Geplaatst January 4, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 4, 2014 ok. ik ga er mee terreinrijden hoeft niet mooi te zijn GEEN quadratrac voorkeur gaat uit naar een korte Jeep, grote wielen, sperren, v8 automaat zo beter? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michel1972 Geplaatst January 4, 2014 Rapporteren Share Geplaatst January 4, 2014 (bewerkt) ok.ik ga er mee terreinrijden hoeft niet mooi te zijn GEEN quadratrac voorkeur gaat uit naar een korte Jeep, grote wielen, sperren, v8 automaat zo beter? Ik heb een hele korte jeep met grote wielen, automaat en sperren voor je Maar effe alle gekheid weglaten van het stokkie. Wel of geen kenteken? CJ5 of CJ7? Hoe groot de banden en dan AT, MT of Moddervreters? Aangepaste assen of standaard assen? Luchtsperren of vol sper altijd? Rolkooi of niet? Wel of geen lieren? Budget? January 4, 2014 bewerkt door michel1972 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gert Geplaatst January 5, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 5, 2014 wel kenteken, wat is het verschil tussen een 5 of een 7? banden 35 inch of zo, mag modder, is neit zo heel belangrijk, voor 800 euro hebben we de juiste banden ook..... inschakelbare sper, lucht/vacuum/kabel dondert niet. rolkooi mag. lier ook, maar dat kan ik zelf ook wel regelen, ik koop liever zelf een goeie nieuwe, als dat er niet op zit. budget is rekbaar, hangt af van het aanbod wat we krijgen. we weten inmiddels wat er in de autohandel (doorgaans laaielichters) te koop is voor absurde prijzen ,terwijl men geen idee heeft wat er is ingeruild. wij kopen liever een auto van een liefhebber , mischien staat iemand op het punt iets in te ruilen omdat ie wat anders wil, en niet tevreden is met de inruilprijs...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst January 6, 2014 Rapporteren Share Geplaatst January 6, 2014 Garage May in Maaseik heeft nog een mooie wedstrijdklare Jeep te koop staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michel1972 Geplaatst January 6, 2014 Rapporteren Share Geplaatst January 6, 2014 Garage May in Maaseik heeft nog een mooie wedstrijdklare Jeep te koop staan. Deze toch Ab? http://www.kapaza.be/nl/jeep/jeep--69023360.htm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michel1972 Geplaatst January 6, 2014 Rapporteren Share Geplaatst January 6, 2014 wel kenteken, wat is het verschil tussen een 5 of een 7?banden 35 inch of zo, mag modder, is neit zo heel belangrijk, voor 800 euro hebben we de juiste banden ook..... inschakelbare sper, lucht/vacuum/kabel dondert niet. rolkooi mag. lier ook, maar dat kan ik zelf ook wel regelen, ik koop liever zelf een goeie nieuwe, als dat er niet op zit. budget is rekbaar, hangt af van het aanbod wat we krijgen. we weten inmiddels wat er in de autohandel (doorgaans laaielichters) te koop is voor absurde prijzen ,terwijl men geen idee heeft wat er is ingeruild. wij kopen liever een auto van een liefhebber , mischien staat iemand op het punt iets in te ruilen omdat ie wat anders wil, en niet tevreden is met de inruilprijs...... Hier wat verschillen tussen een cj5 en cj7. Denk niet dat er veel te koop is aan terreinklare jeeps voor weinig. Ook particulieren weten de prijs en dan zit je al snel op 5 cijfers voor de komma. http://www.certifiablejeep.com/cj_differences.php Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gert Geplaatst January 7, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 7, 2014 bedankt voor jullie reacties. die jeep in maaseik is helaas geen automaat, en dat is toch 1 van onze eerste eisen. als we wilden schakelen hadden we er al 1 gevonden denk ik. anders moeten we misschien toch kiezen voor een bronco of blazer.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst January 7, 2014 Rapporteren Share Geplaatst January 7, 2014 anders moeten we misschien toch kiezen voor een bronco of blazer.... Ja, dat is echt een een mooie korte wagen om mee terrein te rijden....... 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michel1972 Geplaatst January 7, 2014 Rapporteren Share Geplaatst January 7, 2014 bedankt voor jullie reacties.die jeep in maaseik is helaas geen automaat, en dat is toch 1 van onze eerste eisen. als we wilden schakelen hadden we er al 1 gevonden denk ik. anders moeten we misschien toch kiezen voor een bronco of blazer.... Hier een korte en lichte blazer http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/chevrolet/m704533306-chevrolet-blazer-k5-volledig-terreinklaar-grijs-kenteken.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gert Geplaatst January 8, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 8, 2014 ik krijg de indruk dat jullie dat niet echt vinden........... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michel1972 Geplaatst January 9, 2014 Rapporteren Share Geplaatst January 9, 2014 (bewerkt) ik krijg de indruk dat jullie dat niet echt vinden........... Je schreef dat de jeep kort moest zijn. Een bronco of blazer zijn sterke 4x4 voertuigen maar zijn zwaar, breed en lang. Mijn jeep is ook langer en breder en zwaarder als de meeste andere jeeps en door de modder raggen gaat super maar zodra terrein technisch wordt met veel bochten en andere obstakels merk je goed dat je in een brede lange zware jeep zit en kom je minder goed uit de voeten. Dus de eerste vraag die je jezelf moet stellen wat voor vorm van terreinrijden wil ik gaan doen? Gewoon raggen of technisch of beide. January 9, 2014 bewerkt door michel1972 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gert Geplaatst January 10, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 10, 2014 beide. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst January 10, 2014 Rapporteren Share Geplaatst January 10, 2014 beide. Geen Jeep kopen dan! Dit is meer iets, automaat, V8, terrein banden, sper, snorkel, voor en achter lier. -klik- Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gert Geplaatst January 11, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 11, 2014 voel je je wel lekker? dat is een diesel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris Geplaatst January 11, 2014 Rapporteren Share Geplaatst January 11, 2014 Wat is er mis met een diesel? 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michel1972 Geplaatst January 12, 2014 Rapporteren Share Geplaatst January 12, 2014 voel je je wel lekker? dat is een diesel! Had dan effe je lijstje compleet en goed ingevuld ja en de tijd genomen om het even goed en duidelijk uit te leggen wat je zoekt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gert Geplaatst January 13, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 13, 2014 weet je wel hoeveel belasting je daarvoor moet betalen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
emielelzerman Geplaatst January 13, 2014 Rapporteren Share Geplaatst January 13, 2014 weet je wel hoeveel belasting je daarvoor moet betalen? Ja, dat weet ik wel, nl 2432,- euro per jaar 156,- euro per kwartaal voor particulier en 624,- euro per jaar 156,- euro per kwartaal voor ondernemer. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michel1972 Geplaatst January 13, 2014 Rapporteren Share Geplaatst January 13, 2014 (bewerkt) weet je wel hoeveel belasting je daarvoor moet betalen? Mag je wel het hele jaar rijden he voor dat geld. Maar als jij een auto echt wil gaan gebruiken voor flink offroad rijden zal je snel ontdekken dat een APK geen zin meer als je eenmaal flink bezig bent en dan kan je hem schorsen en hoef je geen wegenbelasting te gaan betalen. January 13, 2014 bewerkt door michel1972 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gert Geplaatst January 31, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 31, 2014 en ze stinken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PepijnS Geplaatst January 31, 2014 Rapporteren Share Geplaatst January 31, 2014 Grand Cherokee V8 http://www.jeepforum.com/forum/f197/anybody-know-what-lift-956985/ Maar denk niet dat je dat kant en klaar gaat vinden hier. Grand V8 hoeft niet veel te kosten, heb je een mooie basis, vraag is dan alleen hoe rekbaar je budget echt is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gert Geplaatst February 1, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst February 1, 2014 liever niet schorsen, we moeten er wel mee over de weg kunnen rijden, dus moet ie ouder zijn dan 1987. we hebben een autotransporter als aanhanger overwogen, maar die moet ook weer ergens gestald kunnen worden.......... je ziet het: allemaal luxe problemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.