Spring naar bijdragen

Goede Jeep Met Automaat En Terrein-Klaar


gert
 Share

Recommended Posts

ok.

ik ga er mee terreinrijden

hoeft niet mooi te zijn

GEEN quadratrac

voorkeur gaat uit naar een korte Jeep, grote wielen, sperren, v8 automaat

zo beter?

 

 

Ik heb een hele korte jeep met grote wielen, automaat en sperren voor je  B)

 

156hqdefault.jpg

 

150mini_jeep.jpg

 

Maar effe alle gekheid weglaten van het stokkie.

 

Wel of geen kenteken?

CJ5 of CJ7?

Hoe groot de banden en dan AT, MT of Moddervreters?

Aangepaste assen of standaard assen?

Luchtsperren of vol sper altijd?

Rolkooi of niet?

Wel of geen lieren?

Budget?

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

wel kenteken, wat is het verschil tussen een 5 of een 7?

banden 35 inch of zo, mag modder, is neit zo heel belangrijk, voor 800 euro hebben we de juiste banden ook.....

inschakelbare sper, lucht/vacuum/kabel dondert niet.

rolkooi mag. lier ook, maar dat kan ik zelf ook wel regelen, ik koop liever zelf een goeie nieuwe, als dat er niet op zit.

budget is rekbaar, hangt af van het aanbod wat we krijgen.

we weten inmiddels wat er in de autohandel (doorgaans laaielichters) te koop is voor absurde prijzen ,terwijl men geen idee heeft wat er is ingeruild.

wij kopen liever een auto van een liefhebber , mischien staat iemand op het punt iets in te ruilen omdat ie wat anders wil, en niet tevreden is met de inruilprijs......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wel kenteken, wat is het verschil tussen een 5 of een 7?

banden 35 inch of zo, mag modder, is neit zo heel belangrijk, voor 800 euro hebben we de juiste banden ook.....

inschakelbare sper, lucht/vacuum/kabel dondert niet.

rolkooi mag. lier ook, maar dat kan ik zelf ook wel regelen, ik koop liever zelf een goeie nieuwe, als dat er niet op zit.

budget is rekbaar, hangt af van het aanbod wat we krijgen.

we weten inmiddels wat er in de autohandel (doorgaans laaielichters) te koop is voor absurde prijzen ,terwijl men geen idee heeft wat er is ingeruild.

wij kopen liever een auto van een liefhebber , mischien staat iemand op het punt iets in te ruilen omdat ie wat anders wil, en niet tevreden is met de inruilprijs......

 

Hier wat verschillen tussen een cj5 en cj7. Denk niet dat er veel te koop is aan terreinklare jeeps voor weinig. Ook particulieren weten de prijs en dan zit je al snel op 5 cijfers voor de komma.

 

http://www.certifiablejeep.com/cj_differences.php

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bedankt voor jullie reacties.

die jeep in maaseik is helaas geen automaat, en dat is toch 1 van onze eerste eisen.

als we wilden schakelen hadden we er al 1 gevonden denk ik.

 

anders moeten we misschien toch kiezen voor een bronco of blazer....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bedankt voor jullie reacties.

die jeep in maaseik is helaas geen automaat, en dat is toch 1 van onze eerste eisen.

als we wilden schakelen hadden we er al 1 gevonden denk ik.

 

anders moeten we misschien toch kiezen voor een bronco of blazer....

 

Hier een korte en lichte blazer  :whistle:

 

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/chevrolet/m704533306-chevrolet-blazer-k5-volledig-terreinklaar-grijs-kenteken.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik krijg de indruk dat jullie dat niet echt vinden...........

 

Je schreef dat de jeep kort moest zijn. Een bronco of blazer zijn sterke 4x4 voertuigen maar zijn zwaar, breed en lang. Mijn jeep is ook langer en breder en zwaarder als de meeste andere jeeps en door de modder raggen gaat super maar zodra terrein technisch wordt met veel bochten en andere obstakels merk je goed dat je in een brede lange zware jeep zit en kom je minder goed uit de voeten.

 

Dus de eerste vraag die je jezelf moet stellen wat voor vorm van terreinrijden wil ik gaan doen? Gewoon raggen of technisch of beide.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

weet je wel hoeveel belasting je daarvoor moet betalen?

 

Mag je wel het hele jaar rijden he voor dat geld.

 

Maar als jij een auto echt wil gaan gebruiken voor flink offroad rijden zal je snel ontdekken dat een APK geen zin meer als je eenmaal flink bezig bent en dan kan je hem schorsen en hoef je geen wegenbelasting te gaan betalen.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

liever niet schorsen, we moeten er wel mee over de weg kunnen rijden, dus moet ie ouder zijn dan 1987.

 

we hebben een autotransporter als aanhanger overwogen, maar die moet ook weer ergens gestald kunnen worden..........

 

je ziet het: allemaal luxe problemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...