Spring naar bijdragen

Brommend Geluid Achteras Zj


Recommended Posts

Het lijkt me een standaard ls diff, achter de satteliet wielen zouden dan je ls plaatjes (ringen) moeten zitten. Misschien is er een plaatje gebroken, waardoor ie wat geluid produceerd? De general grabber banden maken wel wat meer geluid als standaard banden, maar dat lijkt me niet het probleem, als je een extra setje wielen hebt zou ik het wel eens uitproberen, je weet maar nooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[img=http://www.jeepforum.nl/uploads/1291880991/gallery_1277_8_26666.jpg]

 

 

Aan de rechterzijde van de foto zie je achter het satellietwiel de LS plaatjes zitten, het "veertje" sluit de plaatjes op. 

En dat satteliethuis is ook rechthoekig en niet rond zoals de mijne.

En wat ik begrepen heb op de amerikaanse forums is een rond satteliethuis open en een rechthoekige heeft ls.

Kan dat kloppen?

Dit is pas m'n 1e jeep diff wat ik open maak dus ik heb er verder geen praktijkervaring mee.

Aan de S merktekens op de lagerschalen te zien, is het diff er in ieder geval al eens uit gehaald geweest.

De lagerschalen zitten nu namelijk anders...

Geert

Ja de jeep is in het verleden wel goed onderhouden gelukkig.

Er zit ook een andere versnellingsbak onder, de jeep is van 1995 Maar de versnellingsbak is minimaal van 1998 gezien het filter wat erin zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...

Ondertussen heb ik de tussenbak vervangen en de achterste aandrijfas.

Het geluid blijft hetzelfde.

Ik las op het forum dat iemand hetzelfde probleem had en die bleek de yoke op de dana44 te strak te hebben aangedraaid zodat de spanbus krom was gegaan ofzo.

Ik denk dat dat bij mij ook het geval is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...