Spring naar bijdragen

Jeep Cherokee Gezocht Voor Opnames Tv Serie


Endemol
 Share

Recommended Posts

Mij Jeep is een van de twee (!) Cherokees die is gebruikt voor de film "Het leven uit een dag".

Twee dagen duurde de opnamen vaarvan een midden in de nacht in de vrieskou.

In de film is welgeteld 3 seconden hiervan terug te zien en alleen aan de binnenkant va de auto gefilmd.

Ze hadden hier net zo goed een Fiat Panda voor kunnen gebruiken.

De vergoeding was mee eten en drinken op de set, nou ja daar deed ik het ook niet voor, het leek mij gewoon leuk mijn Cherokee in een film terug te zien.

Misschien dat er hier in deze serie meer van de auto te zien zal zijn maar voor mij hoeft het niet meer.

Succes voor degene die meedoet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maandag met de XJ de hele dag op de set van Moordvrouw geweest. De Jeep heeft best wel een grote rol in een van de afleveringen.

Probeer een foto bij te voegen. Vroeger lukte mij dat wel nu niet meer. Hoe moet dat?

bewerkt door chero25
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maandag met de XJ de hele dag op de set van Moordvrouw geweest. De Jeep heeft best wel een grote rol in een van de afleveringen.

Probeer een foto bij te voegen. Vroeger lukte mij dat wel nu niet meer. Hoe moet dat?

Nice!

Voor de foto(s), het knopje "klik hier om bestanden toe te voegen" onder het reactie veld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukt! Hoe blind kan je zijn :-)

Deze foto is genomen op de set in Zaandam. De regiseur met pet geeft aanwijzingen hoe hij de Jeep in beeld wil hebben. Er volgt een heftige scene met veel politie die een ontvoerde drugsdealer bevrijden (of zo iets).

Ik kreeg de Jeep terug met de automaathandel in 1-2. Dat zal wel betekenen dat er flink mee gescheurd is tijdens de achtervolging. Die scene heb ik niet kunnen zien :-(

post-265-0-41109200-1348211606_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kreeg de Jeep terug met de automaathandel in 1-2. Dat zal wel betekenen dat er flink mee gescheurd is tijdens de achtervolging

Ja, of ze weten niet hoe een automaat werkt, de actrice die toen in mijn auto moest rijden dacht dat de 'R' stond voor 'Rijden'. Gelukkig was ik er optijd bij....:))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
  • 4 weeks later...

ik heb zojuist de serie bekeken met de cherokee, valt een beetje tegen :(

ik heb de serie even in vogelvlucht bekeken en de jeep kwam 3x in beeld? had leuk gevonden de cherokee eens in aktie te zien op het onverharde terrein.

maar.... je jeep ziet er top uit :thumbsup:

hebben ze de auto voordat er mee werd gereden nog onder handen genomen cq schoon gemaakt of was hij al zo :P  :D

 

groet, Bas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...