Spring naar bijdragen

Kent Iemand Deze Jeep? (Advertentie)


Recommended Posts

Hallo,

Met pijn in mijn hart heb ik mijn ZJ verkocht en nu tijd voor wat ander.

Nu ben ik op zoek naar een wrangler, en heb mijn oog laten vallen op ( http://auto.marktplaats.nl/jeep/562374596-jeep-wrangler-4-liter-automaat-4x4-bj-1993.html )

Nu is mijn vraag of iemand deze jeep misschien kent?

Ook zou ik graag nog willen weten wat ongeveer het gemiddelde verbruik is, nu weet ik dat het afhangt van de banden maat en verhoging.

En een jeep zuipt..dat weet ik!

Mijn zj deed met een 3,5 inch verhoging en 31ers ongeveer 1:4.

Maar om er even op terug te komen, zou ik ongeveer willen weten of ik 1:6 of 1:8 of 1:10 ga rijden.

Alvast bedankt voor jullie tijd.

groetjes Sander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat je tussen de 1op6 en 1op8 uit gaat komen

Ik rij op gas en 35" banden 1 op 4,5 / 1 op 5

Deze heeft middenconsole van een TJ dus zou eventueel een tj drivetrain kunnen hebben (hoeft natuurlijk niet)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TJ is nieuwer dus lijkt mij alleen maar voordelen hebben, mits het goed is ingebouwd natuurlijk

......en minder kilometers op de teller heeft staan......

OT ik ken de jeep niet, verbruik zal ergens tussen 1:6 en 1:8 zitten....waarschijnlijk dichter bij de 6 afhankelijk van de rechtse voet...;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een wrangler is trouwens toch ook grijskenteken? omdat het een 2 zitter is? of zit ik nu verkeerd?

Een Wrangler op grijs kenteken is betalen voor geel kenteken, omdat de standaard Wrangler niet voldoet aan de eisen van het zogenaamde blok welke in de laadruimte past.

Er zijn wel Wranglers die voldoen aan grijs kenteken eisen, maar deze is aan de achterzijde 10cm langer, en voorzien van een Hardtop welke verhoogd is. Maar volgens mij kom je dan alleen nog in aanmerking om grijs te betalen als de auto op naam van het bedrijf staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb die vorige week gezien en die is heel slecht blijf uit de buurt van deze jeep, de carroseri is slecht en het chassis is ook slecht,

ik en mijn buurman hebben de jeep van dichtbij bekeken en zijn ons rot geschokken over de staat waarin deze jeep verkeerd. mijn advies blijf er ver bij uit de buurt

auto handelaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb die vorige week gezien en die is heel slecht blijf uit de buurt van deze jeep, de carroseri is slecht en het chassis is ook slecht,

ik en mijn buurman hebben de jeep van dichtbij bekeken en zijn ons rot geschokken over de staat waarin deze jeep verkeerd. mijn advies blijf er ver bij uit de buurt

auto handelaar

Ik ga morgen zelf even kijken... Vandaag met de verkoper gebeld over onderhouden historie.

Dat klinkt allemaaal goed.

Alle bonnen zijn nog aanwezig.

Morgen even een testrit maken, en dan laat ik jullie wat weten.

Groet sander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo,

vorige week donderdag ben ik de auto gaan bezichtigen.

de auto is niet nieuw, dat was mij al gezegt door de verkoper.

ik heb de auto grondig bekeken, en op hier en daar een krasje een bijgewerkt deukje kon ik niks bijzonders vinden.

alle facturen zijn aanwezig.

hieronder wat recentelijke reparaties.

2/7/11

multi-riem vervangen.

5/10/11

remleiding van voor naar achter

leidingnippel

leidingverbinder

remvloeistof

remvoering achter

remleiding achteras

wielremcilinder.

23/11/11

schokbrekers achter

kruiskoppeling 3stuks

17/2/12

deurslotset

3/4/12

keering lings en rechts

diff olie limited slip

pakking diff, en nog wat klein materiaal

12/4/12

mistlicht

stadslicht voor

knipperlicht voor

uitlaatreparatie

claxon

schokbrekersteun lenks en rechts

remblokset rondom

veerschommels

apk

deze reparaties zijn allemaal uitgevoerd bij kroon autobedrijf.

de auto rijdt verder prima, ik heb met beide ramen open gereden en heb geen rare of verontrustende geluiden gehoord.

er zit hardtop, softtop, bikini en nog een hardtop zonder raamwerk bij.

graag zou ik van jullie nog wat horen.

groet Sander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb die vorige week gezien en die is heel slecht blijf uit de buurt van deze jeep, de carroseri is slecht en het chassis is ook slecht,

ik en mijn buurman hebben de jeep van dichtbij bekeken en zijn ons rot geschokken over de staat waarin deze jeep verkeerd. mijn advies blijf er ver bij uit de buurt

auto handelaar

hallo,

vorige week donderdag ben ik de auto gaan bezichtigen.

de auto is niet nieuw, dat was mij al gezegt door de verkoper.

ik heb de auto grondig bekeken, en op hier en daar een krasje een bijgewerkt deukje kon ik niks bijzonders vinden.

alle facturen zijn aanwezig.

...

Is het wel dezelfde jeep? :s

Wel erge tegenstrijdige bevindingen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...