Jump to content

kenzo

Forum member
  • Posts

    1285
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

kenzo last won the day on July 29 2013

kenzo had the most liked content!

About kenzo

  • Birthday 09/24/1990

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zuid-Limburg

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    (Nog)Geen Jeep
  • Bouwjaar
    N.v.t.

Recent Profile Visitors

4735 profile views

kenzo's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done Rare

Recent Badges

13

Reputation

  1. Ik denk dat het de bougies waren. Die waren redelijk zwart. Deze vernieuwd en hij lijkt nu weer goed te lopen. Bedankt voor het meedenken
  2. Heb de kabel aangesloten en opnieuw gemeten. Standaard meet ik 0.65v (zonder gaspedaal in te duwen), en bij induwen van gaspedaal loopt dit vloeiend op naar max 3.7v. Dit lijkt het probleem dus niet te zijn. Wat ik wel vreemd vind is als ik de TPS sensor uittrek hij direct veel vloeiender stationair loopt
  3. Idd met 3 draden. Als ik de stekker uit trek heb ik ook op de middelste 5v (met auto op contact zonder lopende motor). Ik meet dus eigenlijk niet de sensor maar de stekker vanaf de kabelboom Deze meting lijkt me verkeerd?
  4. Bedankt voor de reacties, zojuist de kabel naar de TPS sensor gemeten en nu meet ik op 2 van de 3 kabels 5v bij auto op contact. Dat zou volgens mij al niet moeten, klopt dat? Zou het dan toch de PCM zijn die stuk is? De overige dingen nog niet gedaan, tot aan dit fenomeen reed hij perfect, kan vervuiling zijn maar dat gaat geleidelijker aan lijkt me
  5. Ik denk dat het idd de TPS sensor is. Net de sensor uit getrokken en hij loopt direct een stuk beter stationair. Bij gas geven stottert hij wel maar dat lijkt me dan logisch. Is GM (origineel) aan te raden of moet dit voldoende kwaliteit zijn? B&S Autoparts: Onze Producten, TPS sensor YJ 91-95 / XJ 91-96 / ZJ 4.0 93-96 (bsautoparts.nl)
  6. Ik had het meer gekocht om te proberen maar het kan er idd aan liggen. Alleen jammer om €130,- uit te geven als het daarmee niet verholpen wordt. Kan ik niet achterhalen of dit het idd kan zijn?
  7. Goedemorgen, Mijn vader heeft een Jeep Wrangler YJ 4.0HO die sinds vorig jaar zeer onregelmatig loopt. Hij gaf (als ik mij goed herinner) foutcode 24 en heb (via aliexpress) een nieuwe TPS sensor gekocht. Deze gemonteerd (afgelopen jaar) en dacht dat hij toen iets beter ging lopen maar kort daarna werd het weer erger. Sinds afgelopen zomer de Jeep gestald en vandaag weer gekeken of het probleem te verhelpen is. Nu heb ik opnieuw de Jeep uitgelezen en krijg ik behalve code 12 en 55 geen meldingen. De Jeep loopt echter nog steeds enorm onregelmatig en tijdens het rijden valt deze ook willekeurig uit. (is dus niet mee te rijden). Ik heb het geluid opgenomen (die van de uitlaat is het meest duidelijke) en vraag mij af wat dit kan zijn. Iemand tips waar ik kan beginnen met zoeken? PS: De geluidsfragmenten zijn van stationair draaien, ik geef bij geen enkele clip gas Interieur.m4a Motor.m4a Uitlaat.m4a
  8. Rechter lamp op dit filmpje lijkt het origineel te zijn: Dit lijkt wel de Amerikaanse variant (knipperlicht is remlicht wat knippert), maar dat lijkt op jouw model ook zo te zijn. Dit zou je zelf eventueel in de bumper kunnen maken als het Amerikaanse systeem te lastig na te maken is (als je het zelf ontwerpt iig). Origineel zit daar misschien het mistlicht? Het zwarte vakje waar je naar refereert is zo te zien de bevestiging waar de nummerplaat aan vast hangt
  9. Nee, heb momenteel zelf "even" geen Jeep meer, deze was van een vriendin die problemen had met de verwarming
  10. Goedemorgen, Ik heb een vraagje over een Wrangler TJ ('99) waarbij de verwarming niet warmer wordt dan lauw. Ik zie dat de interieur radiator vaak verstopt kan zitten maar die heb ik met een tuinslang water doorgespoeld en lijkt niet verstopt te zijn. Van de 2 slangen die naar de radiator gaat wordt de bovenste (dikkere) slang warm en de onderste blijft koel. Als ik de onderste los koppel van de motor komt er wel direct warm water uit. Wie weet wat dit kan zijn? In het dashboard zit volgens mij een electrische koud / warm draaiknop. Als ik het goed heb is dit geen mechanische schuif met kabel? (maar dit is puur op gevoel). Als ik de knop van koud naar warm draai voel ik iets warmere / lauwere lucht dan dat ik hem op koud zet dus het lijkt me dat de draaiknop wel werkt? Ik denk richting de thermostaat maar kan dit? De jeep lijkt niet warm te worden, ook niet na lange tijd rijden. Een thermostaat bestellen kan maar die kan ik (omdat het speciaal besteld is) niet retourneren. Heeft dit zin of heeft het een andere oorzaak? Alvast bedankt! UPDATE: Ik word net gebeld dat de verwarming het weer doet dus blijkbaar heeft het doorspoelen toch gewerkt
  11. Assen mogen weg tegen elk aannemelijk bod
×
×
  • Create New...