Jump to content

Jeroen dw

Forum member
  • Posts

    250
  • Joined

  • Last visited

About Jeroen dw

  • Birthday 09/24/1989

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Wrangler
  • Bouwjaar
    1992

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Jeroen dw's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

11

Reputation

  1. Zijn de voorste spatborden nog beschikbaar? PM met nummer aub. Mvg Jeroen
  2. Originele steekassen blijven hetzelfde probleem hebben niet? Kruisje van een steekas dana 30, dana 44 lijkt me geen groot verschil...? Blijf je kapot trekken Als ik me niet vergis zijn dat de problemen bij een vooras, niet de sterkte van de behuizing, of je moet ermee willen gaan springen??
  3. Ik heb onder mijn YJ 4.0 dana 30HP met rcv en arb vooraan en achteraan dana 35 met USA Alloy (upgrade naar 30spline) en een ARB. Ik rijd ook op 35'ers maar de YJ weegt natuurlijk een ton minder en heeft minder koppel...
  4. RCV steekassen vooraan, USA Alloy achteraan, €2000 en klaar
  5. In Budel mijn uitlaat eronderuit gereden... Ik opzoek naar alles na de uitlaatcollector (eindsierstuk heb ik).
  6. Waar koop je goede bead lock velgen voor een correcte prijs?
  7. Ik woon inderdaad in België, vandaag net bij een oldtimer fanaat geweest. De regel van 2jaar wordt hier inderdaad ook ingevoerd Niet te begrijpen! Ik denk dus; als ik van de bladveren af wil, dat ik een tj zal moeten kopen... Ik houd jullie op de hoogte!
  8. Oke! Ik snap iedereen zijn reactie hier! Heb ook al gedacht de boel te verkopen en een andere Jeep tj te kopen. MAAR: Als ik hem als oldtimer kan keuren, hoef ik nooit meer keuring te doen (de YJ is vanaf januari oldtimer)... Dus dan zou ik een coilover conversion kunnen doen, ik begrijp ook de bezordheid omdat dit inderdaad veel kennis vereist! Hiervoor heb ik iemand die dit minstens al 10 keer gebouwd heeft die me raad zou geven en zelfs bijstaan! En omdat er veel reacties zijn zoals: ga niet coilovers bouwen op een dana 35 en 30, ookal is deze eerste al "sterker" aangezien de 30 spline en chrome-moly steekassen (+ arb).... PS: Ik zou de Y61 as verbouwen zodat ik de tussenbak niet moet omdraaien (met alle gevolgen vandien...) Paraboolveren vind je niet makkelijk en zijn volgens mij ook kwetsbaar, aangezien deze meestal maar één bald hebben???? Maar dit alles staat nog niet vast! Anders had ik uiteraard geen topic begonnen, ik probeer een beslissing te maken waar ik achteraf geen spijt van zal hebben...
  9. Dat wordt nummertjes trekken! ps ik heb y61 assen gevonden!
  10. Hebben ze dan ooit de V6 in een YJ gestoken? Ik dacht enkel in de commanche?? Want op andere websites vind ik "voor 6cylinder"...
  11. Na nog wat rondkijken op het net: http://www.rockymountainsusp.com/lift-kits/suspension/jeep/wrangler/1987-96-yj/k4023-ft.html?c=227&i=0 Alles bolt on!
  12. Haha! Oké, groot gelijk! Zuid Nederland, voor mij is dat het Noorden (van België) omdat ik aan België dacht natuurlijk, sorry! Het is zeker de moeite! 2 dagen mooi rijden!
×
×
  • Create New...