Spring naar bijdragen

18Th European Jeepers Jamboree 2013


Ab
 Share

Recommended Posts

Zojuist een bericht van Willem v. Holten gelezen......
 

18e European Jeepers Jamboree 2013

Zoals het er nu uitziet hebben we een akkoord voor de basis van de 18e European Jeepers Jamboree.
Omdat Sedan nog steeds geen enthousiasme heeft getoond om de volgende editie van de Jamboree binnen hun gemeente te herbergen zijn we gaan zoeken naar alternatieven.
Ik denk deze gevonden te hebben in de Regio Pas de Calais in Noord West Frankrijk, Wij hebben gisteren een principe akkoord bereikt, echter zullen de details de komende weken worden uitgewerkt.
Daarbij aangegeven dat Pinksteren 2013 onze voorkeur heeft.
Wij houden jullie op de hoogte.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

SUPER goed nieuws!!!

Duimen maar dat dit echt doorgaat, hopelijk heb ik tegen dan terug een Jeep waar ik iets mee kan doen...

Groeten vanuit Chambon Sur Jeep,

Geert

Staat hier in NL nog steeds zo'n groen ding. MIsschien dat je daar iets mee kan. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn co-piloot was ook al enthusiast!evenals mijn vriendin die dan meewil met de kinderen...=een probleem moet ik minstens 5personen kunnen steken in 1jeep.Ofwel moet mijn co ook een jeep kopen waar hij zijn vrouw en kinderen in kwijt kan ;o)

Tegen dan raakt dat wel geregeld!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn co-piloot was ook al enthusiast!evenals mijn vriendin die dan meewil met de kinderen...=een probleem moet ik minstens 5personen kunnen steken in 1jeep.Ofwel moet mijn co ook een jeep kopen waar hij zijn vrouw en kinderen in kwijt kan ;o)

Tegen dan raakt dat wel geregeld!

Jij hebt toch spul genoeg staan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja.Maar op dit moment maar 1 die rijdt:de CJ6 maar met de orginele verhoudingen vind ik het niet geweldig.Dus word die "aangepast"

Voor de rest heb ik inderdaad heel wat materiaal om iets schoons te bouwen maar geen geld+tijd om me ermee bezig te houden:ben een huis aan't bouwen...Wat eigenlijk al veel te veel geld koste en me veel te lang duurt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

http://www.jeepforum...__fromsearch__1

Is al een topicje van, laat de voorpret maar vast beginnen!

:bye1:

volgens mij is het beter om met een topic te beginnen als die dan ook daatwerkelijk vast staad.

Nu vind ik de topic een beetje verwarrend worden.

Maar ja wie ben ik :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...