Spring naar bijdragen

Voorstellen En Technische Keuring


Malibuke
 Share

Recommended Posts

Tuurlijk, Kien heeft elke zaterdagochtend een ploegje technici klaarstaan om aankoopkeuringen te doen voor iedereen die onaangekondigd binnenvalt.... Gratis, natuurlijk, want Jeepers onder elkaar! :frusty:

Gewoon even bellen, weet je of het kan, en wat het kost.

Ha, aardig wat sarcasme onder Jeep rijders, hier! Daar hou ik wel van.

Ik sta nog steeds open voor goeie suggesties. Waar kan ik heen op een zaterdagochtend?

D'r zitten zat Jeepers in die hoek, er komen vast nog wel meer adresjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb voor zaterdagochtend een afspraak bij Kien, ze hebben dan een monteur klaar staan! Helaas niet gratis ;) .

Bedankt voor de tip, ik hou jullie op de hoogte of het 'm wordt of niet.

Moest iemand in de tussentijd nog een betrouwbare Cherokee voor een mooi bedrag (onder de 5000

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben bij Kien geweest met de Cherokee. Was geen succes... Kien wel, trouwens, daar ben ik erg te spreken over, super service, met een monteur de hele auto nagelopen, vanalles te horen gekregen wat goed was en wat niet. Veel bijgeleerd.

De Cherokee was daarentegen in slechte staat: de hele voortrein had gigantisch veel speling: op de wielophangingen, de stuurinrichting, de kruisjes,... De katalysator was zo goed als kapot en nog veel meer kleinere dingetjes. Ik durfde het niet aan, zeker niet voor de prijs die ervoor gevraagd werd.

Dan maar doorgereden naar Jeep Mechanics in Ede, daar stond ook nog een leuk exemplaar. Proefgereden en dat leek prima. Helaas mag ik daar de Cherokee niet meenemen voor een keuring op een andere plek... Vind ik wel raar en jammer. Denk dan ook dat ik dat niet ga doen.

Jammer genoeg de sleutel van de eerste Cherokee in mijn zak laten zitten na de rit naar de garage... Dus weer terug.

Op Marktplaats vond ik nu nog een exemplaar in Limburg. Is erg ver voor mij, maar misschien toch de moeite waard. Alleen, ik moet wel kunnen laten keuren. Weet iemand een goede garage in de buurt van Budel-Dorplein waar dat kan?

Malibuke.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...