Spring naar bijdragen

Reparatie Kachel (Blend Doors)


Recommended Posts

Het is verstandig om dit niet over te laten aan een garage zonder ervaring!

Officieel moet je nl het hele interieur slopen. Dat is dus 1 dag uit- en 1 dag inbouwen. Maar nu het goede nieuws...........

http://www.jgcparts.com/JeepHeaterInstallation.html?gclid=CNqj79L1l60CFYKJDgodZHNVmA

en dat werkt echt weet ik uit ervaring.

PS zit in Delft.

siert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee nog niet met Nico gesproken. Hoe kom ik met hem in contact? De bovenstaande optie met

de blenddoors van JGCPARTS is voor mij geen oplossing, ben iemand die alles graag perfect heeft, stel dat de andere klep of de kachelradiator ook kapot is, moet ook het dashboard er uit, dus lijkt mij het beter om dit maar in een keer te doen.

Maar misschien dat Nico de reddende engel is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook een WJ (4,7L Limited) uit 2001 en hetzelfde probleem gehad, net zoals alle andere bezitters :-)

Setje blenddoors (2 kleppen, zowel bestuurders als passagierzijde) voor 85 pond besteld , 3 dagen later in huis. Daarna zelf de reparatie gedaan volgens instructie. Stelt dus echt helemaal niets voor, is in een uurtje gefikst. Alles werkt weer en ook de foutcodes zijn weer 0.

Kortom, ik begrijp niet goed waarom iemand zo een oude GC voor minstens 1000 euro laat repareren als het ook voor 100 kan. Zonde van het geld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, nee dit is uiteraard de reparatie via het handschoenenkastje geweest. Zie je overigens niks van. Ja, ze lusten wel een slokje :-) het is hier op dit mooie forum natuurlijk een beetje vloeken in de kerk maar die GC is feitelijk ook een onding met zijn hoge verbruik, beroerde wegligging, kleine achterbankruimte en hoge materiaalslijtage maar is lekker goedkoop in aanschaf en een aardige uitstraling :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Ron, zit er alleen mee als de kachelradiator ook niet meer goed is hij er toch uit moet, dus dan maar in een keer, kun je alles even checken. Voordeel van die GC is dat je relatief vrij goedkoop de onderdelen weer kunt krijgen. Misschien niet bij de dealer, had ik laatst een mattensetje voor 100 euri's, maar in vergelijk bij de BMW en zo. Dus wat mij betreft meld zich iemand in de buurt zich snel voor de reparatie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja en wat ik niet begrijp, dat Chrysler hier nog nooit problemen mee heeft gehad, dat er zo lang ondeuglijk materiaal is gebruikt voor die kleppen en er nooit een proces of zo over is geweest. Vooral in Amerika, waar ze een proces beginnen over de verkoop van te hete koffie en dergelijke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Peerk55, soms gaat er wat kapot...je GC is 10 jaar oud!

Ron, jij laat geen mogelijkheid onbenut om te verkondigen wat een rotwagen je GC is.

Elke auto heeft zijn sterke en zwakke kanten, Jeep is een offroad merk. Gebruik hem waar hij voor is ontworpen en je zult versteld staan.

bewerkt door ruudvd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In 2009 was ik in Canada.

Ga ik daar in British Columbia in een outlet store binnen. Verkopen ze daar allerlei 'western' stuff, zoals hoeden, jassen boots, enz...

Echt een leuke shop ! Dan kom ik daar op de afdeling truckers !! Waaw ! Heb je daar T-shirts, jackets en vooral veel petten en hoeden met automerken erop: Dodge, Chevy, Ford, enz...

Maar geen enkele pet met 'jeep' erop !! En dat in B.C. ????????????? :huh:

Vraag ik aan de verkoopster of ze geen petten heeft met 'jeep' erop... ?

zegt ze: No sir, we don't sell them...

zeg ik: why not ?

zeg ze: "you should talk to their owners..."

Viel ik me daar bijna ondersteboven zeg, precies ofdat een dodge eigenaar van Oom chrysler meer voordelen heeft gekregen... :wacko: :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

WJ toch maar bij een Chrysler Dealer gebracht, nou wat mijn voor gevoel al dacht, de kachel radiator en de evoparator zijn ook aan barrel, linker klep totaal afgebroken. Nu toch wel blij dat ik het niet via de goedkope oplossing heb gedaan. Had het dashboard er later toch nog een keer uit gemoeten. Dus voor de mensen met het zelfde probleem, Jammer dat ik de foto's niet bij kan voegen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...