Spring naar bijdragen

[Wj] Voorbereide Aansluiting Cd Wisselaar?


Recommended Posts

Achter in mijn radio zit een ronde DIN stekker, die van de CD wisselaar.

Als ik achterin kijk, waar de wisselaar ingebouwd moet worden, kan ik geen aansluiting vinden.

Is deze kabel niet voorbereid? en indien wel, waar laten ze die kabel dan als je nog geen wisselaar hebt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij niet, maar zo moeilijk is het niet om een kabeltje naar achteren te trekken. Heb ik ook gedaan toen ik parkeersensoren inbouwde, niet meer dan een kwartiertje werk.

Is natuurlijk ook een optie, maar ik vind het vreemd dat het stekker wel in de radio zit en dan .... ergens :thumbsup: heengaat ... dus misschien ligt het andere eind wel ergens in de buurt van de plek waar de cd-wisselaar wordt ingebouwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is natuurlijk ook een optie, maar ik vind het vreemd dat het stekker wel in de radio zit en dan .... ergens :thumbsup: heengaat ... dus misschien ligt het andere eind wel ergens in de buurt van de plek waar de cd-wisselaar wordt ingebouwd.

Oh oke, dan zou die inderdaad ergens naar toe moeten lopen... Bij ons zit er in zowel de KJ als de PT cruiser wel een aansluiting achter de radio, maar hierop is niks aangesloten en er is dan ook geen voorbereiding met een getrokken kabel.

Of zit er bij jou een iPod adapter? Bij ons zit deze ook via het cd-wisselaaraansluiting aangesloten. Gewoon even volgen waar het kabeltje naartoe loopt lijkt mij :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij de WJ zit de versterker onder de achterbank. die kabel is misschien de verbinding van de radio met de versterker ?

Nee helaas, het is echt de kabel die normaal naar de cd-wisselaar gaat.

Die met dat ronde stekker.

Ik moet alleen de mogelijkheid van die Ipod nog even onderzoeken

(In mijn WJ gebeuren soms rare dingen ..... zie ook topic over code radio)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het is echt de kabel die normaal naar de cd-wisselaar gaat.

Bij mijn WJ zit die netjes in het kastje rechtsachter in de kofferbak.

Dat kastje kun je loshalen door de kruiskopschroeven los te maken, dan haakt het naar boven eraf. Dan heb je zicht in het paneel binnenin. Misschien daar 's kijken ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mijn WJ zit die netjes in het kastje rechtsachter in de kofferbak.

Dat kastje kun je loshalen door de kruiskopschroeven los te maken, dan haakt het naar boven eraf. Dan heb je zicht in het paneel binnenin. Misschien daar 's kijken ?

Dat heb ik dus al gedaan. Er loopt daar wel een kabel achter maar die is van de achterlichten denk ik.

Er is in ieder geval niet iets te vinden wat op een CD-wisselaar-aansluitkabel lijkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Nou, ik wil toch wel naar mp3.

Want ik vind een wisselaar toch wel echt achterhaald.

Maar dat is ook al achterhaald, sins de mp3 'CD'.

Laat staan een mp3 'DVD', waar je ongeveer heel je cd colectie op kwijt kunt, haha.

Een USB stickje, is natuurlijk helemaal ideaal.

Maar naar zo'n mp3 systeem vanuit je originele radio (wisselaar aansluiting), is wel helemaal ideaal.

Na een bepaalde leeftijd, kon ik niet meer zo veel uitgeven aan 'car audio', haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...