Spring naar bijdragen

Zj Of Wj?


Masis
 Share

Recommended Posts

Zou je willen adviseren goed op te letten en zeker indien mogelijk een aankoopkeuring te doen. Heb vorig jaar een wj gekocht vaan 2002 en die heeft na aankoop eerst heel lang bij de garage gestaan en daar kwam nog een auto bij om hem goed te krijgen........ Dacht dat ik een goede had gekocht...

Succes.

Is een cherokee niks?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krijg net een smsje dat de startmotor kapot is gegaan en de zekering van de radiator op de verkeerde plek zat?! :huh:

Dus de zekering zat al verkeerd toen de beste man vanuit Hardenberg vertrok en toen had hij nergens last van en toen jij een rondje ging rijden ging het mis.

Apart dat de beste man daarvoor dan nooit koelproblemen had maar dat zal wel aan mijn Rotterdamse te ver doordenken mentaliteit liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan je alleen maar adviseren om er een te zoeken met een goede (onderhouds-)historie.

Geen Wj uit 99-01 en al helemaal geen 4,7? Ik zou niet weten waarom niet, tenzij je op gas wil gaan rijden, dan schijnt de 4,7 idd minder geschikt te zijn. Ik rijd inmiddels al 2,5jaar en 50.000km zo'n WJ (op benzine) en heb op zich geen rare dingen met deze auto gehad. Verder kost zo'n auto je altijd geld, het is in alles een dure en inmiddels redelijk oude auto maar met een beetje zoeken naar de juiste adressen voor onderdelen en onderhoud kan je het voor jezelf redelijk betaalbaar houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...