Spring naar bijdragen

Waarde Tj Rubicon


Recommended Posts

weet iemand de nieuwwaarde van een tj rubicon 2003/2004.

mvg maurice

Prijzen zijn heel verschillend.

Zie hier de link naar Duitsland. Daar vragen ze voor een Rubicon uit 2003 rustig 20000 euro.

http://www.autoscout...=D&ustate=N%2CU

Heb ze hier in Nederland ook te koop zien staan voor 15000 op marktplaats. Alleen staat er BTW auto bij. Dus in het slechtste geval komt er nog 19% btw bij. Je moet iets meer bieden denk ik Maurice als de 13000 euro nu.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ALs je even bij de RDW kijkt, met bv het kenteken van de oude TJ van Dutch Rebel, dan geven zij als BPM bedrag :

BPM € 8155

Dit geeft een aardige indicatie over de nieuwprijs.......

Er staat ook een 4.0 sport te koop uit 2004 met 1000 euries méér bpm volgens rdw. Blijkt dus ook geen waterdichte registratie.

Uitgaande van die 8155 euries zou je uitkomen op een nieuwprijs van ongeveer €37.000,- . Ik meen me echter te herinneren dat daar toch wat meer voor afgerekend moest worden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En voldoet de wagen dan aan de volgende regels die gelden voor grijs kenteken ????

http://www.davc.nl/davc/grijs_kenteken.htm

Voor het bepalen van de afmetingen van de laadruimte wordt uitgegaan van een blok dat in de lengterichting rechtop moet kunnen staan.

Het blok hoeft dus niet door de deur naar binnen te kunnen.

De vereiste afmetingen verschillen per categorie. Zie daarvoor het Overzicht inrichtingseiseneisen (zie verder in dit verhaal).

  • Als men de laadruimte, die geen hoogte heeft van ten minste 98 cm over een breedte van ten minste 20 cm, wil aanpassen, dan moet het dak


    over de volle lengte en breedte worden verhoogd.


  • Als over het oorspronkelijke dak van de laadruimte een geheel nieuw dak wordt geplaatst, waardoor de laadruimte wel voldoet aan de vereiste afmetingen, dan mag een gedeelte van het oorspronkelijke dak blijven


    zitten. In dat geval moet het oorspronkelijke dak worden verwijderd over een lengte van ten minste 125 cm en over een breedte van ten minste 55 cm


  • Als het dak alleen wordt verhoogd om een schot te kunnen plaatsen van ten minste 30 cm hoog (de laadruimte op zichzelf heeft al een hoogte van ten minste 98 cm over een lengte van ten minste 125 cm en over een breedte van ten minste 20 cm), dan moet het dak over de volle lengte en breedte worden verhoogd. De vereisten staan in het Overzicht inrichtingseiseneisen bij Bestelauto met verhoogd dak. Alleen wanneer een nieuw dak over het oorspronkelijke dak wordt aangebracht, moet het oorspronkelijke dak worden verwijderd over een lengte van ten minste 70 cm en over een breedte van ten minste


    55 cm.


Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijvend grijs? zeker in Brabant ? Ben wel benieuwd hoe je dat doet.

siert.

siert dat weet je toch onder het genot van wat koffie en een aarbeien taart komt dit goed

en michel je neemt wat over van een gesloten voertuig waar staat dat ie gesloten moet zijn

kan ook een pickup zijn of huif gesloten

en dan gebruiken we ons brabants gezegde erbij het is niet wat je ken maar wie je kent en wat die ken dat is belangrijk

maar ik durf er wel een taartje om te wedden

loeterke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

siert dat weet je toch onder het genot van wat koffie en een aarbeien taart komt dit goed

en michel je neemt wat over van een gesloten voertuig waar staat dat ie gesloten moet zijn

kan ook een pickup zijn of huif gesloten

en dan gebruiken we ons brabants gezegde erbij het is niet wat je ken maar wie je kent en wat die ken dat is belangrijk

maar ik durf er wel een taartje om te wedden

loeterke

Zoals we hier zeggen. Eerst zien dan geloven ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

loet .

ik bel je nog wel even heb er 1 die op nl kenteken is maar die ik graag als het kan naar grijs wil.

mvg maurice

geen probleem rice komen wij wel uit

maar hier niets posten want boven die waterri dingen geloven ze ons niet en een taartje durven ze er niet aan tebesteden terwijl ze zelf mee mogen eten en een goei bakske koffie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

geen probleem rice komen wij wel uit

maar hier niets posten want boven die waterri dingen geloven ze ons niet en een taartje durven ze er niet aan tebesteden terwijl ze zelf mee mogen eten en een goei bakske koffie

Als jij het kan laten zien op papier zonder noemenswaardige aanpassingen krijg jij van mij een homemade spacecake. Kom ik hem brengen en drinken we samen een bakkie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...