Spring naar bijdragen

17Th European Jeepers Jamboree 2011


El Chico
 Share

Recommended Posts

PROGRAMMA (Onder voorbehoud)

Woensdag 1 juni 2011
- 14:00 - 22:00 Ontvangst/Inschrijving geopend
- 21:00 - 21:30 Briefing in Feesttent

Donderdag 2 juni 2011
- 10:00 - 22:00 Ontvangst / Inschrijving geopend
- 10:00 - 17:00 Mud/Trail parcours
- 14:00 - 17:00 Dutch Rebel Cup
- 20:00 - 21:00 Concours d’Elegance
- 21:00 - 21:30 Briefing in Feesttent
- 21:30 - 22:00 Uitslag Mud-Cup Prijsuitreiking.

Vrijdag 3 juni 2011
- 07:00 - 09:00 Ontbijt in Feesttent
- 09:30 - 11:00 Start Route West

Start Route Oost
- 21:00 - 22:00 Prijsuitreiking Concours d’Elegance
- 22:00 - 24:00 Muziek in Feesttent

Zaterdag 4 juni 2011
- 07:00 - 09:00 Ontbijt in Feesttent
- 09:30 - 11:00 Start Route Oost

Start Route West
- 20:00 - 21:00 Grand Parade door Sedan
- 21:00 - 22:00 Prijs uitreiking
- 22:00 - 01:00 Muziek in Feesttent

Zondag 5 juni 2011
- 07:00 - 09:00 Ontbijt in Feesttent
- 08:00 - 12:00 Vertrek Deelnemers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Samen met nog een paar Jeepers hebben wij vanavond de inschrijfformulieren ingevuld en morgenochtend worden ze verzonden, samen met nog wat bescheiden, naar European Jeepers Jamboree, Sweerts des Landasstraat 73 te 6814 DB Arnhem.

Voor info zie: www.europeanjeepersjamboree.org

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb begrepen dat inschrijvingen pas in Januari word behandeld.

Ik schrijf in ieder geval in met 2 auto's.

Er is nog wel behoefte aan vrijwilligers heb ik begrepen.

En er staat ook nog een onkosten vergoeding tegen over.

Ik zou best willen, maar versta geen woord Frans.

Noors, Zweeds, Engels en Nederlands gaan prima, maar daar heeft de Fransman niks aan. <_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inschrijving gaat vandaag op de post. Naar verwachting zal de Noord Hollandse delegatie nog wat groter zijn.

Kosten (450 euro) zijn fors. Maar aangezien de prijs per auto's is en er in mijn Jeep met gemak een man of 20 gaat, zijn de kosten per persoon te overzien :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

we moeten niet te vroeg juichen voor de 17e EJJ.

eerst moeten er genoeg inschrijvingen binnen zijn om het evenement door te laten gaan. hebben ze te weingig inschrijvingen. dan zal het evenement hoogst waarschijnlijk geen doorgang vinden :huh: . want ik weet wel zeker dat de organisatie zich niet in de min wil zitten met de onkosten er omheen

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

we moeten niet te vroeg juichen voor de 17e EJJ.

eerst moeten er genoeg inschrijvingen binnen zijn om het evenement door te laten gaan. hebben ze te weingig inschrijvingen. dan zal het evenement hoogst waarschijnlijk geen doorgang vinden :huh: . want ik weet wel zeker dat de organisatie zich niet in de min wil zitten met de onkosten er omheen

Bestaat er ook een FORUM voor DEPRESIEVE,Suzuki rijders.

Ga daar alsjeblieft vervelen.

Natuurlijk heeft ieder evenement deelnemers nodig anders hoef je niks te organiseren.

En een Jeephart gaat sneller kloppen als er een Jamboree komt.

En ik weet uit de eerste hand dat er vanuit heel Europa al heel veel Jeepers toezeggingen gedaan hebben.

Geloof me Patrick dit zijn geen beunhazen.

Dus schrijf in, en stop met dat negatieve geleuter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Owhjee. FMSmileyLoser.gif heeft het weer voor elkaar. Hij zal zich wel weer bevredigd voelen door de aandacht. Ook negatieve aandacht is tenslotte aandacht. Ondertussen loopt hij wereldwijd op diverse forums te verkondigen dat er een Jamboree aankomt. Tja. Waarschijnlijk weer die behoefte aan aandacht?

Maar misschien hoopt ie wel dat het niet doorgaat. Heeft ie weer een excuus waarom hij er niet bij kan/kon zijn. :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bestaat er ook een FORUM voor DEPRESIEVE,Suzuki rijders.

Ga daar alsjeblieft vervelen.

Natuurlijk heeft ieder evenement deelnemers nodig anders hoef je niks te organiseren.

En een Jeephart gaat sneller kloppen als er een Jamboree komt.

En ik weet uit de eerste hand dat er vanuit heel Europa al heel veel Jeepers toezeggingen gedaan hebben.

Geloof me Patrick dit zijn geen beunhazen.

Dus schrijf in, en stop met dat negatieve geleuter.

ik rij al een halfjaar geen soesje meer.

en de 17e jamboree zou eigenlijk al paar jaar terug verreden moeten zijn. reden waarom het niet doorging te weingig inschrijvingen waren. en die site is nog een paar jaar actief geweest. met de teller rond de 235 inschrijvingen. er zal een mininum inschrijvingen binnen moeten zijn om het door te laten gaan en veel jeepers kunnen wel toezeggingen doen. maar de vraag is komen ze ook echt. de organisatie wil eerst geld zien. en als er te weinig geld in het laaitje komt. zal ook deze jamboree hoogst waarschijnlijk niet doorgaan. maar ik denkzelf dat deze EJJ wel door zal gaan. want het is alweer een tijdje geleden. dat de laatste EJJ verreden is. maar we moeten nog niet te vroeg juichen. eerst maar eens afwachten

Owhjee. FMSmileyLoser.gif heeft het weer voor elkaar. Hij zal zich wel weer bevredigd voelen door de aandacht. Ook negatieve aandacht is tenslotte aandacht. Ondertussen loopt hij wereldwijd op diverse forums te verkondigen dat er een Jamboree aankomt. Tja. Waarschijnlijk weer die behoefte aan aandacht?

Maar misschien hoopt ie wel dat het niet doorgaat. Heeft ie weer een excuus waarom hij er niet bij kan/kon zijn. :whistle:

tuurlijk utah ik hoop ook dat de jamboree doorgaat. en wat is er verkeerd aan als ik het wereldwijd op forums aankondig dat is alleen maar gunstig voor de inschrijvingen. en aandacht heb ik niet nodig. daar heb jij al het meeste voor gezorgd. en je blijft maar doorgaan. sterker nog ik reageer er bijna niet meer op.

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maandag nog even gebeld met de orginisator van de Jamboree. Ik twijfelde nog even over de sanitaire voorzieningen op het terrein. Ik was bang om 4 dagen dixies te moeten gebruiken en onze kinderen gaan mee, dus dat leek me niet zo'n goede combo.

Maar hij heeft me toegezegt dat er meerdere WC-wagens komen bemand door Toilet-personeel dus dat gaat helemaal goed komen.

Mijn inschrijving gaat morgen op de post! :)

We hebben er zin in! :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...