Spring naar bijdragen

aandrijfas uitbalanseren


Driver
 Share

Recommended Posts

Ik heb der wel is een topic van gezien maar kan hem echter niet meer terug vinden.. zelfs niet via zoeken :yes:

mijn achteras trilt gigantisch je ziet hem zelfs op en neer bewegen als die opgekrikt staat.

iemand die een bedrijf in z-holland weet te vinden die dit voor mij kan oplossen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

was der ffies geweest vanmorgen maar ze maken aftakassen maar verder hoeft der wienig uitgebalanseerd te worden vertelde hij mij. dus hij kon me niet verderhelpen maar verwees me ook naar halfweg... toch waarschijnlijk het dichtste bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

had ffies wat prijs aanvraagjes gedaan.. gemiddelde prijs voor uitbalanceren zit tussen de 200 en 300 euro... daar heb je zowat een nieuw as voor :yes:

ben dus zelf maar aan de slag gegaan.. hij was echt gigantisch scheef gelast. heb 2 filmpjes gemaakt van der voor en der na. maar kan ze hier niet op her forum oploaden.. zal ze straks wel op youtube zetten.

en hoe die nu is

mocht dit nog niet genoeg verbetering geven dan gaat ik toch is kijken voor een ander as

ben trouwens opzoek naar een nieuw rubber voor in het dubbele kruisstuk. deze valt over het kogellager heen wat tussen de kruizen zit... post-2256-12873036018676_thumb.jpg post-2256-12873036025617_thumb.jpg

en kruisjes met de vetnippel aan het uiteinde van een busje.post-2256-12873036032487_thumb.jpg

iemand nog wat liggen?

bewerkt door Driver
Link naar opmerking
Deel via andere websites

had ffies wat prijs aanvraagjes gedaan.. gemiddelde prijs voor uitbalanceren zit tussen de 200 en 300 euro... daar heb je zowat een nieuw as voor :unsure:

ben dus zelf maar aan de slag gegaan.. hij was echt gigantisch scheef gelast. heb 2 filmpjes gemaakt van der voor en der na. maar kan ze hier niet op her forum oploaden.. zal ze straks wel op youtube zetten.

en hoe die nu is

mocht dit nog niet genoeg verbetering geven dan gaat ik toch is kijken voor een ander as

ben trouwens opzoek naar een nieuw rubber voor in het dubbele kruisstuk. deze valt over het kogellager heen wat tussen de kruizen zit... [ATTACH]8174[/ATTACH] [ATTACH]8175[/ATTACH]

en kruisjes met de vetnippel aan het uiteinde van een busje.[ATTACH]8176[/ATTACH]

iemand nog wat liggen?

Zoo, dat is een verschil zeg, voor en na!

Ik heb dat rubber ooit eens via een omweg uit de USA gehaald. Daarover had ik hier ook wat gepost. Ik zal even zoeken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...