Spring naar bijdragen

Offroadpark Böser Wolf, Knüllwald. Weekend 23 t/m25 april 2010


Utah
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

We zijn net weer thuis van een dagje bijrijden met de JCN.

Het weer was super, de lucht beetje stoffig en de Touareg´s te laag:lol:

Erg leuke terrain met heel veele wegen en mogelijkhijden om veel plezier te hebben. Of met en SUV like de groep van de Touareg´s of met de richtige Auto´s.:unsure:

Veel lol gehad en super zamenwerking van alle jeepers van nieuwe wegen

vinden en rijden.

Bedankt voor het meerijden bij Hans (en voor de "Herzklopfen";) ) en Jan-Willem. Olaf en Jan-Willem bedankt voor de lekkere BBQ:thumbsup:

Super JCN!

Fotos morgen....3066671.gif

:P

Dee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben nog 90 pics aan het uploaden vanaf mn filmcamera

Komen erook aan

en dat vuistje lag in mijn vuistje. Mn raam frame was iets ontzet nadat ik Otto achterna reed tegen een boom.

Dee is ook een hele middag mee gereden en was goed gezelschap.

Mijn radiateur was trouwens lek en EJG bracht een nieuwe mee die Ad/Gert/Bart nog vele handen erin gezet hebben. Waarvoor eeuwig dank.

Nu een 3 leden radiateur dus kan er weer even tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En weer thuis, jeep in de garage en net onder de douche vandaan.

Echt een super terrein, mooi weer en gezellige mensen.

Stein heeft foto's gemaakt, dus ik moet de goede er nog even tussenuit halen :lol:.

Vond het zelf een mooie combinatie van Inor en Geilenkirchen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wauw wat een Weekend! Erug mooi, groot terrein, goede kampeer plek met warme;) douches. Hele familie heeft genoten! Het is wel een stukje rijden maar dan heb je ook wat.

Zaterdag lekker gereden met aan het einde van de dag een sleutel uurtje met Aitze aan de Willy, gevolgd door een BBQ samen met de familie Ogdak, Nog een half uurtje sleutelen aan Dezperado's YJ en afsluiten met een warm kampvuur!

Zondag rustig aan gedaan, gezellig met Aitze meegelift, wat kan zo'n klein ding toch mooie dingen doen:B Net nog even een after-BBQ thuis gehouden met wat overgehouden spare-ribs

Wauw wat een Weekend!:lol:

foto's en videotje komen later wel, eerst even bijkomen:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik ben ook weer thuis, ik heb me weer enorm vermaakt:D, de cj3 is nog heel, en ik zelf ook nog, wat een super terrein.

De aanwijzingen van de marshall's waren enigzins verwarrend, marshall Otto roept links, waarop marshall Evert rechts roept:wacko:, de waarheid lag dus in de midden, en kwam het er op neer dat je eigenlijk beter niet kon luisteren.

Maar goed, het is gelijk aan het merk:D, geen Jeep is volmaakt en de marshall dus ook niet:P.

Ieder bedankt voor de gezelligheid en tot de volgende keer:whistle:

bewerkt door aitze
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was zeker de moeite waard om zoveel km's te rijden.

Een super terrein daar in het verre Duitsland.

Legio mogelijkheden om je eens lekker uit te leven met je Jeep.

Een groot terrein met een mooi bos met even zo mooie paden tussen de bomen door.

Steil omhoog en steil omlaag, kris-kras tussen de bomen, putje in en putje uit, enz.

Kortom, alles was aanwezig om de mogelijkheden van je Jeep uit te testen.

Ook het grote terrein bood genoeg klimmetjes om je uit te leven.

"Bose Wolf" staat nu bij m'n favo terreinen.

enne ... zoals gewoonlijk: HET WAS WEER BERE GEZELLIG !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn ook weer thuis, het was een super weekend met een perfect terrein.

Staat zeker bij de favoriete terreinen.:lol: Allemaal bedankt voor het gezellige weekend en de fun die we gehad hebben daar en tot het volgend evenement.

Groetjes Karl en Edith

(CJ en Zenna)

ps. foto's volgen:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu net thuis van een geweldig weekeinde gehad, prachtig terrein. Een echte aanrader. Helaas iets mindere afloop, de motor van mijn jeep heeft de geest gegeven. Foto's ben ik nu aan het uploaden en komen eraan.

hier zijn ze dan: http://picasaweb.google.nl/Ollie.B.38/BoserWolfDuitsland?feat=directlink

truste

bewerkt door Ollie B
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is net zo ver als Inort maar er is veel meer variatie

Omdat het droog was bijna geen modder al zijn er mensen die zoeken net zo lang tot ze tot hun oren vast zitten. Het is Walther weer gelukt.

Ik vind de hellingen in en bij het bos het mooist en had een paar keer het hart in de keel en mijn bijrijdster werd er ook aardig stil van.

Overweeg sterk om 8-9 mei met GO Topless weer te gaan spelen tussen de Amerikanen. Met nat weer wordt het zwaar rijden daar. Nu is er practisch niks kapot gereden. Aitze heeft een steekas vervangen maar dat was al voordien nodig en mijn radiateur lekte al een paar weken.

Kick liep een deukje op links achter en ik een krom voorruitframe maar dat kon ik zo weer recht tikken zonder dat de ruit knapte.

Een nieuwe, frame met ruit en gespoten staat al een jaar in de gang maar zie er tegen op om de ruitenwisser over te prutsen.

bewerkt door dezperado
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...