Spring naar bijdragen

Dutchman jeep onderdelen?????


LENZ
 Share

Recommended Posts

Heb een paar maanden geleden een achteras voor mijn GC gekocht bij Dutchman uit engeland somerset, via marktplaats.

As opgehaald in rotterdam bij een vriend van hem, aangezien hij zelf in engeland woont.

As zou perfect zijn en helemaal stil.

Gelijk bij thuiskomst as helemaal schoon gemaakt en deksel gedemonteerd en helaas bleken 2 satelliet tandwielen helemaal kapot te zijn.

Gelijk via e mail contact gezocht en de reactie was dat het opgelost zou worden en dat ik een nieuwe as zou krijgen.

Aangezien de assen wat gevoelig zijn bij onze jeeps kan ik me voorstellen dat je niet 123 een andere geschikte as hebt.

Echter zo snel als er in het begin op mails werd gereageerd , duurt het nu heel erg lang en mijn laatste mail met het verzoek om dan maar mijn geld te retourneren word helemaal niet op gereageerd.

Heb nooit het idee gehad dat ik in de maling werd genomen, maar nu we al een paar maanden verder zijn en er nu helemaal geen reactie meer komt, hoop ik dat iemand mij de adres gegevens/telefoonnummer(via PB aub). kan geven van dutchman (goris de vries) zodat ik hem op die manier kan proberen te benaderen.Vooralsnog geef ik hem het voordeel van de twijfel, aangezien de eerste contacten positief waren, maar ik begin nu toch wel te twijfelen, maar ben zeker niet van plan het hier bij te laten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een keer een perfect hard en net nieuw gespoten achterdeurtje voor de YJ gehaald. Prijs was zeer goed!

Toen was het ook al lastig met hem in contact te komen.

Dat deurtje heb ik bij een maatje van hem opgehaald in een oude loods in Schoonhoven volgens mij. Dutchman zelf komt maar eens in de zoveel tijd naar Nederland met een auto vol onderdelen.

Ik heb van zijn maatje Willem wel een 06.

Ik PM je even.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krijg net een mail, dat hij een as heeft gevonden:) en dat die waarschijnlijk op korte termijn in nederland is.

Komt dus toch nog goed, heeft even geduurd, maar zoals ik al zei, goede achterassen liggen niet voor het oprapen.

I'll let you know.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zag in gedachten mijn ouwe Suzuki T500<_<,2 cylinders,2 bobines en 2 stel contactpunten:),,,,verkeerd aangesloten natuurlijk:yes:,kreng slaat aan op de trugslag en de rest kan je wel raden.....:yes::lol::)

Gelukkig was het avond en niet teveel toeschouwers:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...