Spring naar bijdragen

Bladveren


ruward
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Het lijkt erop dat mijn bladveer niet meer helemaal in orde is, de bovenste plaat bolt een beetje op , ik schat een halve cm de andere delen wijzen nog mooi omhoog, genoeg denk ik on niet door de keuring te komen, want dat komt er weer aan, mocht dat zo zijn hoe kom ik erachter welke bladveren ik nodig heb, dit ivm verhoging en verbreding, en waar zou ik die dan kunnen kopen.

Tis me niet gelukt om er een fotootje van te plaatsen.

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee of je hiermee door de APK heen komt.

Als ze helemaal vlak staan zijn het waarschijnlijk doorgezakte orginele bladveren. Het is aan jezelf om te bekijken wat je voor verhoging wil, wanneer je nu de orginele veren in combinatie met verlengde veerschommels heb en je wil niet persee omhoog dan zou ik 2,5 inch veren pakken met orginele veerschommels.

Bij 4 inch verhoging zijn er meer aanpassingen nodig

De meeste verenpakketten die hier op het forum voorbij komen komen van 4wd.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

deze veren zijn dus aan vervanging toe bij mij zijn ook zou

dus ik heb vier nieuwe bestelt bij een goeie kenneis van mij

die gaat er voor zorgen en ook monteren ik heb dus vier veren

met 2,5 inch verhoging zodat er niets hoeft te gebeuren aan

de aandrijf lijn en de prijs is ook aantrekkelijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is aantrekkelijk als ik zo brutaal mag zijn ???????

;)

:P:D

als je bladveren wilt met 2,5 inch verhoging dus alleen de bladveren dan ben je zo rond de 5tot 600eurie,s:yes:armer deze zijn dan wel nieuw:P als nog hoger wil dan kun je dat beter met e-j jonkers bellen

mvrgr de jeeper

bewerkt door de jeeper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

:P:D

als je bladveren wilt met 2,5 inch verhoging dus alleen de bladveren dan ben je zo rond de 5tot 600eurie,s:yes:armer deze zijn dan wel nieuw:P als nog hoger wil dan kun je dat beter met e-j jonkers bellen

mvrgr de jeeper

Bij 2,5inch verenlift zou ik toch zeker een transfer lowering kit erbij monteren.

Denk ook aan de shims (die je as iets kantelen)!

Waarschijnlijk heb je ook andere U-bolts nodig, de oude zijn net iets te kort denk ik.

En je schokbrekers zou ik ook even nakijken op lengte.

Dus kortom: met alleen 4 veren (van 2,5inch lift) ben je er niet.............;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

;):D

als je bladveren wilt met 2,5 inch verhoging dus alleen de bladveren dan ben je zo rond de 5tot 600eurie,s:yes:armer deze zijn dan wel nieuw:P als nog hoger wil dan kun je dat beter met e-j jonkers bellen

mvrgr de jeeper

500 a 600 euro voor alleen de bladveren vind ik niet goedkoop zoals jij het omschrijft en aan deze incomplete set ga je geen plezier beleven. Er is meer voor nodig dan alleen bladveren om je jeep te verhogen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

500 a 600 euro voor alleen de bladveren vind ik niet goedkoop zoals jij het omschrijft en aan deze incomplete set ga je geen plezier beleven. Er is meer voor nodig dan alleen bladveren om je jeep te verhogen!

:Ddeze veren zijn alleen bedoelt om de oude veren te vervangen:P verder niets en verder heb ik niets nodig volgens ramstein:bye1: en die kan het toch wel weten dacht ik zo

mvrgr de jeeper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:Ddeze veren zijn alleen bedoelt om de oude veren te vervangen:P verder niets en verder heb ik niets nodig volgens ramstein:bye1: en die kan het toch wel weten dacht ik zo

mvrgr de jeeper

Had dat dan gelijk geschreven. Had een hoop getyp kunnen verkomen. Je hebt nu dus al een 2.5 inch verhoging en deze vervangen je oude veren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

even voor de helder heid

deze jeeper heeft al langere veren een langere arm en is al eens wat met de jeep gebeurt laatst een setje gebruikte veren geplaatst bij die man maar waren ook doorgezakt (had ie zelf geregeld)

dus daarom heb ik nieuwe aangeraden met langere u jonts en verder hoeft aan die auto van hem niets te gebeuren

bak die er onder zit zit al lager

zo even het verhaal van mijn kant

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...