Spring naar bijdragen

Nummerplaat


cj7berend
 Share

Recommended Posts

Het mag zo niet. De plaat is niet goed leesbaar. Ik zou de twee popnagels aan de zijkant eruit boren. Mocht er bij de apk een opmerking gemaakt worden of er komt een steekproef dan buig je de plaat in een seconde recht....geen probleem meer.

Ik heb zelf mijn kentekenplaat ook zo om de hoek gebogen zodat in het terrein niet iedere keer de plaat ergens achter blijft hangen.

Op de openbare weg ben ik er nog nooit voor aangehouden....:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de RDW de regels goed naleeft mag een kentekenplaat niet zo geplaatst zijn dat het uitsteekt en dus een scherp voorwerp is.

Een kentekenplaat mag ook niet gebogen of krom zijn zoals je kan zien op de foto's hierboven. Een kenteken plaat moet altijd recht zijn. Een gebogen kentekenplaat wordt opgemerkt als een beschadigde plaat en die moet je vervangen.

Dus als de APK keurmeester de regels heel streng na zou leven zou je jeep niet goed gekeurd kunnen worden. Want uitsteken mag niet en je kenteken buigen mag ook niet.

Vraag me af wanneer iemand eens een keurmeester treft die beide varianten afkeurd en je verplicht je kenteken op je bumper of achterklep te plaatsen i.c.m. met je kentekenplaat verlichting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja deze is de laatste 3 keer ook zo door de keuring gekomen

maar als het zo niet mag heb ik niets aan werk na de tijd of een bekeuring

van oom agent

mag ik eventueel aan de rechterkand van de nummerplaat een stuk afhalen

Ik zou het lekker zo laten als ze hem toch steeds goed keuren. Waarom nu aanpassen als je nog nooit problemen ermee hebt gehad.

Ik zou er zeker niks afhalen dan vraag je om meer problemen daar je kentekenplaat dan beschadigd is en die moet je dan officieel vervangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou ik heb hem er nu af om hem opteknappen en wou hem er opzetten zoals het hoord maar dat kan dus helemaai niet

dan kies ik voor krom

of heeft iemand een andere oplossing

Bel morgen met de RDW. Wie weet kan je op het kenteken de aantekening amerikaanse auto krijgen als je dat nog niet hebt. Dan zijn andere kentekenplaten toegestaan. Weet alleen niet welke vormen dat zijn.

Geen idee of dat mogelijk is hoor maar veel opties zijn er dan niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan alle platen laten maken alleen veel platen krijgen niet de noodzakelijk goedkeuring die op je kentekenplaat zichtbaar moet zijn.

Hmm oke maar in berend zijn geval is het te proberen omdat hij in mijn ogen zo'n rechthoekige beter kwijt kan dan die vierkante van nu, en niet geschoten is altijd mis toch. :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...