Spring naar bijdragen

Gespot met Streetview


Ab
 Share

Recommended Posts

Men moet niet achter elke boom een crimineel zien, maar ik denk dat je wel ff moet nadenken of je met naam adres en situatie hoe een voertuig geparkeerd staat, volledig in beeld op internet wilt staan.

Geldt natuurlijk niet voor degene die goed verzekerd zijn en van hun Jeep af willen.

Is mijn mening hoor, moet iedereen maar voor zich weten.

Zijn ontwikkelingen die we niet tegen kunnen gaan, maar weet er ook de nadelen van in te zien.

tis maar een meedenkertje. :unsure:

groetjes Coen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een geinig topic!

En ja, de onze staat er ook. 't is wel een oude foto hoor! Volgens mij is de ZJ hier nog bijna volledig standaard.

Jeep_Streetview.jpg

Men moet niet achter elke boom een crimineel zien, maar ik denk dat je wel ff moet nadenken of je met naam adres en situatie hoe een voertuig geparkeerd staat, volledig in beeld op internet wilt staan.

Gedeeltelijk zal je hier wel gelijk in hebben, maar als iemand echt op zoek is naar een dikke Jeep, komen ze met een beetje forumonderzoek toch wel een heel eind... Maar idd, beetje zorgvuldig knippen scheelt alweer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Men moet niet achter elke boom een crimineel zien, maar ik denk dat je wel ff moet nadenken of je met naam adres en situatie hoe een voertuig geparkeerd staat, volledig in beeld op internet wilt staan.

Geldt natuurlijk niet voor degene die goed verzekerd zijn en van hun Jeep af willen.

Is mijn mening hoor, moet iedereen maar voor zich weten.

Zijn ontwikkelingen die we niet tegen kunnen gaan, maar weet er ook de nadelen van in te zien.

tis maar een meedenkertje. :unsure:

groetjes Coen

Ergens heb je wel gelijk........maar.......

-de foto's staan zonder dit topic ook voor iedereen te zien op internet

-het is een momentopname, en geen actuele situatie

-zorgvuldig knippen scheelt veel

-je hoeft niet te plaatsen

Heeft mij wel doen besluiten eventuele locaties in eerder geplaatse postjes te verwijderen. Bij deze......

bewerkt door Ab
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ab,

Zoals ik al zei iedereen moet voor zich zelf weten hoever men in dit soort zaken gaat. Van mij hoeft er niets verwijderd te worden want inderdaad het staat toch al op internet.

Ik zie helaas regelmatig de andere zijde van het verhaal, vandaar dat ik dacht dat ik ff moest reageren.

Groeten Coen

Ergens heb je wel gelijk........maar.......

-de foto's staan zonder dit topic ook voor iedereen te zien op internet

-het is een momentopname, en geen actuele situatie

-zorgvuldig knippen scheelt veel

-je hoeft niet te plaatsen

Heeft mij wel doen besluiten eventuele locaties in eerder geplaatse postjes te verwijderen. Bij deze......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...