Spring naar bijdragen

Body eraf halen


kenzo
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Heb nu de motor en versnellingsbak uit de jeep wrangler YJ gehaald. Ook is de hele voorkant eraf (spatborden gril etc)...

Nu was mijn vraag:

Hoeveel werk is het nog om de hele body eraf te halen. (ik post de vraag hier even omdat er misschien mensen zijn die mij hierover tips kunnen geven of zeggen waarom ik het wel of niet zou moeten doen).

In ieder geval al bedankt,

Kenzo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag werk:

kabelboom loshalen:

Uitlaat losnemen

leidingen loshalen

10 bouten losdraaien en tillen maar.

Nou een dag werk is misschien wat veel een halve dag :wacko:

idd remleidingen loshalen

Handrem en gaskabel/ kilometerteller loshalen.

En wat elektra loshalen Vergeet de massa's niet.

Stuurstang los

Accu eruit halen

10 bouten los.

Rubber's poken eraf halen

Ontluchtings loshalen

Gr Nico

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Owja... ik dacht al... waarom komt hij er nu niet af, maar het is de tankaansluiting :(

Nee, ik weet nog niet zeker of hij eraf gaat... ik ben bang dat er dan teveel bij komt kijken... (kabels etc..)

Je durft wel een 2.5 te vervangen voor een 4.0 maar een body demonteren is te moeilijk? :lol::wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok, zal eens zoeken naar die sites...

verder bedoel ik in mijn vorige post dat ik de body er denk ik toch af ga halen, en verwarming enzo kan dan in de body blijven zitten...

Zo kan ik toch het chassis en body goed doen, maar hoeft niet alles uit de body...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey kenzo ,

als je hem eraf haalt, kun je het beter gelijk goed doen, en alles eruit halen, scheelt je mischien 2 dagen extra knutselen, cq sleutelen ! maar dan heb je hem wel meteen goed gedaan:yes:, als je de helft maar doet zit je naderhand met de shit,

of wil je hem niet langere tijd rijden ? wil je wel wat advies geven ter plekke, woon in geleen, en heb wel vaker een body in handen gehad, gr patrick.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey kenzo ,

als je hem eraf haalt, kun je het beter gelijk goed doen, en alles eruit halen, scheelt je mischien 2 dagen extra knutselen, cq sleutelen ! maar dan heb je hem wel meteen goed gedaan:yes:, als je de helft maar doet zit je naderhand met de shit,

of wil je hem niet langere tijd rijden ? wil je wel wat advies geven ter plekke, woon in geleen, en heb wel vaker een body in handen gehad, gr patrick.

dasousa heeft wel gelijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi Kenzo,

Heren hebben gelijk, je kunt het beter goed doen dan snel snel... maar ja, dat heeft een aantal consequenties.... Goed doen betekend ook zeker niet goedkoop... uit ervaring kan ik je wel vertellen dat dat wat je erin stopt aan geld (praat nog niet eens over uren) krijg je in de meeste gevallen niet terug...

een wijs man van Frijns Staabouw in Valkenburg vertelde me eens het volgende: problemen krijg je niet.... meestal koop je ze...

mocht je een keer in roermond zijn ( outlet, retail of stad) kun je altijd een keertje komen kijken hoe ik het heb gedaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...