Spring naar bijdragen

J E E P “w I L D” T O U R 2009


Ogdak
 Share

Recommended Posts

U I T N O D I G I N G J E E P W I L D T O U RWild07a_8efde5.jpg

Op zondag 8 november 2009 zal wederom een route volgens het bolletje-pijltje systeem worden verreden door Achterhoekse landschappen, waarbij je samen met je familie een prachtig stukje Nederland in herfstkleuren kunt ontdekken.

De route, toegankelijk voor iedere standaard jeep zal op de eindlocatie worden afgesloten met een heerlijk Wildbuffet.

Uiteraard zal het buffet zijn voorzien van de nodige aanpassingen voor de kinderen.

Het programma zondag 8 november:

Wild07c_a6a5ab.jpg

Kostenopgave:

Inschrijfgeld per Jeep � 25,- inclusief koffie of thee en gebak voor twee personen en fris voor de kinderen. Aan niet-leden wordt een toeslag van � 20,- berekend.

Voor het roadbook is een borg van � 20,- verschuldigd welke bij inlevering van het roadbook wordt gerestitueerd.

wijndomein_5910a7.jpg

De kosten voor het Wildbuffet bedragen: � 25,- per persoon.

Voor de kinderen zijn er snacks en patat � � 5,- per kind (4-12 jaar)

Voor kinderen onder de 4 jaar worden geen kosten berekend.

Tijdens de verbindingsroutes tussen de offroad-wegen kan de tijd worden gevuld met het oplossen van een puzzel, waarbij aan de beste oplossingen leuke prijzen worden verbonden.

Start- en eindlocatie:WildrouteStart_56a5aa.jpg

Voor zowel de start als de eindlocatie is gekozen voor Wijndomein Besselinkschans, gelegen aan de Heringsaweg 18 te Lievelde (7137PH) telefonisch bereikbaar via 0544-379141

Inschrijving:

Inschrijving/reservering kan plaatsvinden per e-mail (evenementen@jeepclub.nl) onder opgave van:

  • Naam en lidnummer
  • Aantal volwassenen en kinderen voor deelname aan het wildbuffet.

De kosten verbonden aan de Wildroute en het Wildbuffet dienen bij aanmelding in Lievelde contant te worden voldaan.

De lunch dient u zelf te verzorgen, hetzij door deze van huis uit mee te nemen of deze op de route geheel op eigen wijze in te vullen.

Routebeschrijving:

Via de onderstaande link krijgt U de routebeschrijving naar het wijndomein Besselinkschans:

http://www.wijndomeinbesselinkschans.nl/wijndomein/route/index.php

Wild07b_129811.jpg

Co�rdinaten:

Breedtegraad 52�00'075"N en lengtegraad 6�35'593"E

Al met al weer een niet te missen zondag, maak er samen met je Jeep en familie een prachtige dag van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 100
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Lijkt me leuk, ben er alleen niet bij helaas. Vier de 7de mijn 30ste verjaardag, wat denk ik gepaard gaat met de nodige alcoholische versnaperingen. Dus ben ik bang dat ik de 8ste niet fris en fruitig om 10uur in de achterhoek sta ( ruim 2 uur sturen voor mij ).

In ieder geval de rest have fun en ik zie de foto's graag tegemoet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me leuk, ben er alleen niet bij helaas. Vier de 7de mijn 30ste verjaardag, wat denk ik gepaard gaat met de nodige alcoholische versnaperingen. Dus ben ik bang dat ik de 8ste niet fris en fruitig om 10uur in de achterhoek sta ( ruim 2 uur sturen voor mij ).

In ieder geval de rest have fun en ik zie de foto's graag tegemoet.

Hej gefeliciteerd: ik vier op jouw verjaardag mijn 39+1 verjaardag.

7 november rules!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

was vorig jaar heel gezellig, dus wil dit jaar ook weer meerijden

ben van plan om met de CJ te komen, maar als het bar en boos weer is dan met de XJ

als er iemand daar in de buurt nog een slaaplaats over heeft waar ik m'n luchtbedje neer kan leggen , laat maar weten , dan hoef ik 's nachts niet terug te rijden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Jeepers,:wacko:

Hierbij even een aanvulling op nieuwsbrief 85 met de uitnodiging voor de Wild Tour.

In de uitnodiging is de inschrijftermijn niet vermeld.

Degene die mee willen eten na de Tour dienen hun aanmelding uiterlijk maandag 2 november 19.00 uur aan ons verzonden te hebben. Dit in verband met de reservering van de catering.

De aanmeldingen van de overige deelnemers dienen uiterlijk vrijdag 6 november binnen te zijn.

Met vriendelijke groet,:P

Jeep Club Nederland,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag met Frank, Charles en Opa Jan de Jeep Wild Tour 2009 voorgereden. De complimenten aan Frank en Charles die weer een fantastiche route hebben gemaakt. Van begin tot eind een bolletje-pijltje route.

Geen visgraat-systeem zoals deels in de Drenthe-Tour, bleek voor velen toch te lastig.

Vele lanen en paden gezien. Fantastische vergezichten. Kale akkers en bomen met goud-gele kruinen. Kan niet anders zijn dan een happening voor een ieder die van de natuur houdt.

Het is een Tour die geschikt is voor alle Jeeps, standaard of aangepast, wel of geen straatbandjes, maakt niet uit.

En ik maar denken dat "Wild Tour" had te maken met het buffet na afloop. Niets is minder waar. Dat wild zie je tijdens de Tour.

Rond een uur of 1 neergestreken bij Schnitzel Antoon. Is pas zo rond de 80 km (plaatje 137 in het roadbook als ik het mij goed herinner). Maar dat was het wachten op de "R" in het roadbook wel waard. Ik heb Charles gevraagd om toch maar uitdrukkelijk dit restaurant te noemen. MEGA-schnitzels in 15 verschillende soorten. Normaal formaat 300 gram. Voor de kids zijn ze er ook in 150 gram. Maar goed ik heb die dubbele van 600 gram bestelt. Ik geef toe, Opa Jan heeft ff mee moeten helpen met het laatste stukje, maar jong jonge wat een lunch.

Na afloop nog even op de wijnboerderij een glaasje na gedronken. Mooie locatie. Voor de rokers onder ons: ze hebben een groot overdekt terras!

Voor de Jeepers onder ons: Brandstoftank volgooien voordat je aan de route begint. Ik heb onderweg nergens een tankstation gezien en heb de laatste 30 km met knalgeel brandend lampje op dashbord gereden.

En verder:

Meld je aan.

Wil je meedoen met het buffet, dan vóór 2 november 19.00 uur aanmelden.

Doe je alleen mee aan de Wild Tour dan kan aanmelden tot 6 november.

Ik zie jullie allen in Lievelde in de Achterhok.

Bernold

bewerkt door Fiscaal
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...