Spring naar bijdragen

Raad de auto


ariev8
 Share

Recommended Posts

plaatje komt van mij af dus vandaar, en anders zou het valsspelen zijn;)

Oh dat geeft niks hoor doen Utah en ik al weken:P

Is dat zo? Vraag die ouwe Alpenese brombeer maar eens.:lol:

Kijk wel uit...straks worden we geschorst:lol:

waar is ie eigelijk? In gesneeuwd ofzo?

moest 1200 kilometertjes sneeuw happen vandaag en zou gelijk gaan skien. Zal wel apres ski zijn nu:lol:

bewerkt door joost
correctie spelfout op verzoek van Chris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is dat zo? Vraag die ouwe Alpenese brombeer maar eens.:lol:
waar is ie eigelijk? In gesneeuwd ofzo?
........moest 1200 kilometertjes sneeuw happen vandaag en zou gelijk gaan skien. Zal wel apres ski zijn nu:lol:
zal wel een typ fout zijn geweest :lol:

denk dat ie bedoelde apres-ski :whistle:

Dank voor jullie zorgen, ik leef nog! Heb alleen even een nieuw record gevestigd:(. Het is me in al die jaren (30:B) nog niet gebeurd dat ik zestieneneenhalf uur onderweg was. Alleen al NL uitkomen vanochtend was een crime. Vier-en-een-half uur tot Maastricht! Verder veel sneeuw maar wel redelijk schone weg tot na Grenoble. Hier kon ik nog net de col over voor de grote sneeuwbui, maar heb wel de laatste 70 km over een -vrijwel-maagdelijk wit sneeuwtapijtje gereden. Hier aangekomen: 50 cm sneeuw, waterput onbereikbaar, dus nog ff geen water, en de WC-pot bevroren, hopelijk niet gebarsten. Minimumthermometer buiten zegt -17 vanaf eind december. Nu -4 en sneeuwvlokken. Morgen eerst de boel regelen, daarna de CJ uit de stalling graven en.........spelen. (foto's volgen in een daartoe bes topic) :)

Enige autotechnische aardigheid die ik vandaag heb gezien was een Cayenne met boedelbak:(

:lol::lol::lol:

Maar terug naar het topic: jullie zijn zeer productief geweest! Ga zo door:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...