Spring naar bijdragen

3/4 Okt JCN Strandevenement Wijk aan Zee


aitze
 Share

Recommended Posts

Bijna thuiswedstrijd; sluizen van IJmuiden over rijden en ik ben al er weer bijna. Ik heb er zin in!

Ik hoop dat iedereen zich aan de richtingspijltje houdt en er geen kruisend verkeer is boven op de bulten. Na mij close encouter of the first kind met een quad ben ik wel genezen van mid air collisions boven op een bult.

Ik hoop dat het iets minder fris is dan vorig jaar (zondag).

Nog ff een relais-je tussen m'n liertje frommelen en ik ben er klaar voor:whistle:

Nils

Vorig jaar had je een hele mooie Plastic schep voorop:whistle:

nu vervangen voor wat moois:wub: van ijzer:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Aanvulling op uitnodiging Jeep® Academy Wijk aan Zee

In het weekend van 3 en 4 oktober 2009 organiseren wij voor de tweede keer een Jeep® Academy op het Noordzeestrand. Een evenement wat ook uitermate geschikt is voor standaard Jeeps, het ontbreken van modderbanden zal in het zand zeker in het voordeel uitpakken. Het is met name voor onze Jeep Club Marshals altijd weer een uitdaging om de Jeepers met hun jeep in basisuitvoering op een veilige en verantwoorde wijze, door en over de trials te leiden. Laat je dan ook vooral niet van je wijs brengen en verleg je grenzen. Naast serieuze proeven is er, net als vorig jaar, weer volop aandacht voor de "FunFactor" ofwel spelen in het zand.

Eéndaagse deelname mogelijk

Hoewel het een weekendevenement betreft hebben we besloten ook

inschrijvingen voor één dag toe te laten, gezien het grote aantal aanvragen hiervoor.

Door de hoge kosten van het evenement zijn we wel genoodzaakt voor deelname aan één dag een hoger bedrag in rekening te brengen als bij andere evenementen. Door deze extra mogelijkheid voor inschrijven is de inschrijftermijn voor ééndaagse deelname verlengd t/m 30 september.

Wetenswaardigheden

De Jeep® Academy wordt gehouden onder de rook van de Corus hoogovens. Voor het natje en droogje kunnen we weer terecht in “Het Bolwerk”. Dit is een horecagelegenheid gevestigd in een voormalige bunker van onze vaderlandse verdedigingslinie. De parcours bevinden zich zonder uitzondering allen op het strand waarbij gebruik wordt gemaakt van het in ruime mate aanwezige zand.

De Jeep® Academy is toegankelijk voor standaard jeeps (Blauw), aangepast (Rood) en extreem (Zwart), waarbij de deelnemers worden ingedeeld in teams. De teams zullen onder begeleiding van een JeepClub Marshal de in het terrein uitgezette proeven afleggen.

Het programma voor dit weekend is als volgt:

Zaterdag 3 oktober:

Zondag 4 oktober:

Kosten opgave: De inschrijvingskosten bedragen:

De kosten dienen bij aankomst op het terrein op 3 of 4 oktober te worden voldaan.

Aanmelding:

Deelname kan worden opgeven middels email naar met opgave van

  • Naam
  • Lidnummer JCN of OJOC
  • Deelname zaterdag / zondag

De inschrijvingen voor ééndaagse deelname dient uiterlijk 30 september a.s. bij ons binnen te zijn.

bewerkt door Raven
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou heb me op de enorme valreep alsnog ingeschreven voor zaterdag. Gezien mijn koets weer een jaar APK heeft gekregen ondanks vier punten van afkeur heeft 'ie het verdiend om te mogen spelen. Net als zijn bestuurder overigens.

Al wel regelmatig in het donkere dierenbos gespeeld met voertuig, maar nog niet extreme. Eerste evenement. Ben erg benieuwd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor iedereen die gaat... Alvast heel veel plezier! ;)

Hopelijk hebben jullie beter weer dan ze voorspeld hebben :B.

Ben bang dat het geen "echte" stranddag word... Maar toch bedankt :)

Nou heb me op de enorme valreep alsnog ingeschreven voor zaterdag. Gezien mijn koets weer een jaar APK heeft gekregen ondanks vier punten van afkeur heeft 'ie het verdiend om te mogen spelen. Net als zijn bestuurder overigens.

Al wel regelmatig in het donkere dierenbos gespeeld met voertuig, maar nog niet extreme. Eerste evenement. Ben erg benieuwd...

Het zal je zeker bevallen. Zo'n bulterig strand kan moeilijker zijn dan je denkt :)

bewerkt door Ramon2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En een filmpje van vorig jaar;)

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OBKd4OORMbc&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OBKd4OORMbc&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...