Spring naar bijdragen

Shit !! wat hebben we nu weer gekocht ?


Mork
 Share

Recommended Posts

Hallo,

wij (Pa en Zoon) zijn nieuw hier en willen ons even voorstellen,

we wonen in het hoge noorden (vlakbij Appingedam)

m'n zoon (17....!) heeft gisteren een cj7 gekocht van 1981, gerestaureerd en voor een leek in redelijke staat.

Gelukkig heb ik een hoop tips kunnen vinden op jullie forum, nog bedankt hiervoor !

foto volgt nog als ik uit kan puzzelen hoe dat moet.

Helaas heeft de auto wel wat olielekkages aan de motor, ik kon nog niet goed zien waar, maar daar komen we wel uit.

Ook het elektrische gedeelte vergt wat aandacht, maar zo te zien is dat ook niet al te ingewikkeld.

hierbij dan direct maar de eerste vraag aan jullie,

welke werkplaatshandboeken gebruiken jullie en wat is de beste ?

zie de reacties graag tegemoet

ook nog een tweede vraag, is hier in de buurt komende weken nog wat te beleven op 4x4 gebied ?

groeten, Marc en Jeroen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

welkom,

we zijn dol op foto's, als je even de zoekfunctie gebruikt kun je manieren vinden om foto's neer te zetten, bijvoorbeeld via online hosting of met het paperclipje als je een bericht typt (in de text menu balk)

voor handboek kun je het beste een FSM (Factory Service Manual) van betreffend bouwjaar halen. veel beter dan Haynes of Chilton.

Voor evenementen kun je kijken bij "meetingpoint" hier op het forum en natuurlijk bij de clubs (JCN, OJOC, ANVT e.d.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap ik niet helemaal...

Het kenteken is niet van een grijs kenteken.

Ze zullen wel 2 personen op het kenteken vermeld hebben omdat er geen bank in zit.

Met een bank er in kan je terug gaan om er een 4 persoons van te maken denk ik maar moet je wel (nog een keer) het geluk hebben dat ze niet onder de motorkap kijken...

Gr.Karel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja, hij is ingevoerd uit duitsland en de rdw heeft er 8 cilinders van gemaakt .........soms gaat zelfs daar iets mis

verder staat er dat hij 2 zitplaatsen heeft, iemand ervaring hiermee, ik wil er graag een bankje inzetten

Bij de APK moeten ze ook cilinders tellen. Dus of andere papieren of ditrect een V-8 inbouwen. (ik ga voor de laatste optie:yes:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nice vehicle en activiteiten in het Noorden moet je zoeken op de site van www.4x4het noorden.nl

img0352e.jpg

Brandstof button_info.gif Benzine Aantal cilinders button_info.gif 8 Cilinderinhoud button_info.gif 4181 cm3 Vermogen button_info.gif 89 kWAMC CJ7 ??????????

Op het kenteken staat v8. Net zoals de persoon al vermelde op de advertentie. Ik dacht dat die jeep nooit weg zou raken, heeft er dik 3 maand opgestaan.

Succes ermee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...