Spring naar bijdragen

cj5 power

Forum member
  • Aantal bijdragen

    77
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over cj5 power

  • Verjaardag 16/10/1986

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

cj5 power's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Waardering in de gemeenschap

  1. Oja is ook zo 35inch lompert:D maar er is ook genoeg heavy duty spul voor tekrijgen en dan achter een lockertje moetje dan eens zien. Dan kunje je rechter voet weer eens goed gebruiken net als bij je Rexs toen. maar welk steek as heb je aandigels gereden dan en hoe hebje het voor elkaar gekregen:lol:
  2. Ha uipko:bye1: je moet dit even lezen en dan je achterste as deksel bekijken. Als het goed is heb je achter net als mij een ronde cover deksel en dat is de Amc20 as. En volgens mij heb je toch ook de smal spoor assen. Maar dat weet ik niet moet je even op meten hier is wel veel voor tekrijgen voor zo,n as heb zelf gewoon de One pease axels achter. Je hebt ze in verschillende merken yukon en Usa Alloy enz. Zou zelf voor de Usa Alloy gaan zijn goede en sterke steek assen naar mijn lezen op Internet. Je rijdt toch op 33inch met de Raptor dan moet een One pease Axel ook genoeg zijn voor de achter assen. Als je hoger gaat is een lockertje niet verkeert opbehoud voor je zonne wielletjes. Je voor as is dan een Dana 30 relatief gebeurt daar niet zo gauw wat mee tenzij je hogere banden gaat of een locker voor inbauwdt dan kun je daar ook heel wat mooi spul voor krijgen. Renzo
  3. cj5 power

    kunstof body

    O kijk aan dus je kunt er gerust een keertje vies met worden. En de gaten moeten dus ruim een 1cm groter voor de speeling zeker, zodat de body wat kan werken. De foto's zijn welkom kan er dan wat van opsteken altijdt handig. Tja en de massa kabel denk ik dat ik dat op de chasie wil monteren. Dat ik daar zeg maar mijn aarde weg haal en achter ook bij mijn bumper weg. Dan staat het in contact met de chasie altijdt goed dacht ik. Maar de foto's zijn graag welkom:)
  4. cj5 power

    kunstof body

    Hoi F.M info altijdt handig, was er zelf ook al achter gekomen dat je met de rolkooi op de chasie moet bevestigen. Daar is de poly body blijkbaar niet op gebauwdt voor een rolkooi maar goed.Heb thuis net een nieuwe Co2 apparaat dus dat scheelt.Ik denk dat de rest zich wel volgdt je past toch de rest er wel bij aan.En heb ook iemand die wel goed kan sleutelen mijn broer helpt me mee. Die heeft ook een americaan en heeft het van niets tot iets gemaakt.Dus altijdt handig als je een broer hebt die kan sleutelen:D,en die ook wat van stroom af weet. Ik denk dat ik de body lift die ik er nu onder heb weer gebruik. Dat is een massief stuk koker van 7.5cm hoog en een flinke dikte met onder en boven een dikke rubber waar de body nog op kan veren. Hoop dat dat voldoende is voor de poly body dat er dan niks kan scheuren of iets. Maar kwam je nog wat bijzonders tegen met het opbauwen van de body?
  5. cj5 power

    kunstof body

    kijk aan belangrijke info bedankt is altijdt welkom zal de adviesen zeker op volgen. Wil geen brand of een verzakte body hebben dat is wel van belang. En de reparatie van schade op de polly body is niet zo van belang bij mij rij er toch alleen nog met op de weg, en af en toe een modder paatje niet meer zo extreem. Mvg Renzo
  6. cj5 power

    kunstof body

    Dat komt nog ik heb de body nog niet helaas mijn eigen body rij ik eerst af. Maar als het zo ver is en dat duurt niet lang zet ik het allemaal op de forum. Van het slopen en tot het op bauwen van de body. Was alleen nieuw schierig alvast of ik er wel aan moest beginnen. Maar dat komt allemaal wel goed denk ik je weet maar nooit. Alleen de aarde van de verlichting en de rest zoals de gas tank enz zal zeker op de chassie moeten weet niet of er wel geleiders door de kunstof body loopen voor de aarde werk. Anders wordt het knippen en plakken:D
  7. cj5 power

    kunstof body

    Bedankt Ab voor de reactie zal goed kijken waar de steunen komen tezitten. Ik denk ook wat je zij dat de rest wel volgt heb er straks gelukkig wel hulp bij en dat is wel makelijk. En ik heb een lier aan een balk zitten kan dan zo de body op takelen:lol: Scheelt weer een hoop gezwoeg:whistle: volgens mij weegt zo'n body ook nog wel wat.
  8. cj5 power

    kunstof body

    Hallo mensen ik wou graag over een tijdtje een kunstof body kopen. Want mijn body is niet helemaal gaaf meer en lassen heeft ook weinig zin. Omdat je weer zit met dubbel plaat staal en dat gaat over een tijdtje toch weer roesten. Zonde voor het lassen het strak trekken en de lak vindt ik. En ik rij met een gas tank en moet er dan toch uit[ heb geen zin in vliegen:D ]en de rolkooi en stoelen ook ,zit ook roest op de raarste plekjes alles moet er toch uit. Nu is mijn vraag wat kun je allemaal tegen komen en waar moet ik op letten met er afhalen en instalatie van de body . Mvg Renzo
  9. o dat heb ik even niet gelezen sorry :wacko:maar wat vraagje vriend voor die assen
  10. Hallo ik ben Renzo 23jaar woon in Oranjedorp ligt in Drenthe mijn hobby is 4x4 rijden.

    Ik ben begonnen met terrein rijden toen ik 14 jaar was mijn broer had een vitara.

    En daar mocht ik stiekem af en toe in rijden en later had ik een suzuki samurai.

    Die ik langzamer hand had uitgebouwdt tot een echte challange wagen waar ik op laats meerdere keren op eerste plaats stondt.

    Die was aardig aangepast met patrol assen en sperren andere blok enz.

    Maar toch zag ik het merk Jeep wat ik wel leuk vondt en later heb ik een cj5 gekocht

    de loredo van 1980 met een 4.2l 258Amc blok en smal spoor assen dana 30 voor en Amc20 achter en de dana300 tussenbak

    En moet zeggen toen ik er mee in het terrein ree It kicks Ass.

    Echt wel anders dan zo'n suzuki je kunt je wielen echt laten spinnen als een gek en je gaat met een buldt geweldt door de blubber.

    Nee rij nu al een poos terrein en moet zeggen ik blijf bij Jeep

  11. ach is ook zo thanks was het vergeten dat je op Ebay ook assen kunt vinden:lol:
  12. hallo heb even een vraagje:) het gaat over assen zijn daar in Amerika ook nog de rockwells tekrijgen en waar? voor een goede prijs natuurlijk ken iemand die verscheept nog wel eens wat onderdelen uit amerika met containers. en hij heeft soms nog wel eens plekje vrij. mooie wage trouwens rij zelf in een cj5. en wou graag er nog een 7of 5je bij hebben. en daar de assen onder zetten en dan met spoa. dan heb je natuurlijk wel goede assen nodig als je een paar stevige banden onder zet:D
  13. bij de thermostaat zitten toch al twee gaaten in:huh:
  14. maar weet eingelijks niet meer hoeveel koelvloeistof er in ging dacht volgens mij gewoon 10liter:huh: en op de radiatuur zit ergens een ontluchter je kunt gewoon je membraam vervangen en als het nog niet doet is het een stroom kwestie of je temp voeler is kapot. bij mijn 4.2l geeft hij ook een fout aan bij de koeling maar heb wel alles goed en koelt ook:yes: bij jeep zeggen ze wel eens [je eerste echte probleem] maar het is gewoon onderhoud de krengen zijn ook niet jong meer:D
×
×
  • Nieuwe aanmaken...