Spring naar bijdragen

Radio code


Recommended Posts

Ik heb een cherokee uit 2004 met een originele radio cd/cassete.

dacht even m'n parrot 3100 aan te sluiten!:)

2 problemen:

1

de radio vroeg na dat ik de spanning eraf had gehaald, om de code.

Kan dus nergens een code terug vinden. Ook niet in het dashbord, op de radio, autopapieren,....nergens.

Het enige wat op de radio staat is: Partno. p0564385AF, date code 0563, supplier 17719 D, Mu9CY95H. Heeft er iemand goede raad of moet ik om een andere radio.

2

de originele radio heeft geen isoconnecters, waar kan ik deze bestellen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Goed, Ik had dus de accupool losgehad en daarna vroeg de radio om de code. Ik dus 1 keer een verkeerde code ingevoerd en daarna wait2h. Eerst gewoon 2 uur gewacht, daarna gezocht op dit forum en de procedure gevolg die hier op staat. Dwz. accupool los, accupool vast, auto op contact met radio uit en 2 uur wachten. Vervolgens radio aan en...........wait2h.

Wat nu?

Gelukkig klinkt een V8 geweldig. Maar af en toe een muziekje zou ook fijn zijn. Rijdt waarschijnlijk ook een stuk zuiniger als ik die V8 niet steeds hoor.:thumbsup::worshippy:

Maar goed, de vraag is dus, Weet iemand nog een andere oplossing om van die melding af te komen.

Update: In het andere draadje wat ook over de code gaat staat wat de accesoire stand van de sleutel is. Sleutel erin en dan tegen de klok in. Dus daar staat hij nu op. Om 10:30 uur weet ik of het lukt.......

Update: Klereding zegt nog steed wait. Heb nu iedere keer de - pool erafgehad en daarna alle standen van de sleutel gehad met tweeenhalf uur wachten telkens.

Nog ideeen iemand????

bewerkt door snelle henkie
vreselijk domme typefout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat heb ik gedaan:

Accu klemmen los en weer vast met daartussen 20 minuten.

Sleutel in accesoiresstand en 2 1/2 uur wachten.

Accu klemmen los en weer vast met daartussen 20 minuten

Sleutel op contact en 2 1/2 uur wachten.

Accu klemmen los en weer vast met daartussen 20 minuten.

Sleutel in eerste stand na insteken sleutel en 2 1/2 uur wachten.

Deze 3 methodes zowel met radio uit als radio aan.

Dus 6 pogingen met als resultaat wait--2hr.

Nu staat hij op contact met radio aan en laat hem tot morgen staan.

Heb wel de acculader er bij aangesloten. Ook voor deze poging accuklemmen er af gehad en 20 minuten gewacht alvorens de accu weer aan te sluiten.

Let wel, ik heb maar 1 keer een foutieve code ingevoerd.

Verder is de Jeep nog steeds geweldig......:whistle:

bewerkt door snelle henkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanacht....Ja je leest het goed. Vanacht de luidsprekerconussen er opnieuw ingekit. Lagen alle 4 rondom los. Klapperden dus behoorlijk. Nu net even geprobeerd, maar vind het geluid maar matig met deze originele installatie.Bassen zijn niet mooi donker. Geluid valt me een beetje tegen zeg maar. Mijn passat met originele speakers(2 laag en 2 hoog) klinkt een stuk beter. Maar goed, laat het eerst wel zo. Zou er met de originele radio en dan nieuwe speakers een betere sound uitkomen? En zo ja welke speakers zijn dan wel goed(en betaalbaar).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...