Spring naar bijdragen

'Upgrade' plannen voor komend jaar?


Kameel
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik heb zat plannen maar ziet er naar uit dat ik dan smorgens de telegraaf zal moet rondbrengen om de plannen financieel te kunnen verwezelijken.

Missschien dat de oudejaars loterij een oplossing brengt.

Ik ben van plan

Nieuwe veren onder de zwarte YJ Black Diamond 3,5"lift . Lier van de blauwe '92 verhuizen naar de zwarte 93' dus heb ik Sjikita nodig om een nieuwe voorbumper te maken voor de zwarte YJ

Nieuwe koppelingsplaten, Alarm of contactonderbreker, nieuwe achteras lagers.

Bumpstops onderop chassis Oude zijn weggerot. evt bodylift. Trekhaken voor en achter. Nieuwe voorstoel in bouwen . Heb nog een Scheel stoel in de kelder.

Beugels achterbank aanpassen. Nieuwe rolgordel. Spatbord verbreders. Denk dat Xenon sportflares worden. Eventueel halve deuren als ik er voor weinig aan kan komen. Heb er net een paar van zwart naar blauw laten spuiten.

Verder spiegels,sidebars en mischien durf ik het eindelijk aan om de raamscharnieren met hulp van Utah te vervangen.Zwarte dustcover en windjammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van die Neonbalken onder de wagen, bij de zijkanten, en de grille.

En een spoiler boven de achterklep

Je bent de dobbelstenen aan de binnenspiegel en de "spinners" op je 18" velgen nog vergeten.. laugh.gif

Mijn "goede voornemens":

-Andere assen met andere R&P

-Locker achter

-Andere motor ( 4.0i i.p.v. de 258)

-Verlengde shackles ( 1,5"lift)

-Bodylift ( 1,5")

Verder wil ik een aantal rubber onderdelen van het onderstel vervangen door van die mooie rooie poly-bushing's...

Plannen zat dus.... Nu nog een sponsor.. wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by 87wrangler@Dec 21 2004, 15:29

-knip-

Mijn "goede voornemens":

-Andere motor ( 4.0i i.p.v. de 258)

-knip-

<div align="right">

Heb je die al? biggrin.gif

Tsja mijn goede voornemens...

- Auto in het voorjaar weer rijdend hebben

- Andere motor (5.2 i.p.v. de 4.0)

- Andere ophanging

- Chassis aanpakken

- Ander kleurtje

- Andere achteras

- enz

- enz

Volg het project topic maar wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn bananenbumper morgen ophalen en plaatsen.

Verder wil ik nog een 1 inch bodylift plaatsen met rode blokken.

Verder moet er een nieuwe uitlaat onder waarbij ik dan denk aan een meer vermogen gevende uitlaat in misschien wel RVS.

Verder is er een optima accu onderwek die erin kan en de lier moet aangesloten worden. laugh.giflaugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TIP

Er staat een Wrangler waar oorspronkeijk een 2,5 inzat en waar een vriend een 8 cyl in wilde bouwen Is niet helemaal tot goed einde gekomen en motor zit erin met automaat quadratec en goede motor smallblock 4,7 8 cyl niet helemaal afgebouwd

Ik dacht MAV andere motor JP zn eigen motor hierin zetten ???

Waarschuwing andere (grotere)motor op kenteken is duur.

Het is maar een idee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou.... rolleyes.gif ik zou wel louvres in de motorkap laten stansen, boven de luchtinlaat. Of een rooster (of een scoop) laten maken dat je dicht kan schuiven bij zware regenval. Verder misschien een extra koeler op de versnellingsbak. Lachgas injectie is natuurlijk ook te gek, maar wat kost zoiets, blijft alles dan nog heel (en veilig) en waar tank je dat?

En als ik het me kon veroorloven zou deze http://www.arb.com.au/ lierbumper niet misstaan. En dan heb je vanzelf weer nieuwe voorschokbrekers nodig om extra 60 kg te torsen - dan kan je de achterschokdempers meteen meenemen en aan een liftset met extra brede velgen denken, waar natuurlijk weer bredere mudbanden omheen kunnen.

Houdt het dan nooit op???????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PLan is om:

Achterste helft chassis te verstevigen en Warn 8274 te plaatsen.

Benzinetank onder auto vandaan en kleinere tank inde bak plaatsen

Bak met traanplaat bekleden

Nieuw dashboard bouwen

Velgen met meer offset en 10J

Stuurbekrachtiging

en als ik nog tijd en geld over heb:

V8 + nieuwe versnellingsbak

Toplier.

Cheers Bowy

prikbord.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb niks gepland staan...

dit is bij een cj ook niet nodig...bijn een cj gaat het kapot en dan vervang je het door iets beters.. tongue.gif

ik ben nu 3 jaar eigenaar van dark en heb eigenlijk alles al een keer kapot gehad smile.gif

aankomend jaar alleen wat onderhoud waarvan de slechte plekken in mijn body het belangrijkste zijn.

iemand die me daarmee kan helpen?? het hoeft niet gespoten te worden dus alleen het groffe plaatwerk maar kan dit niet zelf...wieowie?

oja...ga lpg inbouwen en weer een achterklep maken want die zit bij mij vastgelast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by darkwolf@Dec 22 2004, 18:48

ik heb niks gepland staan...

dit is bij een cj ook niet nodig...bijn een cj gaat het kapot en dan vervang  je het door iets beters.. tongue.gif

ik ben nu 3 jaar eigenaar van dark en heb eigenlijk alles al een keer kapot gehad smile.gif

aankomend jaar alleen wat onderhoud waarvan de slechte plekken in mijn body het belangrijkste zijn.

iemand die me daarmee kan helpen?? het hoeft niet gespoten te worden dus alleen het groffe plaatwerk maar kan dit niet zelf...wieowie?

oja...ga lpg inbouwen en weer een achterklep maken want die zit bij mij vastgelast.

<div align="right">

Is LPG niet duur als je niet meer grijs kunt rijden wegen belasting ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by rookie@Dec 23 2004, 18:54

Mijn upgrade plannen.

Zelfbouw lierbumper maken.

Zelfbouw achterbumper maken.

Halve deurtjes maken.

Softop kopen.

Alu velgen vervangen door stalen velgen.

Maar nog belangrijker alles dit jaar heel houden.

Groeten P een rookie

<div align="right">

als je in te koop kijkt daar heb ik een zwarte softtop voor eeen TJ staan als ik me niet vergis blink.gif compleet met beugels voor een koopje eur 350

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je in te koop kijkt daar heb ik een zwarte softtop voor eeen TJ staan als ik me niet vergis

compleet met beugels voor een koopje eur 350

Weet ik maar heb op dit moment geen cent te makken.

Maar voor het zomer schaf ik er een aan.

In ieder geval bedankt!!

Groeten P een rookie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...