Spring naar bijdragen

4 april 1e Saturday Night Cruise


Moto
 Share

Recommended Posts

Net pas thuis.

Was koud en druk, en alleen Chris en Daniëlle (de vriendin van Chris) ontmoet. Wel de auto van Raven, JeepEd, Moto en JanJeep gezien, maar zelf waren ze nergens te vinden :thumbsup::no:

We zijn 3x naar hun auto's gelopen, en niemand :cry: Verder was het wel leuk... Foto's komen eraan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Owh, hehe, kom even iets te laat achter dit topic. Heb de Jeeps gezien, ik werk vlakbij, dus fijn lopend ernaartoe. Toen ik met wat clienten bij het stoplicht aan het wachten was, kwamen we nog een Jeepert tegen, met het dak eraf. Ze gingen linksaf de werf op, dit was rond 19u schat ik, kan een kwartiertje eerder of later zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een rood vijfje heel netjes!

twee zwarte yj's waarvan een met dick cepeck banden.

een witte grand wagoneer

daarnaast een standaard yj.

een nekaf

en een heleboel ander amerikaans spul!

.........en veel lekker onaangepaste types!

Volgens mij heb ik jou dan gespot, een donkerrode CJ vlak voor de ingang bij de mac? :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff.. MijnAlbum werkte niet meer, bij Flickr waren de foto's te groot....

Dus flink verkleind en in een mapje gegooid, volgorde klopt niet en een paar foto's zijn mislukt. Als iemand een foto in volledige grootte wil, kan ik hem natuurlijk posten of mailen :yes:

-Klikkie-

Edit: Geen zin in een Slide-Show? -Klikkie-

bewerkt door Masis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff.. MijnAlbum werkte niet meer, bij Flickr waren de foto's te groot....

Dus flink verkleind en in een mapje gegooid, volgorde klopt niet en een paar foto's zijn mislukt.

-Klikkie-

Mooie foto's Masis.

Vooral die mooie gepoetste zwarte........:yes:

Jammer je niet ontmoet te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ook geweest met me jeep mocht alleen het terrien niet meer op:blink: Of hij was te vies nog niet gewassen na spaarnwoude of ik was te laat was er pas om 20.45u werk was een beetje uitgelopen. Wel michel zijn cherokee nog gezien ook buiten het terrein. ( is niet te missen natuurlijk) . Verder nog wel een aantal jeeps gezien en inderdaad een hoop zonderlinge types. Vond wel dat het vroeg afgelopne was.... Begon om 19.00u als ik me niet vergis....... En voor 21.00u gingen er al heel veel weg....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...