Spring naar bijdragen

Je weet dat je jeep rijd wanneer


Cannonball
 Share

Recommended Posts

Je al sinds 26 januari in een huurauto rijdt omdat 'ie een beetje gereviseerd moet worden... :whistle: Wat zullen wij blij zijn vd/volgende week! De koppen liggen eindelijk glimmend klaar op de werkbank, is de monteur ziek...

Grijns, PAS sinds 26 januari???? haha, Kan NOG erger hoor. Hier mis ik mijn WJ al sinds begin december. Ik hoop er volgende week een einde aan te kunnen maken ( ik bedoel dan aan die kapotte Jeep ). Mis haar/hem wel een beetje (veel)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...je vrijdag vrij neemt om te sleutelen tot s'nachts 3..

...je zaterdag van 8 tot 12(+ 12 uur..) er onder ligt...

...je er achter komt dat 't toch niet gaat lukken om 'm zondag klaar te krijgen..

...je er zo de pest in hebt dat je op zondag dan maar uitslaapt en nix doet..

...je zelfs voor de middag niet in kan houden en met dezelfde kleren wéér klaar zit om er onder te duiken..

...het geen zin heeft om schone kleren aan te doen want schoon worden ze toch NOOOOOOIT meer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Wij zijn binnendoor, dus langs het water naar Woudrigem gereden, en aldaar lekker op een terrasje gezeten met een groot biertje en een jenevertje :P of 2.... heerlijk dagje gereden gereden. En jullie?

Ben zoveel mogelijk van de grote wegen afgebleven.. via giesbeek naar duiven, westervoort, arnhem, en weer terug naar giesbeek en ben geeindigt achter giesbeek, om beetje met de jeep te spelen:)

als ik harder dan 60 heb gereden is het nodig geweest:P

binnekort toch maar bloemen gaan plukken dan:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...