Spring naar bijdragen

T Max lier onderdeeltekening gezocht


Recommended Posts

Weet of heeft iemand een onderdeeltekening van een T Max lier 9500 en waar ik onderdelen kan kopen voor deze lier.

Heb al aan het speuren geweest op google, maar kan met mijn computercapaciteiten:P niets vinden.

Als iemand wat weet, GRAAG!! :bye1:

kom op de duitse e-bay deze lier nog wel eens tegen.

seilwinde intypen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga het daar eens proberen.Wilde er een draadloze afstandbediening op maken, het liefst van T-max. Maar ik koop denk ik maar een universele.

Hebben jullie trouwens ervaring met die draadloze afstandbediening? Is zo'n ding wel betrouwbaar? Niet dat als je staat te lieren dat het ding lekker doordraait terwijl hij moet stoppen en je bediening niet reageert of andersom.

Weet wel dat de centrale deurvergrendeling van mijn luxe wagen ook wel eens niet reageert en dat je dan 2 keer moet drukken voor hij reageert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga het daar eens proberen.Wilde er een draadloze afstandbediening op maken, het liefst van T-max. Maar ik koop denk ik maar een universele.

Hebben jullie trouwens ervaring met die draadloze afstandbediening? Is zo'n ding wel betrouwbaar? Niet dat als je staat te lieren dat het ding lekker doordraait terwijl hij moet stoppen en je bediening niet reageert of andersom.

Weet wel dat de centrale deurvergrendeling van mijn luxe wagen ook wel eens niet reageert en dat je dan 2 keer moet drukken voor hij reageert.

Of dat de Toyota die verderop lekker draadloos staat te lieren jouw kabel af laat lopen terwijl je voorbij rijd. Me is sticking to wires.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, nog niet eens aan gedacht eigenlijk. Dit kan natuurlijk voorkomen, alhoewel dit niet gauw zal gebeuren TOCH??????

Heb er tenminste nog niets van of over gehoord. Iemand dit al eens meegemaakt?

Nog nooit gehoord, maar zou wel kunnen natuurlijk. Er zijn wel universele afstandbedieningen in de handel. Kijk wel even goed welke je koopt. Zag er laatst eentje die niet stopt met lieren als je de knop los liet, je moest dan de stop knop indrukken. Op zich handig, je hoeft de knop dus niet vast te blijven houden, maar wat als hij dan op de grond valt of in de blub.....dan blijft hij dus gaan. :)

Heb zelf goede ervaringen met "Lodar" afstandbediening. Lekker robuste zender en waterdichte schakelkast. -klik-

Kabeltje trekken en knoppen op het dashbord is een andere goeie optie.

bewerkt door Ab
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet of heeft iemand een onderdeeltekening van een T Max lier 9500 en waar ik onderdelen kan kopen voor deze lier.

Heb al aan het speuren geweest op google, maar kan met mijn computercapaciteiten:P niets vinden.

Als iemand wat weet, GRAAG!! :frusty:

Hoi, Lierenshop.nl in Almelo verkoopt T-Max lieren. Hebben vast wat voor je liggen. Succes, gr. Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Lier doet het uitstekend, heb hem afgelopen zondag getest in zeumeren.

Denk er alleen nog aan om er een dynemakoord op te draaien, maar daar hoor ik zoveel verschillende berichten over dat ik het effe niet meer weet.

Het schijnt nogal snel in de knoop te geraken en er werd me verteld dat de eerste laag op de liertrommel nog wel eens eraan vast wil plakken door de warmte die vrij komt tijdens lang lieren. Er werd ook aanbevolen om er een alu venster in te zetten voor de geleiding van het koord.

Mij lijkt het alleen maar voordelen te hebben, lekker soepel, geen weerhaakjes meer die door je handschoen heen steken en als het knapt schijnt het zo op de grond te vallen en niet als een raket afgevuurd wordt.

Als het in de knoop raakt, is dit volgens mij je eigen schuld. Kwestie van goed oprollen (alhoewel dit niet altijd lukt tijdens het lieren).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...