Spring naar bijdragen

Foto's werken niet op Firefox


Masis
 Share

Recommended Posts

Hier heb ik er ook last van... althans vaak wel soms niet er zijn berichten die ik meestal kan lezen incl.foto`s maar het gebeurt meermaals dat ik idd de melding krijg klik voor vergroting en dan moet ik me opnieuw inloggen. Ik heb hierover al eerder vragen gesteld maar er is tot op heden niemand die hierop antwoord kan geven:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de reactie's.

Vreemd, ik heb het ook op m'n laptop :( Heb van alles geprobeerd, FF opnieuw installeren, add-ons verwijderen.... :lol:

Draai de nieuwste versie van FF....

Als ik op de link van de foto klik met m'n rechtermuisknop, en ik klik op Afbeeldingslocatie Kopiëren, plak het in een nieuw venster, word ik uitgelogd en krijg ik deze melding:

Je bent niet ingelogd, of je hebt niet de rechten om deze pagina te bekijken.

Dit kan een van de volgende redenen hebben:

  1. Je bent niet ingelogd. Voer je naam en wachtwoord in de velden in en probeer het nogmaals.
  2. Je beschikt over onvoldoende toegangsrechten tot deze pagina. Mogelijk probeer je een bericht van een ander te wijzigen, beheerdersfuncties uit te voeren of gebruik te maken van andere functies waarvoor bepaalde rechten zijn vereist.
  3. Het kan ook zijn dat de beheerder je account heeft afgesloten, of dat het account nog geactiveerd moet worden.

Sommige foto's kan ik wel gewoon bekijken :lol:

En op IE werkt alles normaal :lol:

Misschien ben je verhext door je Princesje ;)

:D:lol::P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de reactie's.

Vreemd, ik heb het ook op m'n laptop :( Heb van alles geprobeerd, FF opnieuw installeren, add-ons verwijderen.... :lol:

Draai de nieuwste versie van FF....

Als ik op de link van de foto klik met m'n rechtermuisknop, en ik klik op Afbeeldingslocatie Kopiëren, plak het in een nieuw venster, word ik uitgelogd en krijg ik deze melding:

Je bent niet ingelogd, of je hebt niet de rechten om deze pagina te bekijken.

Dit kan een van de volgende redenen hebben:

  1. Je bent niet ingelogd. Voer je naam en wachtwoord in de velden in en probeer het nogmaals.
  2. Je beschikt over onvoldoende toegangsrechten tot deze pagina. Mogelijk probeer je een bericht van een ander te wijzigen, beheerdersfuncties uit te voeren of gebruik te maken van andere functies waarvoor bepaalde rechten zijn vereist.
  3. Het kan ook zijn dat de beheerder je account heeft afgesloten, of dat het account nog geactiveerd moet worden.

Sommige foto's kan ik wel gewoon bekijken :lol:

En op IE werkt alles normaal :lol:

:D:lol::P

zijn het geen 18+ foto's??

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Firefox werkt erg prettig, maar kan idd problemen geven als je teveel add-ons installeert.

Weet je zeker dat je alles had verwijderd Masis? Een nieuwe install met oude add-ons maakt volgens mij weinig uit.

Ik heb iig de laatste en werk met een kale versie, nooit problemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb in iedergeval niet teveel add-ons voor Firerfox.... 2 ofzo...

En aan de de cookies kan het 't denk ik ook niet liggen. Gebruik Ccleaner, maar heb in Ccleaner toch aangeven dat de cookies van het forum mogen blijven. En toch moet ik nog regelmatig als ik in andere tabbladen heb zitten klooien opnieuw inloggen op het forum. weet ook niet wat het is????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor alle reacties!

@The Kick, die foto kan ik nou wel zien. :P:P

@Kameel, ik heb alle add-ons verwijderd, maar daarna wel opnieuw geïnstalleerd. Heb er niet zo veel, een stuk of 4 denk ik. Hiervoor nooit problemen gehad... :)

@Ab, denk idd dat ik zou moeten downgraden. Draai nu 3.0.4, raar dat andere er geen last van hebben... Ik ga het morgen even uitzoeken! :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...