Spring naar bijdragen

Cj7 1978


Nikonised
 Share

Recommended Posts

mooi Fred. Deze kleur past wel bij Syl, en Syl past wel bij deze CJ. De puppy past bij alletwee. Zet je de "puppybank" over van de camper in de cj ??? Grijns

wanneer is de "geboorte" borrel eigenlijk?

Syl zegt:

Die geboorteborrel komt er voor ieder forumlid die meehelpt aan het afronden van "RED HOT":whistle::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Nou :D:D:D! De rooie is niet meer incontinent!

In barre omstandigheden heb ik het spruitstuk weer netjes erop gekregen! Buiten onder de carport met een zeil erom...:whistle:

De nieuwe pakkingen en het voorwerk, gladschuren, verwijderen van afgebroken tapeinden, hebben zich geloond...geen lekkage meer!

Ik was alleen niet meer zeker van alle slangen of die allemaal goed erop zitten... maar na een paar keer starten loopt ie als een zonnetje stationair, maar als je gas geeft "verslikt" ie zich.. ;). Moet ik toch maar aan een profi vragen.. daar weet ik echt geen raad mee...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Zo guys,

vandaag de laatse zaakjes doen aan Red Hot, daarna poetsen en maandag de BIG DAY! ik moet om 13:35uur naar de RDW. Duimen allemaal dat ik er zo doorheen rol.. Het zou wel fijn zijn! Ik heb er wel vertrouwen in, Autobedrijf van Bree in Brunssum :ph34r: is er al mee op "voor"keuring APK geweest die puntjes gaan we nu nog aanpakken en dan aanbieden aan de RDW.

Duimen jullie voor me?:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...