Spring naar bijdragen

Jeep Academy Wijk aan Zee


JeePee
 Share

Recommended Posts

En ook wij zitten nu aan de koffie met de kinderen die we net weer gehaald hebben. Alles afgespoeld, door geblazen uitgezogen en wel.

Ik kan er hele zinnen over schrijven over hoe ik het naar me zin heb gehad, maar doe ik nu maar even niet. Ik denk dat diegene die me gezien hebben dat wel konden zien. Maar het meeste blij ben ik nog met Karin, die aanvankelijk sceptisch was, maar uit eindelijk ook alle proeven heeft gereden, ben retetrots op haar! Ik moest vandaag zelfs vragen of ik aub ook nog een keertje mocht rijden. Ik denk dat de meeste het ook wel gezien hebben.

Ik dank Otto, onze Marchall voor zijn inzet, en ook met name de organisatie. Op zo'n heel weekend besef je pas wat er bij komt kijken, maar ook nog lang nadat de meeste weg zijn, gaan zij nog door. Diepe respect en lof!!

Wij hebben het Jeepvirus helemaal te pakken en kijken al uit naar Veldhoven.

Nogmaals, de organisatie, de marchalls, Het Bolwerk en iedere deelnemer bedankt voor dit super weekend!! :yes:

PS, ik ben ook nog in de prijzen gevallen met een 2e plaats sprint. En daar was niet iedereen even blij mij dat me dat lukte als een nieuweling...!! ;):lol::D

bewerkt door Ramon2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 176
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zo wij stappen ook net binnen.

Een super weekend gehad!!!!!:yes:

Allereerst wil ik iedereen bedanken die ons heeft geholpen met het laten slagen van dit weekend.

In het bijzonder Michell1972 en Menno.Zonder hun medewerking was dit weekend niet zo super verlopen.

We zijn vrijdagmorgen aangekomen om het één en ander voor te bereiden voor de tijdelijke camping.In de loop van de middag kwamen de eerste jeepers binnen druppelen.Al snel stond de parkeerplaatscamping vol maar dat was niet zo moeilijk want die parkeerplaats was wel erg klein.

's Avonds zijn er een aantal mensen in het Bolwerk gaan eten en een groep in het dorp Wijk aan Zee.

Bij terugkomst op de camping hebben we nog wat gedronken en zijn naar bed gegaan,wetende dat we er de andere dag wel behoorlijk vroeg uit moesten.

Half zes zaterdagmorgen liep de wekker af bij een aantal,dit om de spullen waarmee de proeven gemaakt zouden worden het strand op te rijden.

Half zeven zijn we daadwerkelijk begonnen want de shovel bestuurder was inmiddels ook gearriveerd.

Om zo'n grote shovel in het donker aan te zien komen rijden,angstaanjagend!!!

Man wat was dat een grote shovel en een bestuurder zo trots als een pauw want de shovel was echt spliksplinternieuw.De bomen moesten het strand op gereden worden,maarja hoe ga je dat doen over een bochtig weggetje door de duinen.Gewoon achter de Jeep gehangen en sleuren maar aan die boom,zonder enig probleem overigens.

Om tien uur zijn we begonnen met de proeven te rijden(nou ja rijden).Zand en dan in het bijzonder strand is heeeeel wat anders dan de terreinen waar we normaal rijden,dus kunnen we wel zeggen dat iedereen wel meer als eens vast heeft gestaan.

Zaterdagmiddag hebben we oa de Jeepsprint gedaan,dit werkte zeer verslavend want een groot aantal jeepers bleven iedere keer aan de start verschijnen om weer een keer te kunnen sprinten.We hadden dit nog nooit gedaan in deze vorm maar zeer zeker een succes.Daarna was de sprintstrip omgetoverd in een Jeeppullbaan.

De bedoeling was om met 3 dikke bomen tegelijk een afstand van 100 meter in de snelst mogelijke tijd te trekken.Dit bleek ook al zeer verslavend waarbij sommige wel 3 keer hun tijd probeerde te verbeteren.

Na deze dag was iedereen wel toe aan een heerlijke bbq.De bbq was bij het Bolwerk.Eigenaar Richard heeft voor ons daar heel de avond achter de bbq gestaan,TOPPIE!!!!!!!

Zaterdagnacht begon het weer helaas om te slaan en begon het te regenen en te stormen,maar gelukkig is er niets kapot gewaaid.

Zondag hebben we er nog een lekker speeldagje van gemaakt,alleen op het strand werd je wel aardig gezandstraald.

In de loop van de middag zijn we begonnen met het opruimen van de spullen en zoals iedereen weet "vele handen maken licht werk".Binnen een uurtje was het hele strand leeg.Gelukkig op tijd want de vloed had inmiddels al een paar boomstammen veranderd in eilandjes in de branding.

Enkele diehards zijn met gevaar voor eigen leven het water in gegaan en hebben de lierkabels vastgemaakt aan deze bomen zodat we deze toch nog uit het water konden krijgen.

Toen terug gegaan naar de camping en onze tenten opgeruimd.

Nogmaals iedereen bedankt voor de hulp,zonder jullie was dit nooit zo'n super weekend geworden.;)

bewerkt door jeeped
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer thuis na 2 uur rijden met de kachel op de warmste stand.

zaterdag leuke dag gehad, mooi weer maar vooral omdat ik gewonnen heb van Pieter:lol::P, jeep toch beter dan bmw met boomstammen trekken.:D

Leuke groep gehad om te begeleiden, alleen jammer van het weer vandaag. Het risico om ziek te worden was te groot om hele dag buiten de auto te blijven:unsure:

Met opruimen de paaltjes toch maar via het karretje er uit gehaald omdat ze in het water stonden, het water steeg zo snel met dit weer dat toen we klaar waren met opruimen van strand, het water al bijna tegen de duinen stond.;)

tot volgende keer, hopelijk met minder nat weer:bye1:

PS: Richard(Bolwerk eigenaar) hardstikke bedankt voor verzorging voor het weekend:thumbsup::yes:

bewerkt door Cannonball
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van deze fantastische dag ook nog een paar minuutjes gefilmd.

Jammer van Youtube, of denk alleen ik daar zo over

logo_tagline_small.gif helpcentrum | e-mailopties | spam melden Beste edpaparazzi,

Video uitgeschakeld

Een auteursrechthouder claimt eigenaar te zijn van de volledige audio-inhoud of een deel hiervan voor de video

. De audio-inhoud die in je video is gevonden, is Raindrops Keep Fallin' On My Head van B.J. Thomas & Burt Bacharach. We moeten je helaas meedelen dat je video niet meer kan worden afgespeeld vanwege een probleem met de muziekrechten.

Vervang je audio met Audioruil

Er is allerlei muziek beschikbaar die je kunt gebruiken. Ga naar onze Audioruil-bibliotheek voor meer informatie over het vervangen van de audio in je video door een track uit onze groeiende bibliotheek met nummers die volledig gelicentieerd zijn.

Andere opties

Als je denkt dat er sprake is van een vergissing of als je andere vragen hebt, kun je de pagina Auteursrechtbericht in je account raadplegen.

Hoogachtend,

het YouTube-team voor inhoudidentificatie

Moet hem dus even wijzigen.:yes:

Werkt weer alleen nu met veel wind/storm geruis

bewerkt door Paparazzi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

PS, ik ben ook nog in de prijzen gevallen met een 2e plaats sprint. En daar was niet iedereen even blij mij dat me dat lukte als een nieuweling...!! ;):lol::D

En toch blijft hij nog bescheiden: na de lunch hoorde ik hem vragen: schat, mag ik nog even rijden??:P:P

'k Ben benieuwd wanneer die 2e Jeep er gaat komen.;)

OT: Ik kon alleen vandaag en vanochtend was het pret, zij het natte pret. Vooral Otto heeft zijn regenjas goed kunnen testen. Ondanks de fraaie titel op zijn rug blijkt het ding niet echt waterbestendig. In ieder geval: bedankt!!

Jammer genoeg was er na de middag weinig meer te beleven op het strand. Enkele proefjes werden al door de vloed veroverd en er bleven nog twee heuveltjes over, voor de rest vlak, koud en nat strand. Was helaas dus al vroeg thuis. Volgende keer zal ik proberen de 1e dag in te plannen als ik het hele week-einde niet kan gaan.

Niettemin: fijne dag gehad. Bedankt allemaal.:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb michel nog even opgewacht, ben nog gaan eten in Wijk aan zee,

En ben daarna toch ook maar naar huis geblazen, onderweg nog een half uur stil gestaan omdat bij Utrecht er een smartje was gaan tollen. en was zo tegen 10:30 thuis! Na een geweldig weekend!

Morgen plaats ik even de foto's!

Bedankt iedereen voor een fantastisch weekend, en met name de organisatie! ;)

Hoe krijge het voor elkaar om te plannen een dag mooi warm zonnig weer en een dag bar nat en koud weer! meer keuze is er toch niet? :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldigenoten :D

Iedereen bedankt voor zijn/haar inzet.

Int speciaal :

Michel want zonder deze luxe metalen accomodatie hadden wij het bij de inschrijving incl winkeltje het niet overleefd :yes:

Norbert Weder want zonder zijn contacten zouden we nooit op het strand gekomen zijn. BTW hij kan ook heel goed BBQ-en ;)

Richard "Bolwerk" zonder hem hadden we nooit meer warm geworden;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben de shovel machinist die het afgelopen weekend het baantje op het strand heb gemaakt.

Ik heb julie niet meer gesproken maar wou wel even laten weten dat ik heb genoten van de kunsten van de jeepclub .

Ik vond het erg leuk en hoop dat julie volgend jaar weer terug komen .

wie weet tot volgend jaar

mvg ronald :lol::bye1::lol:

www.abeko.nl

bewerkt door cat966H
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles over het weekend is al gezegd en geschreven,

Dina en ik hebben genoten, en bedanken alle deelnemers en organisatoren voor dit geweldige weekend.

In het bijzonder Michel 1972 voor het beschikbaar stellen van zijn acommodatie en de transporten,

de Politie agent van Wijk aan Zee voor zijn steun en de fantastische chauffeur van de sjofel Roland

:lol::worshippy::lol:

Onze foto's staan hier:http://www.mijnalbum.nl/Album=XDCHU6US

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker weekend gehad! Mooie lokatie met vooral in het donker een mooi uitzicht op de Corus. Leuk gereden op het strand, wat soms best lastig kan zijn:blush:. Geeft niet kon ik het liertje ook lekker gebruiken. Jeepsprint was ook erg geslaagd, ben tweede geworden (verloren van een BMW.....). BBQ in het Bolwerkt was TOP! Kids happy met de patatman;). Zondag was het weer iets minder maar ach als je eenmaal doorweekt bent maakt dat ook niet meer uit. Vandaag de auto aan de buitenkant weer schoon gemaakt....nou de binnenkant nog....

STAFF bedankt weer voor dit mooie weekend!:lol:

oh ja mijn filmpje:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OBKd4OORMbc&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OBKd4OORMbc&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker weekend gehad! Mooie lokatie met vooral in het donker een mooi uitzicht op de Corus. Leuk gereden op het strand, wat soms best lastig kan zijn:blush:. Geeft niet kon ik het liertje ook lekker gebruiken. Jeepsprint was ook erg geslaagd, ben tweede geworden (verloren van een BMW.....). BBQ in het Bolwerkt was TOP! Kids happy met de patatman;). Zondag was het weer iets minder maar ach als je eenmaal doorweekt bent maakt dat ook niet meer uit. Vandaag de auto aan de buitenkant weer schoon gemaakt....nou de binnenkant nog....

STAFF bedankt weer voor dit mooie weekend!:yes:

Geweldig Filmpje Bartman!

Alsof ik er zelf bij was! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...