Spring naar bijdragen

Condoleances Ruud van Huët


Mav
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Beste Maria, Mirle en Tobias, Kenneth, familie en naasten van Ruud,

Wij zijn geschokt door het toch nog onverwacht overlijden van Ruud.

Wij hebben Ruud leren kennen als een hartelijke, behulpzame man met een enorm gevoel voor humor.

Ik ben blij dat wij op het Euro Jeep Camp veel met Ruud hebben opgetrokken.

We zullen je missen.

Wij wensen Maria, Mirle en Tobias en Kenneth heel veel sterkte toe in deze donkere dagen.

Netty en Willem Spekman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij willen onze oprechte deelneming uitspreken.

Ruud was mijn "binnenkomertje" in Jeepland. Ik hoop dat hij nu voor eeuwig een Hemelse Jeep mag besturen. Ik ben blij dat ik hem heb mogen kennen.

Fam Huët, heel veel sterkte en dat julie zijn nagedachtenis mogen koesteren.

Theo en Sabine Hilgers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"GO anywhere"........en nu "the end of the trail".

Maar de herinering die je achterlaat, daar gaat het om. En dus blijf je, rond de kampvuren en langs de trail, leven. Je bent namelijk pas echt weg als je vergeten bent.

En voor de familie die hij achterlaat, sterkte en misschien kunnen onze verhalen nog ooit een steun zijn.

BOOZER

harry van den bergh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mit großer Trauer mußten wir heute erfahren, daß unser guter Freund Ruud kurz vor seinem 60. Geburtstag das Ende seines Lebenswegs erreicht hat.

Vor 17 Jahren lernten wir Ruud in Bouillon kennen, und über die Jahre entwickelte sich ein gutes Vertrauensverhältnis zwischen uns. Ruud dachte genauso wie wir und so bedurfte es nicht immer vieler Worte, um übereinzustimmen. Dabei lag ihm immer die Marke Jeep sehr am Herzen und natürlich seine Jeeper, die so wie er und viele andere von uns diesen speziellen Lifestyle lieben. Das versuchte Ruud immer in den gemeinsamen Zusammenkünften der internationalen Jeep Clubs zu vermitteln und durchzusetzen.

Wir alle haben eine der ganz großen Persönlichkeiten der internationalen Jeep-Szene verloren. Ruud weilt nicht mehr unter uns, aber sein Spirit wird uns immer begleiten und Ruud wird immer in unseren Herzen der lebenslustige, verläßliche Freund sein, als den wir ihn kennenlernen durften.

Unser Mitgefühl gilt besonders seiner Frau Maria und seinen Kindern, denen wir in dieser schweren Zeit viel Kraft wünschen.

Im Namen der Mitglieder des Jeep Club Deutschland,

Peter Sander

Vorsitzender

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gachte familie van Huët, vrienden en bekenden,

Persoonlijke heb ik niet het genoegen gehad Ruud te leren kennen, maar het respect en eerbied waarmee alle mij bekende jeepers over hem spraken, doet mij beseffen dat ik veel gemist heb.

U allen gecondoleerd en de sterkte toegewenst, nodig om dit verlies te dragen.

Namens Hans, Annie en Michel Nijman.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij wensen Maria, Mirle en Kenneth heel veel sterkte met dit enorme verlies.

Met veel plezier keken we altijd uit naar jeep events, voor het jeepen maar ook het weerzien met Ruud. Wij hebben Ruud in ons hart gesloten en hij zal nog vaak in onze gedachten zijn.

John, Nicky, Bram en Tom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Maria, Kenneth en Mirle

Wij wensen jullie heel veel sterkte met het grote verlies van Ruud.

Altijd was hij prettig aanwezig,de gangmaker, de doorzetter en de doener van iedere gelegenheid.

Wij gaan hem hierdoor al missen dus het verlies voor jullie is voor ons ongekend.

Bas, Brigitte en Mila

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...