Spring naar bijdragen

APK Keuring


Gast Ed4wd01
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 238
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Vanmorgen een telefoontje gehad dat m'n CJ nog niet goedgekeurd kon worden sad.gif

Een van de uiteinden van de spoorstang (of hoe dat ding ook mag heten) vertoonde iets teveel speling.

Ook zou er geen controle lampje zijn als het niveau van de remolie te laag wordt zijn, terwijl dit wel verplicht is.

Nou weet ik 't niet 100% zeker maar volgens mij heeft 'n CJ dat wel maar zit de schakelaar hiervoor niet op de hoofdremcilinder maar op het verdeelblokje onder tegen het chassis.

Dit heb ik maar direct aan de monteur gemeld maar hij was hiervan niet overtuigd.

Hebben jullie hier ervaring mee?

Shark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo, ik mag ook weer een jaartje rijden. apk alles goed, alleen het bekende probleem van de gordels die een beetje beschadigd ware, gelukkig een oogje dichtgeknepen.

Verder meteen een grote beurt gehad. alles weer nagekeken. 2 dingetjes, kapotte koppakking, ik denk van mijn zwemavontuurtje, en ze hebben achter de remschijven vervangen.

Dus alles doet het weer perfect!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook zou er geen controle lampje zijn als het niveau van de remolie te laag wordt zijn, terwijl dit wel verplicht is

huh.gif Niveau lampje werkt niet van remolie? Nou en? Als het voorraadtankje op het hoofdremcilinder doorzichtig is dan is dat voldoende. Mocht ie niet doorzichtig zijn ( van metaal dus, typisch amerikaans ) dan zitten er toch meestal 2 van die dobbertjes onder de deksel waardoor je kan zien of er nog vloeistof inzit...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by 87wrangler@May 19 2004, 21:27

Dan is AMC ze destijds bij mijn Wrangler vast vergeten... ohmy.gif

Maar ik heb er bij de APK nog nooit een opmerking over gehad!  tongue.gif

Nee tuurlijk niet als je een kontrole lampje hebt (zoals bij de Wranglers) dan hoef je gen kijkglaasjes (dobbers).....oh je hebt een Wrangler laugh.giflaugh.giflaugh.gif

Greetz T

Houd zich afzijdig van APK keurmeesters en hun werk biggrin.gifbiggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by 87wrangler@May 19 2004, 21:27

Dan is AMC ze destijds bij mijn Wrangler vast vergeten... ohmy.gif

Maar ik heb er bij de APK nog nooit een opmerking over gehad!  tongue.gif

De monteur heeft e.e.a. inmiddels (na mijn aandringen) nagekeken en het blijkt inderdaad dat dit systeem voor USA auto's niet aanwezig hoeft te zijn in de vorm van een schakelaar of doorzichtig reservoir.

Helaas is het uiteinde van de stuurstang nog niet binnen, moet dus nog even geduld hebben.

Shark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Yes,

Vanmorgen Wranglertje weg gebracht,en ja hoor zonder problemen goedgekeurd. Wel aanmerking dat m'n remschijven niet best meer zijn maar geen gemiereneuk over oranje stads/knipperlichten en meer van dat soort ongein. Kan er weer een jaartje tegen. Nu nog wat beter weer en we zijn er weer klaar voor. biggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Misschien wel een beetje boter na de vis, maar ik heb in dit forum iets gelezen over de stadskichten die binnen 400mm van het wijdste punt moeten zitten.

Een "eenvoudige" oplossing is een ARB bumper met richting aanwijzers en je kan tegenwoordig witte lensjes kopen voor de TJ richting aanwijzer lampjes op de flares (die overigens ook op een YJ kunnen worden geinstalleer).

En Presto, Bob is je oom!

RJO

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...