Spring naar bijdragen

APK Keuring


Gast Ed4wd01
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 238
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Originally posted by DutchPowerCow+Jan 15 2004, 21:46 -->
<!--QuoteBegin-XJos88@Jan 15 2004, 20:52

Compressortjes: 90 piekies bij de aldi..

'k heb er een in de auto (voor m'n schokbrekers) cool.gif

d van dam heb er momenteel een in de aanbieding....ga ik van het weekend ff halen,samen met die tool-box.

het beestje pompt 70 liter p/m (en dat is echt niet misselijk cool.gif )!!

greetz ron,die van het weekend gaat shoppen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

d van dam heb er momenteel een in de aanbieding....ga ik van het weekend ff halen,samen met die tool-box.

het beestje pompt 70 liter p/m (en dat is echt niet misselijk cool.gif )!!

greetz ron,die van het weekend gaat shoppen....

euh.. die aldi dingetjes doen 200 liter per minuut.. En een 25 liter tank erop.

Zag alweer een betere aanbieding bij de lokale boerensupermarkt: 220 euri voor een 2pk 2cylinder exemplaar met 100 liter tank..

En simpele banden-opppomp compressortjes heb je voor 2 tientjes bij de gamma..

Wil je echt goedkoop uitzijn, dan bouw je je aircopomp om tot compressor..

Wil je het stil en draagbaar, dan haal je een fles koolzuurgas bij de lokale las-winkel. En een reduceerventiel natuurlijk anders ga je vliegen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by XJos88@Jan 16 2004, 17:35

euh.. die aldi dingetjes doen 200 liter per minuut.. En een 25 liter tank erop.

Zag alweer een betere aanbieding bij de lokale boerensupermarkt: 220 euri voor een 2pk 2cylinder exemplaar met 100 liter tank..

En simpele banden-opppomp compressortjes heb je voor 2 tientjes bij de gamma..

Wil je echt goedkoop uitzijn, dan bouw je je aircopomp om tot compressor..

Wil je het stil en draagbaar, dan haal je een fles koolzuurgas bij de lokale las-winkel. En een reduceerventiel natuurlijk anders ga je vliegen..

das waar....maar deze werkt op 12v en is lekker klein....

dat ombouwen van een aircopomp is mij bekend en ik ben ermee bezig geweest maar realisatie daarvan is erg duur...

die dingem van gamma???daar kan je nog geen luchtbed mee oppompen!!! laugh.giflaugh.gif

en zeker geen vette mudband...

maar toch bedankt..

ron,die vanaf volgende week zijn banden kn laten aflopen (en oppompen natuurlijk!!!!!!) smile.gifsmile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by darkwolf+Jan 16 2004, 20:52 -->
<!--QuoteBegin-XJos88@Jan 16 2004, 17:35

euh.. die aldi dingetjes doen 200 liter per minuut.. En een 25 liter tank erop.

Zag alweer een betere aanbieding bij de lokale boerensupermarkt: 220 euri voor een 2pk 2cylinder exemplaar met 100 liter tank..

En simpele banden-opppomp compressortjes heb je voor 2 tientjes bij de gamma..

Wil je echt goedkoop uitzijn, dan bouw je je aircopomp om tot compressor..

Wil je het stil en draagbaar, dan haal je een fles koolzuurgas bij de lokale las-winkel. En een reduceerventiel natuurlijk anders ga je vliegen..

das waar....maar deze werkt op 12v en is lekker klein....

dat ombouwen van een aircopomp is mij bekend en ik ben ermee bezig geweest maar realisatie daarvan is erg duur...

die dingem van gamma???daar kan je nog geen luchtbed mee oppompen!!! laugh.giflaugh.gif

en zeker geen vette mudband...

maar toch bedankt..

ron,die vanaf volgende week zijn banden kn laten aflopen (en oppompen natuurlijk!!!!!!) smile.gifsmile.gif

Ik heb bij mijn Wago een slangetje meegekregen volgens mij om de banden op te pompen, ik heb nog geen idee waar ik dit op aan moet sluiten.

Er zit een compressor in het motorruim om de Rancho's (achter) op te pompen (van binnenuit te bedienen met knopjes en een meter)

Dat gaan we de 25e wel even uitzoeken wink.gif

Het aantal liters/min. zal wel niet veel zijn, maar beter dan naar huis rijden op je velg cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

misschien moet je gewoon wat euri's investeren dan komt het gewoon weer goed..

en ach met zulke uiers is het niet zo gek dat je moet pompen laugh.gif

Greetz Edwin

btw wat voor nummer staat er op de demper (rancho heeft een nummer onderop)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan natuurlijk ook een garage opzoeken die niet moeilijk doet.

Ik heb mijn wrangler ( met 35 / 12.5 cooper banden,spatbord verbreders, 2.5" bodylift, 4" suspension lift) zonder een probleem door de APK gekregen.

Mijn riem is ook beschadigd,op het advies van de keurmeester heb ik er een hoesje om gedaan(van hem geleend).

Afstand koplamp-->buitenkant band mag maar 40cm zijn,daar heeft hij niet naar gekeken(is bij mij zo'n 50cm).

groeten Ruud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan nog zo'n joviale keurmeester hebben die alles goed vind, maar als je daarna een steekproef krijgt ga je alsnog voor de bijl. En je joviale keurmeester is ineens niet meer zo vrolijk want die heeft er een paar strafpunten bij...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...