Spring naar bijdragen

Verdelerkap


Recommended Posts

Ah juist, Ab, duidelijk ik ga dat met die codes aan de slag, het hele probleem zat m dus in die koolborstel van de dynamo, alleen wat ik nu heb is dat het check engine lampje blijft branden, ik heb het contact vanmiddag zo maar even 5 x aan en uit gedraaid, toen bleef ie uit, even later ging ie weer aan,

daar snap ik echt niks van.

Gr,

Cor

Hallo allemaal,

Nou, ik ben er uit,

Bij wat doorzoeken kwam ik een stekkertje tegen waarvan een draadje losliet toen ik hem iets aanraakte, dat moet losgezeten hebben, aan elkaar verbonden, toen brandde check engine nog, toen heb ik de accupolen losgehaald 10 min laten liggen daarna tegen elkaar gehouden, weer op de accu gezet, toen was check engine uit, inmiddela al weer een 400 km gereden en blijft gewoon uit. Dus uiteindelijk een loszittend draadje......

Maar goed de keten is zo sterk als de zwakste schakel, maar ik ben mooi blij dat het weer over is. Nieuwe Accu, gereviseerde Dynamo ( nieuwe koolborstels en afgedraaid anker ) Nieuwe verdelerkap met rotor en nieuwe bougies, nu alleen nog ff een ander setje bougiekabels erin ( ze meten allemaal 5 kiloOhm en eentje 10 KiloOhm ) Laat die winter maar komen !!!

Jongens geweldig bedankt voor het meedenken en alle hulp, jullie zijn geweldige collega's op een geweldig forum. Bedankt !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Graag gedaan hoor!

Maar hoe zit het nou met het uitlezen van die foutcodes?:bye1:

:lol:

Ben ik ook wel benieuwd naar.

Cherokee XJ van 2001 maar heb de foutcodes nog niet uit kunnen lezen.

Alles geprobeerd 3x uit/aan, 4x, 5x.

Wel als ik de trip reset knop indruk en het contact aan zet beginnen de meters en lampjes te bewegen en branden. Maar daarna is het afgelopen, geen codes te bekennen.:yes:

Ik heb zo'n idee dat ze die foutcodes uitlezen niet meer toegankelijk hebben gemaakt via dit soort geintjes en dat je een diagnose altijd in een garage of via dure uitlees apparatuur moet laten doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...