Spring naar bijdragen

19/20/21 mei Hesdin


Menno
 Share

Recommended Posts

martin,

jaap yj, menno yj, niels yj, reijer cj, ????? toyota,

dus 5 auto,s en een paar bij rijders

het wordt een tentje en de kosten heb ik niet na gevraagd, ik was al blij dat ik het op zijn frans/engels kon regelen

maar hoe meer zielen hoe meer vreugd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Menno, ik plan om mee te gaan met mijn Wrangler YJ 1994.

Wanneer gaan jullie weg en hoe laat? en hoe is de rest van het programma.

Moeten we nog wat mee nemen. Ik begrijp van de barbeque, dat we in ieder geval bier mee moeten nemen, want dat schijnt karig te zijn.

Ik hoor graag meerdere details.

Groet,

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Menno, ik plan om mee te gaan met mijn Wrangler YJ 1994.

Wanneer gaan jullie weg en hoe laat? en hoe is de rest van het programma.

Moeten we nog wat mee nemen. Ik begrijp van de barbeque, dat we in ieder geval bier mee moeten nemen, want dat schijnt karig te zijn.

Ik hoor graag meerdere details.

Groet,

Martin

Ik denk dat het deze is:

http://www.terreinrijden.nl/database_terreininformatie.asp?ID=100

Met een rood kruis door een bierglas. Degenen die op het lijstje staan waren trouwens niet de grootste bierdrinkers van het stel.:B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

martin, we gaan +- 04.30 uur van huis, aankomst tentje bouwen(dien je zelf mee te nemen) en dan het terrein in.

boodschappen doet 1 persoon en het bonnetje wordt dan gedeeld, misschien kan je wat blokken hout meenemen voor een warmtebron, ik heb wel hout maar past niet in me jeepie.

ik hoor het wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hoi Menno,

ik kan helaas niet meegaan. Wij hebben a.s. zaterdag een opendag op het bedrijf en we verwachten veel mensen die mogelijk interesse hebben om bij ons te komen werken. Dat moeten we de week daarna optimaal opvolgen en dat is voor een groot gedeelte ook mijn werk. Volgende keer dan maar.

Veel plezier, Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

zo mooie dagen achter de rug maar wat een klote reis terug, 7 uur vast gestaan!!!! en voor ons doen ontzettend veel schade, zowel daar als op de terug reis!! verslag en de foto's volgen wel , zelfs vlak voor alkmaar ongeveer 20 min. van huis complete aandrijfas erondervandaan gesprongen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zoals gemeld zijn we zondag middag om 16.00 uur vertrokken vanuit petten

Gent1.jpg

om een 19.30 hebben we een camping in waasmunster aangedaan, tussen Antwerpen en Gent,

P1030281.jpg

gelijk maar effe een biertje

Gent11.jpg

tentje opzetten, luchtbed opblazen

Gent5.jpg

Gent6.jpg

Gent7.jpg

na nog een biertje te hebben genomen

Gent13.jpg

moesten we toch ook wat eten, en alles wat we meehadden was bbq vlees maar was nog stijf bevroren dus toen eerst ontdooien

Gent9.jpg

P1030287.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

daarna konden we dus gaan knoeien

P1030291.jpg

maar werd al gauw een zooitje

Gent15.jpg

volgende dag spullen opgeruimd en weer op weg richting frankrijk

Gent2.jpg

bij de grens aangekomen begon ik me al lichtelijk druk te maken om de controle die daar stond, en ik reed nog wel voorop ook, een engels man voor mij werdt aan de kant gezet dus ik stond nu ook stil en zag al een groep beamtes naar mijn auto kijken en ja hoor deur moest open, binnen rond kijken aan de banden voelen,(steken 8cm uit) en toen vroeg deze fransman in het engels!!! waar of ik heen ging, en mocht toen zo doorrijden, zonder niks van papieren oid te laten zien. was wel een opluchting.

om 12.00 bereikte we dan eindelijk het terrein hesdin,

Hesdin.jpg

het was alleen helemaal verlaten terwijl we toch een afspraak hadden gemaakt, gebeld en gebeld, geen gehoor, toen maar besloten dat dit het kampeer veldje moest wezen.

Hesdin2.jpg

om half 2 hebben we het antwoord apparaat ingesproken dat we gingen rijden, want ja daar kwamen we toch voor

Hesdin11.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ook hier kregen we om een uur of 18.00 dorst

P1030298.jpg

P1030300.jpg

P1030302.jpg

en ja hoor na een paar biertjes begon de ellende, eerst een touw spannen tussen de jeeps en proberen koord te dansen dit werd natuurlijk niks dus dan ga je kijken welke jeep het sterkst is!! en dan krijg je dit.

zaterdaf17mei033.jpg

twee steekassen aan flarden

dus eerst sleutelen

P1030308.jpg

P1030307.jpg

P1030306.jpg

en toen een vuurtje

Hesdin49.jpg

we hadden het er nog met elkaar over gehad waarom ze zulke campingveldjes nooit eens wat opknapten, alles gaten en kuilen, maar toen kwam de eigenaar zijn eigen melden, vol gas op een quad over het zogenaamde camping veldje, spinnen slippen, ja toen wisten we genoeg,

afijn helm ging af effe voorstellen en het was een verdomd aardige fransman, we vroegen nog of er stukken waren waar we niet mochten komen, maar nee hoor als je er doorpast mag je er door, dat was koren op de molen,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en ja wat doe je dan als je terug komt

Hesdin42.jpg

nu hadden we alleen geen hout meer om een fikkie te maken, maar we konden achter de eigenaar aan rijden om daar een flinke kar mee te nemen

Hesdin51.jpg

nog toyta met brandstof toevoer problemen en bij mij een nieuw kruisje in de aandrijfas en toen naar bed

Hesdin57.jpg

toen kwam de terug ries

Hesdin58.jpg

die liep niet echt voorspoedig, we reden om 09.00 uur weg en om 11.00 stonden we in de file, het bleek om een ongeval te gaan dus was er een omleiding van de e17 door allemaal dorpjes, met als resultaat om 16.00 stonden we weer op de e17, toen konden we eindelijk een beetje gang maken hoorde ik een enorme klap en de auto begon raar te doen, dus parkeerplaats gezocht

Hesdin60.jpg

Hesdin64.jpg

bleek er een bout uit me remklauw te zijn gelopen, profesories wat inelkaar gezet, en weer voorzichtig doorgereden, remde alleen nog op 1 kant.

maar we hadden al wel 10min gereden en ja hoor volgende file weer een ongeval, 17.00 uur weer doorrijden om vervolgens de toyota aan de kant te zetten met weer brandstof problemen.

ik zal het een beetje inkorten.

voor de rest file, bruggen die open stonden waarvan ik niet eens wist dat ze daar in de weg lagen, een versnellingsbak die niet meer van 3 naar 4 ging, en uit eindelijk net voor het az stadion begon mijn auto zo te schudden dat ik hem aan de kant zetten niks kon vinden want ja kruisje had ik toch al vervangen, dus weer weg wilde rijden en toen knal niet meer rijden!!! hele aandrijfas bij de yoke afgebroken, dus weer sleutelen, ik had gelukkig een nieuwe as bij me.

al met al mooi terrein met grote hoogte verschillen, diepe waterbakken, heeeele scherpe stenen, alles mag, toillet en douches moet je niet op letten want dat is een zooitje het meeste is stuk!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...