Spring naar bijdragen

Het Grote "Wat heb je pas gekocht"Topic Deel 3


EJG
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 3.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daar hou ik je aan :no: Moet daan er dan ook 1 op?

Zoja dan moet je er 2 meenemen:whistle:

:P Je geeft ze één vinger (lees muts) en ze willen meteen de hele hand (lees twee mutsen). Maar eh Chris...je kunt ze overal kopen, ik neem er maar eentje extra mee. (ik ben de kerstman niet! :P)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vandaag een verjaardags kado voor onze vriend Masis want die is maandag jarig

Niet gekocht maar van Chris en Danielle gekregen, een mini ZJ die je na elke rit met een schermpje moet onderhouden en repareren om hem rijdend te houden. Net een echte :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vandaag binnen gekomen uit de usa 09-12-09 besteld en verstuurd met first class mail. een nieuwe Midland type 75-785 27mc potofoon 40 kanaals 4 watt uitgangsvermogen. kan ik eindelijk met mijn colega's babbelen onderweg. en waarom een portofoon en geen bakkie. ik verwissel bijna elke dag wel met een andere truck. maar de portofoon is ook wel handig in de jeep

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

gisteren in belgie voor 5wkn lotjes voor euromillions gekocht. helaas :bye1: is gisteravond de jackpot van 59.000.000,00 niet op mijn loten gevallen. maar heb toch weer 2 troostprijsjes van 10,20 en 10,70 gewonnen :B hopelijk a.s vrijdagavond want dan staat erweer 15.000.000,00 in de jackpot

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...