Spring naar bijdragen

Jeep Academy Wamel 13 april a.s. AFGELAST!!!!


Dutch Rebel
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik kom ook. Niet met de XJ, die staat vreemd op zijn wielen:blink:, dus met de ZJ maar proberen. Ik vind hem eigenlijk net ff te lang. We zullen zien.

ALS het weer zo blijft wordt het prachtig, maar de verwachtingen beloven ons wel een paar buitjes regen helaas.:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een echte Jeeper gaat toch gewoon naar Wamel las ik laatst ergens.:wacko:
klopt ook. maar een jeep kost geld om te kunnen blijven rijden. en daarvoor moet gewerkt worden. of doe jij het van een Soos uitkering. en boven op zolder een wietkwekerij zekers. :ph34r:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha lol, ik zet de PC aan, als eerste het forum bekijken, klik op nieuwe berichten....... de eerste 2 topics die ik lees zijn "F.M zoekt een nieuwe lier" en het "Academy in Wamel" hahahaha mijn dag is weer goed, wat een humor:lol::lol:

O.T. Wamel komt helaas voor mij nog te vroeg, maar misschien komen we toch ff kijken!! :wacko:

Gr Daan :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VANWEGE DE BIZONDER SLECHTE GESTELDHEID VAN HET TERREIN IN WAMEL

WORDT HET EVENEMENT VAN MORGEN 13 APRIL AFGELAST.

De Marshalls zijn op de terugweg van het uitzetten van de proeven omdat het terrein onder water staat.

Ons geitenvriend ging er vanauit dat we wel niet zouden komen en heeft daarom niet even contact opgenomen.

De Jeep Club Leden die zich hadden ingeschreven krijgen later vandaag een email met de JCN met uitleg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...