Spring naar bijdragen

WOEAAAA zo blij als een klei


Recommended Posts

YIHAAAA,

was eigenlijk op zoek naar een 4.0 maar het is nu een;

5,9 8 cylinder uit 1998 geworden. :P:D

166.000 km nap gechecked

schadevrij

LPG g3 (geen onderbouw maar tank in het laadruim)

WAT EEN BRUUT MONSTER ZEG! :lol:

Woensdag ophalen!

Zal verder deze week eens wat mooie foto-tjes oploaden.

Kleur is zwart/grijs met zwart interieur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil nog 2 zaken aan de auto veranderd hebben;

- witte knipperlichten ipv die oranje

- reservebanddrager

Ik heb nu geen reserveband omdat daar een gastank over de volle breedte is ingebouwd. Nu zag ik bij een exemplaar op marktplaats een fraaie oplossing;

37849746_2.jpg

Wie weet waar ik die witte knipperlichten kan halen en zo'n drager voor een reservewiel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Witte knipperlichten zijn het goedkoopst via de Amerikaanse eBay. Op de Duitse eBay vind je ze ook af en toe, maar de dollarkoers is erg gunstig momenteel.

Voor wat betreft de reserveband-drager; geen idee. Is ook een persoonlijke smaak hoor; ik moet er niet aan denken, brrr...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo'n drager zou inderdaad een oplossing zijn, wij hebben hetzelfde probleem op het moment dat we gas gaan plaatsten.......

Volgens mij zijn er wel nadelen om de reserveband hier te plaatsen (achterraam kan niet meer open en het gewicht op de veren zal een probleem worden).

Maar zou een drager van de YJ geen uitkomst kunnen bieden??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, als je kiest voor LPG onderbouw heb je daar geen last van :lol: Dan heb je alle ruimte die je wilt in je kofferbak!

In Duitsland heb ik ook al eens gezien dat ze een ringtank (zo eentje die je normaal op de plek van een reservewiel monteert) rechtop op de plek van het reservewiel hebben gezet. Grappig, maar dan heb je nog steeds geen reservewiel en het vreet nog steeds kofferruimte. En daar gebruik ik m'n Jeep nou net wel voor.

In de USA zie je de vervente offroaders het wiel vaak op het dak gemonteerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor wat betreft de reserveband-drager; geen idee. Is ook een persoonlijke smaak hoor; ik moet er niet aan denken, brrr...

Dat ben ik eigenlijk ook wel met je eens..

Misschien dat ik die gastank kan omwisselen voor een onderbouwsysteem zodat het reservewiel weer in de achterbak past.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okee, zo'n band achterop gaat het dus iig niet worden, krijg net een emailtje van de vrouw... :P

NEEEEEEEE!

Lees op het forum dat je zon band achterop je auto wil!

NENENENNENEEEEEENENENEEEEEE!!

Je bent toch geen wijf!

Dat hebben die ini-mini-jeepjes allemaal!!

Pardon? :lol:

:D

geweldige reactie trouwens en plezier ermee.... maar: geen pics, geen V8.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoe wil je de klep dan open doen ?
Volgens mij zijn er wel nadelen om de reserveband hier te plaatsen (achterraam kan niet meer open en het gewicht op de veren zal een probleem worden).

We zijn klusser genoeg om daar iets op te verzinnen.... (ik heb niet gezegd dat het een goed idee is.........) :lol:

Zodra de Zj weeer hier is zal ik eens ff kijken of het een optie is..... ik heb de reserve wiedrager ook los liggen.....

:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben na werktijd nog even langs de verkooptoko gegaan. Alle auto's stonden er maar die 5.9 was nergens te bekennen!! :thumbsup:

Foto's neem ik dus wel woensdag. Ik verdenk de verkoper ervan het er nog even van te nemen. Hij had er van het weekend in gereden en was zelf ook laaiend enthousiast over de auto. Nu maar hopen dat ie er geen schade mee rijdt :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben na werktijd nog even langs de verkooptoko gegaan. Alle auto's stonden er maar die 5.9 was nergens te bekennen!! :thumbsup:

Foto's neem ik dus wel woensdag. Ik verdenk de verkoper ervan het er nog even van te nemen. Hij had er van het weekend in gereden en was zelf ook laaiend enthousiast over de auto. Nu maar hopen dat ie er geen schade mee rijdt :D

En dat hij de auto netjes behandelt!:no:

Succes in ieder geval. Benieuwd naar de foto's!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

met de xj in 4 jaar tijd ook geen leke band gehad. Laat dus inderdaad maar lekker zitten. :thumbsup:

Achterin lag wel zo'n bandenlekspuitgevalding. Neem die dan maar gewoon standaard mee.

Het viel mij overigens op dat bij deze auto ook geluidsboxen achterin hoog in de lucht hingen. Is dat standaard? Bij de andere gc's waarin ik proef heb gereden viel me dat namelijk niet op.

Waar zit die cd wisselaar eigenlijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het viel mij overigens op dat bij deze auto ook geluidsboxen achterin hoog in de lucht hingen. Is dat standaard? Bij de andere gc's waarin ik proef heb gereden viel me dat namelijk niet op.

Waar zit die cd wisselaar eigenlijk?

yup standaard bij de 5.9

de wissellaar zit bij mij onder de achterbank... bestuurderskant

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...