Spring naar bijdragen

Bootjes praat


marco_pas
 Share

Recommended Posts

Wat hebben jullie toch met bootjes? Er zitten geen terreinbanden onder en geen V6 of V8 in!

Ik kan geen bootjes meer zien! Als ik uit het raam kijk (als semi-ambtenaar) dan zie ik niks anders dan van die oerend hard kunnende ribs. En ik mag niet eens meevaren, ben te oud volgens de schipper. Kan m'n ouwe corpus niet meer tegen zegt ie.

He lui, allemaal "behouden vaart" en "fair winds".

:lol:;):Ppost-5295-12873033586804_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 182
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hoi Boris,

Tja je hebt er natuurlijk ook wel de spullen voor daar in Waalwijk. Misschien kan je er nog eentje bij zetten, of moet je dan extra drijfvermogen aanbrengen?

De grootste (18mtr) die er bij ons in IJmuiden voor de deur ligt (op m'n werk dan) heeft 2x1000pk, dus ik ben een beetje verwend. Helaas zijn het MAN's, maar lopen doet ie. Ongeveer 33 knopen oftewel 60Km. Stuiteren kan ie ook heel goed als je 't zeetje verkeerd beoordeelt. Kom maar een keertje langs als je in de buurt bent.

groetjes, Ton uit Assendelft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Boris,

Tja je hebt er natuurlijk ook wel de spullen voor daar in Waalwijk. Misschien kan je er nog eentje bij zetten, of moet je dan extra drijfvermogen aanbrengen?

De grootste (18mtr) die er bij ons in IJmuiden voor de deur ligt (op m'n werk dan) heeft 2x1000pk, dus ik ben een beetje verwend. Helaas zijn het MAN's, maar lopen doet ie. Ongeveer 33 knopen oftewel 60Km. Stuiteren kan ie ook heel goed als je 't zeetje verkeerd beoordeelt. Kom maar een keertje langs als je in de buurt bent.

groetjes, Ton uit Assendelft

Lees ik dt nou goed?

2x 1000pk?:thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

vandaag even de nieuwe boot getest, moet zeggen gaat wel erug hard

1277108714876.jpg

1277058886498.jpg

1277058867985.jpg

1277108697391.jpg

hangt een 250pk v6 achter :yes: het is meer motor als boot

ik ging vanaovond tot 40 mijl p.u. en hield het toen wel voor gezien, hij gaat met deze schroef tot 56 mijl p.u

zit nog een andere schroef bij voor een snelheid die goed is voor 65mpu

bewerkt door Menno
Link naar opmerking
Deel via andere websites

vandaag even de nieuwe boot getest, moet zeggen gaat wel erug hard

1277108714876.jpg

1277058886498.jpg

1277058867985.jpg

1277108697391.jpg

hangt een 250pk v6 achter :yes: het is meer motor als boot

ik ging vanaovond tot 40 mijl p.u. en hield het toen wel voor gezien, hij gaat met deze schroef tot 56 mijl p.u

zit nog een andere schroef bij voor een snelheid die goed is voor 65mpu

Kunnen we wel ff uit proberen met die BBQ ;)

Ben wel benieuwd of ie dat haald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

<object width="480" height="385"><param name="movie" value="

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
Link naar opmerking
Deel via andere websites

<object width="480" height="385"><param name="movie" value="

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
Link naar opmerking
Deel via andere websites

jammer dat ik naast de camping niet zo'n rivier heb

<object width="480" height="385"><param name="movie" value="

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
Link naar opmerking
Deel via andere websites

en voor degene die geen boot hebben??

zo kan het ook

<object width="480" height="385"><param name="movie" value="

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat hebben jullie toch met bootjes? Er zitten geen terreinbanden onder en geen V6 of V8 in!

Ik kan geen bootjes meer zien! Als ik uit het raam kijk (als semi-ambtenaar) dan zie ik niks anders dan van die oerend hard kunnende ribs. En ik mag niet eens meevaren, ben te oud volgens de schipper. Kan m'n ouwe corpus niet meer tegen zegt ie.

He lui, allemaal "behouden vaart" en "fair winds".

:);):B[ATTACH]7658[/ATTACH]

Geen V8? Eind volgende week mag ik eindelijk de 310 paardjes tellende Chevy weer tot leven wekken in het bootje... Staat nu nog bij de gelcoat reparateur vanwege een trailer incidentje vorig jaar....je leent eens wat uit he..:unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Gisteren maar eens met mijn V-8-je aan het spelen geweest.

Jet was 31 graden , dus leek me beter om te gaan varen dan cherokee's te demonteren.

http://www.youtube.com/watch?v=nuJuYjkxmWY

op 1.00 minuut me self

op 2:00 minuut een V-8 die 85 km/h gaat.

en hier het personeel maar eens vermaken :

http://www.youtube.com/watch?v=Wof6eyyQuRM

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jaja, en dan aan de telefoon zeggen dat je het zo druk hebt. Maar lekker was 't vast wel. Overigens wat is dat voor een ornaje/rood koordje links naast het stuurwiel?????

gr. Ton

dodemansknop hetzelfde als een massaschakelaar voor als er iets gebeurt. het draadje moet bijvoorbeeld aan je broek bevestigd worden. voorals je bijvoorbeeld uit je stoel wordt gewipt door een te hoge golfslag waar je overheen vaart. daar zal Boris geen problemen mee hebben :yes:.

of als de boot kapseisd. jestskie's en waterscooters zijn het ook verplicht. die hebben een koordje om hun pols zitten. als ze eraf vallen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...